LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat zijn we er mee opgeschoten

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gast

Wat zijn we er mee opgeschoten

Ongelezen bericht door Gast »

Wie kan mij vertellen wat de mensen ermee opgeschoten zijn sinds de liberalisering van de energiemarkt.
Ik persoonlijk vind dat ik alleen maar meer bent gaan betalen, en dat dit niet alleen komt door de hogere olieprijzen, maar ook door alle reclame en administratieve rompslomp, met andere woorden minister Brinkhorst heeft uit zijn nek staan klesten toen hij vertelde dat we er beter van zouden worden als de energiemarkt geliberaliseerd zou zijn.
Ik krijg het woordt geliberaliseerd steeds slechter uit me mond waar dat nu door komt?

ejwedje1

Re: Wat zijn we er mee opgeschoten

Ongelezen bericht door ejwedje1 »

Had U dan wat anders verwacht. Die staan toch niet meer met beide benen in de werkelijkheid. Er zou een maximum van acht jaar moeten komen dat deze lieden met hun achterwerk in de pluche konden zitten. dat wat er nu zit zit er al zolang die weten helemaal niet meer wat in de normale wereld speelt. men leeft in een fictieve wereld van cijfers en aannames die elke vier jaar weer stemmen ronselen want dat is het enigste wat telt. Hoe blijf ik zo lang mogelijk in de pluche zitten.

Gesloten