Garantie samsung a800 bij electric city WAARDELOOS
Geplaatst: 05 jan 2005 00:58
ik heb in december van 2003 een Samsung a800 mobiele telefoon gekocht bij de v&d in eindhoven. heel mooi telefoontje, maar in augustus van dit jaar begon hij vreemd te doen. ik dacht, geen probleem, ik breng hem terug naar de winkel en mooi in de garantieperiode word mijn probleem verholpen. Nou mooi niet dus. ik kreeg na 4 weken mijn telefoon weer terug, maar na een week of 2 kwam het zelfde probleem terug. Toen ben ik terug gegaan naar de v&d met de mededeling dat het nog steeds niet verholpen was. volgens hun was het geen probleem en stuurden ze de telefoon gewoon nog een keer terug. Ik heb toen een brief bij de telefoon gevoegd, met een duidelijke uitleg van het probleem. en dat ik echt geen simpele software reset meer wilde, want dan kwam het probleem toch weer terug. nu kwam ik 4 weken later weer bij de v&d om m'n telefoon weer op te halen. bleek dat ze helemaal niks hadden gerepareerd, ze hadden weer een software reset gedaan. hierop heb ik gezegd dat ik hier totaal niet mee akkoord zou gaan, ze moesten maar een betere oplossing bedenken vond ik. de jongeman die mij hielp heeft toen het servicecentre op gebeld, en hij beloofde mij dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen, ik zou alleen m'n telefoon weer op moeten sturen, want zo waren nu eenmaal de regels. ik was allang blij dat ik een nieuwe telefoon kreeg, en ging hier mee akkoord. Nu kom ik weer bij de v&d om m'n telefoon op te halen na de 3e!!! reparatie. en verwachte dus een nieuwe telefoon. ik zei tegen de mevrouw achter de balie dat ik m'n telefoon kwam ophalen, en zij kwam aanlopen met weer eenzelfde doosje. Ze maakte dit doosje open, en tot mijn grote verbazing zat er weer gewoon dezelfde telefoon in die ik 3 weken terug ingeleverd had. ik vertelde die mevrouw dat mij een nieuwe telefoon beloofd was, en dat ik hiermee dus absoluut niet mee akkoord zou gaan. Die "aardige" mevrouw zei dat zei hier niks aan konden doen. waarop ik antwoordde dat mij een nieuwe telefoon beloofd was, en dat ik met deze oplossing niet akkoord ging. "nee, dat kunnen wij nooit beloofd. hebben meneer" was haar antwoord weer. Toen zag ik de man die mij vorige keer geholpen had, en mij dus die nieuwe telefoon beloofd had. ik vroeg of ik deze meneer even mocht spreken. Ik legde hem het hele verhaal uit, en hij zou wel even met het service centre bellen. hij kwam terug met de smoes dat het service centre beslist had dat ik hem nog maar een keer op moest sturen. Dit was de enige mogelijkheid volgens hem. Dit heb ik dan ook maar gedaan, omdat er naar mijn idee geen enige rek in te krijgen was daar bij de electric city van de v&d. ik heb gezegd dat ik dit totaal geen service vind. nou goed, kom ik 3 december weer bij de v&d aan om mijn "nieuwe gsm" op te halen blijkt dat hij weer niet gerepareerd is , ik snapte er echt helemaal niks van, ik was al van plan helemaal uit m'n vel te springen, maar deze keer kreeg ik een bon voor een kop koffie, en ze zouden het voor me uit zoeken. een half uurtje later kwam ik terug en bleek dat m'n telefoon nu echt naar het service omruilcenter op gestuurd zou worden. ik moest m'n bonnetje nog inleveren, en dan zou ik binnen de garantie periode (die 7 december verliep) een nieuwe telefoon krijgen. ik vandaag (4 januari) terug en wat bleek. ze hadden gewoon de telefoon opgestuurd, maar ik kreeg WEER m'n oude toestel terug. ik natuurlijk helemaal over de ****, die vent (die tevens de bedrijfleiders daar was ofzoiets) zij dat hij niks kon doen, en dat ik alleen nog maar een brief naar het v&d hoofdkantoor kon sturen om m'n klacht kenbaar te maken. ik heb toen m'n telefoon meegenomen, maar ik vroeg om een kopie van het bonnetje dat ik moest inleveren zodat ik m'n telefoon terug kreeg. maar dat kreeg ik dus niet want dan zou ik een nieuwe kunnen claimen . ben toen zelf maar even naar de albertheijn gegaan om te kopieeren. maar dit is toch te belachelijk voor woorden. is een brief naar het hoofdkantoor echt de enige mogelijkheid??? ik ben nu echt ten einde raad