Na 3 jaar geeft de afzuigkap de geest. Garantie was destijds 1 jaar.
Keukenleverancier gebeld. Die zegt op zijn beurt bel maar direct naar Whirlpool want ik heb geen gekwalificeerd personeel hiervoor.
Whirpool komt langs, prinplaat is stuk: kosten EUR 250,-.
Kan ik dit nog bij iemand verhalen. Vind het namelijk eigenlijk niet normaal dat dit na 3 jaar al gebeurt, je zou toch mogen verwachten langer van zo'n aparaat of onderdeel gebruik te kunnen maken.
En zo ja, bij wie dan: bij keukenleverancier (daar heb ik destijds aan betaald) of bij whirlpool direct.
Mvg,
Arno
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afzuigkap
Re: afzuigkap
U had ook een lokale reperateur kunnen inschakelen
Deze rekenen minder voorrijkosten en een lager uurtarief.
De schakelmodule kost ongeveer 49 euro, en was simpel zelf te vervangen geweest
Tim
Deze rekenen minder voorrijkosten en een lager uurtarief.
De schakelmodule kost ongeveer 49 euro, en was simpel zelf te vervangen geweest
Tim
Re: afzuigkap
als u al garantie/coulance gekregen had was dit alleen op het defecte onderdeel geweest en niet op het uur loon en voorrijkosten.
de fabriek hanteert hogere tarrieven dan een lokale reparateur
de fabriek hanteert hogere tarrieven dan een lokale reparateur