LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] durion

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
pstuit

durion

Ongelezen bericht door pstuit »

Hallo,

Ik kreeg te horen dat ik klant ben geworden van Durion. Dit is zonder mijn medeweten en toestemming gebeurt. Ik ben klant van Evolta qua groene stroom.

Ik kreeg dit te horen via essent die het gastransportregelt.

Uiterraard heb ik meteen Durion gebeld maar die hebben nog niet teruggebeld zoals ze belooft hebben.

Evolta zal dit oppikken en het in orde maken.

Ik mail dit want wellicht hebben jullie meer klachten over Durion gekregen.

Vriendelijke groet,

P. Stuit

Gast

Re: durion

Ongelezen bericht door Gast »

nee, Durion?? nog nooooooit van gehoord....Durion zei je he..Nee, niks over te vinden op internet of deze site, zal wel goed zijn hoor. Gewoon je bankrekeningnummer doorgeven en alles komt goed. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :twisted:

Gast

nee, Durion?? nog nooooooit van gehoord....Durion zei je he..Nee, niks over te vinden op internet of deze site, zal wel goed zijn hoor. Gewoon je bankrekeningnummer doorgeven en alles komt goed. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :twisted:

Gast

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten