Ik ben het niet helemaal met je eens. Want het geldt niet voor iedere bestemming. Ikzelf heb een retour Neurenberg via de airmiles gekocht. I.p.v Eur 174 exl. belasting kostte mij dat Eur 117 exl. belasting. Ik heb daarvoor 2500 airmiles ingeleverd.Dus voor 2500 airmiles Eur 57 ontvangen. Bij de V&D waren deze airmiles maar Eur 25 waard geweest.
V.w.b. het eten? Wanneer ik een korte vlucht heb (korter dan 2 uur), dan zorg ik dat ik nog even een broodje eet voordat ik in het vliegtuig stap. Dan weet ik zekerf dat ik geen trek krijg.Dat doe ik ook als ik met de trein naar Maastricht ga en die reis duurt 2,5 uur. Ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat dat er op korte vluchten eten en drinken wordt verstrekt. Juist daarvoor is personeel nodig en dat zijn nu net de grootste kosten van een airliner.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AIRMILES SPAREN VOOR KLMVLIEGREIZEN VANAF 01-01-2005 ZINLOOS
Re: AIRMILES SPAREN VOOR KLMVLIEGREIZEN VANAF 01-01-2005 ZINLOOS
Het valt me op dat verder helemaal niemand reageert. Zou het misschien zijn dat heel weinig mensen gebruik maken van het omwisselen van airmiles voor vliegtickets?
Re: AIRMILES SPAREN VOOR KLMVLIEGREIZEN VANAF 01-01-2005 ZINLOOS
er is idd weinig airmiles reizigers die reageren, de telloor-gang van de airmiles is gaande, in begin 2000 kon ik met airmiles naar alicante vliegen en dan koste het mij alleen maar de luchthaven-belasting, begin vorig jaar was deze bestemming al niet meer in het programma dus dan maar bij basiq-air gevlogen, en straks proberen om naar memphis (usa) te vliegen met, wat tot dusver nog in prijs scheelt met de andere prijsvergelijkingen, en wat het eten betreft op de korte vluchten, ze komen nog langs met de natte wagen mbt tot de ns, als ik van den helder naar het zuiden gaat(bv maastricht) komt de hele reis echt nix langs, en bij het overstappen heb je helemaal geen tijd, of je moet een trein laten gaan..........