| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fortis weer onderuit bij DSI
Fortis weer onderuit bij DSI
Fortis is in 6 zaken weer (gedeeltelijk) in het ongelijk gesteld door de Klachten Commissie van het DSI.
De uitspraken staan op www.platformaandelenlease.nl onder Uitspraken.
De gedupeerden krijgen allemaal een groot gedeelte van hun inleg terug.
Deze uitspraken staan ook op de site van Payback, alleen wordt het hier toegeschreven aan dexia en niet aan Fortis!!!
Het is jammer dat deze vereniging maar blijft scoren met verkeerde informatie en daarmee de gedupeerden op het verkeerde been zet.
Uitspraken over dexia zullen pas komen als de voorbeeldzaken in hoger beroep zijn behandeld door de Commisie van Beroep en hier een uitspraak over is.
Volgens DSI kunnen deze uitspraken in de tweede helft van januari verwacht worden.
Groeten,
Piet
PS
N.a.v. dit stukje is de tekst op de Payback site inmiddels aangepast en van dexia is nu fortis gemaakt
De uitspraken staan op www.platformaandelenlease.nl onder Uitspraken.
De gedupeerden krijgen allemaal een groot gedeelte van hun inleg terug.
Deze uitspraken staan ook op de site van Payback, alleen wordt het hier toegeschreven aan dexia en niet aan Fortis!!!
Het is jammer dat deze vereniging maar blijft scoren met verkeerde informatie en daarmee de gedupeerden op het verkeerde been zet.
Uitspraken over dexia zullen pas komen als de voorbeeldzaken in hoger beroep zijn behandeld door de Commisie van Beroep en hier een uitspraak over is.
Volgens DSI kunnen deze uitspraken in de tweede helft van januari verwacht worden.
Groeten,
Piet
PS
N.a.v. dit stukje is de tekst op de Payback site inmiddels aangepast en van dexia is nu fortis gemaakt
Laatst gewijzigd door Piet op 02 jan 2005 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Fortis weer onderuit bij DSI
Flauw is dat: eerst jarenlang actief binnen Payback, en nu je je eigen clubje hebt ga je tegen Payback aan trappen.Het is jammer dat deze vereniging maar blijft scoren met verkeerde informatie en daarmee de gedupeerden op het verkeerde been zet.
Voor alle duidelijkheid: ik waardeer het werk dat je voor de gedupeerden doet, maar je attitude begint nu wel erg kinderachtig te worden.
Nog even en we hebben een tweede Jurgen Weber.
Piet, ik heb jouw berichtjes er nog eens op nageslagen.
Op 14 dec 16.18 (in het onderwerp: "Uitspraak kort geding Stichting Eegalease vs Dexia") plaats jij het bericht: "Dexia moet incasso's voorlopig stilleggen"
( http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... sc&start=0 )
15 dec 5.32 kom je met een heel ander bericht: je moet aan 5 voorwaarden voldoen, en het gaat ineens niet meer over incasso's maar over dagvaardingen.
( http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... c&start=30 )
Jij vergist je dus ook wel eens. Om met je eigen woorden te spreken: Het is jammer dat Piet Koremans maar blijft scoren met verkeerde informatie en daarmee de gedupeerden op het verkeerde been zet.
Op 14 dec 16.18 (in het onderwerp: "Uitspraak kort geding Stichting Eegalease vs Dexia") plaats jij het bericht: "Dexia moet incasso's voorlopig stilleggen"
( http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... sc&start=0 )
15 dec 5.32 kom je met een heel ander bericht: je moet aan 5 voorwaarden voldoen, en het gaat ineens niet meer over incasso's maar over dagvaardingen.
( http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... c&start=30 )
Jij vergist je dus ook wel eens. Om met je eigen woorden te spreken: Het is jammer dat Piet Koremans maar blijft scoren met verkeerde informatie en daarmee de gedupeerden op het verkeerde been zet.
Hallo Hollander,
Het blijkt dat lezen soms moeilijk kan zijn.
Ik refereer naar artikelen in kranten en schrijf niet als eigen mening dat de incasso's stopgezet dienen te worden.
Succes met lezen en groeten,
Piet
Het blijkt dat lezen soms moeilijk kan zijn.
Ik refereer naar artikelen in kranten en schrijf niet als eigen mening dat de incasso's stopgezet dienen te worden.
Succes met lezen en groeten,
Piet
Cursus lezen bij BGL Instituut. Gratis!!!!
-
Gast
Geweldige bijdrage van Pluutje, applaus.!!
Als je niets te melden hebt, doe dan niet aan forumvervuiling Pluutje, je komt anders zo dom over
Doe je toch wel

Als je niets te melden hebt, doe dan niet aan forumvervuiling Pluutje, je komt anders zo dom over
Doe je toch wel
De aandachtige en goedwillende lezer onderscheid het kaf wel van het koren! !!!
-
Gast
Pluutje dit vind ik je eerste zinvolle bijdrage op dit forum
Nogmaals applaus hopelijk volgen er nog meer van je.
Hier hebben de gedupeerden wat aan. Jammer dat jezelf geen gedupeerde bent. Maar je hebt jezelf gebombardeerd tot gedupeerde.
Don't forget to swallow your ears. m.a.w. volg de instructies van je baas Dexia.

Doe je de groeten aan jezelf Bernts
Hier hebben de gedupeerden wat aan. Jammer dat jezelf geen gedupeerde bent. Maar je hebt jezelf gebombardeerd tot gedupeerde.
Don't forget to swallow your ears. m.a.w. volg de instructies van je baas Dexia.
Doe je de groeten aan jezelf Bernts
Laatst gewijzigd door Gast op 03 jan 2005 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Pluutje, hoe denk je dat de gemiddelde forumlezer je ziet? Als kaf of als koren???

Moet ik hier op reageren? Chat maar lekker verder ! 
Nee hoor, er komt zo vast wel weer iemand voorbij met wie je kunt meefladderen 
hou toch op, pluutje is gewoon pluutje, en ik ken pluutje, pluutje is o.k. een beetje meer open staan voor elkaar kan sieren,
Ton
Ton
Pluutje heeft absoluut niets met Paula of Luc te maken, komt overigens uit een heel ander gebied van Nederland, en heeft Dexia reeds een dagvaarding gestuurd,
pluutje is PLUUTJE,
Ton
pluutje is PLUUTJE,
Ton
-
Gast
Oh dan ben jij zelf Pluutje
Had je weleens eerder kunnen melden.
Nobody is perfect
Nobody is perfect
Is goed hoor, Astrid, je hebt gelijk,
slaap lekker,
Ton
slaap lekker,
Ton
-
ad snoeren
Ben het met je eens Ton
Ik merk op dat soms door een vreemde samenloop van reacties, sommige prima mensen plotseling anderen gaan aanvallen.
En dat zijn dan net mensen waar ik van dacht die is OKE.
Ik vrees dat dit met al die aliassen te maken heeft.
Het zal niet anders kunnen waarschijnlijk, anoniem lijkt veiliger.
Elkaar begrijpen of willen begrijpen, het lijkt er op dat het nooit wat wordt tussen mensen.
Alleen als je elkaar kent is er (soms)vertrouwen, dat dan ook weer kan worden beschaamd.
Zucht Lfs Ad
Ik merk op dat soms door een vreemde samenloop van reacties, sommige prima mensen plotseling anderen gaan aanvallen.
En dat zijn dan net mensen waar ik van dacht die is OKE.
Ik vrees dat dit met al die aliassen te maken heeft.
Het zal niet anders kunnen waarschijnlijk, anoniem lijkt veiliger.
Elkaar begrijpen of willen begrijpen, het lijkt er op dat het nooit wat wordt tussen mensen.
Alleen als je elkaar kent is er (soms)vertrouwen, dat dan ook weer kan worden beschaamd.
Zucht Lfs Ad
Ad , Ik ben wie ik ben en echt geen ander.Heb geen allias, zou niet weten hoe het werkt en het boeit me ook niet.
Gr. Anne.
Gr. Anne.