Try and Buy opzegging "niet ontvangen"
Geplaatst: 05 jan 2005 11:26
Ik heb in november een try n buy abo aangevraagd. Omdat ik toen nog op zoek was naar een internet aansluiting en ik het toch "gratis" kon proberen.
Het duurde eerst al zo'n 14 dagen voordat het werkte. Toen heb ik er even gebruik van gemaakt. Het is me niet echt bevallen en de eerste week van december (een week voor verlopen try buy periode ) heb ik de garantiekaart opgestuurd... zonder hier een kopie van te maken, want er was even geen mogelijkheid om dit te doen, en ik uuh.. vertrouwde upc.. had nog niet al die slechte berichten gelezen die ik nu op internet tegenkom.
Een week na verzenden heb ik gebeld met helpdesk over of het al rond was en of ze het modem op zouden komen halen. Ze zouden contact opnemen zodra de kaart binnen was is me verzekerd. Ik heb echter geen naam genoteerd en preciese datum/tijd van het gesprek (nog steeds er van uitgaand dat het wel goed zou komen =s)
Nu heb ik vandaag maar weer eens naar de helpdesk gebeld, omdat ik nog steeds niets had vernomen, en wat zeggen ze?... "garantiekaart?.. nee hoor, die hebben we niet van u binnen gehad", "een gesprek met de helpdesk? met wie precies? en wanneer?". "Ik denk dat we weinig voor u kunnen doen, u kunt schriftelijk bezwaar aantekenen, maar ik geef u weinig kans."
Dus het lijkt er sterk op dat ik aan een jaar abo vast zit!.. en dat terwijl ik al internet bij een andere provider heb genomen (adsl dit keer, geen kabel) nadat ik try buy had opgestuurd. En mn chello heb ik sinds begin december niet meer gebruikt.
Zijn er meer mensen die try and buy kaart hebben opgestuurd en dit als antwoord krijgen?
Hoeveel kans geven jullie me dat het me lukt om het alsnog te beeindigen.
Heeft iemand nog tips voor als ik een schriftelijk bezwaar wil aantekenen?
Het duurde eerst al zo'n 14 dagen voordat het werkte. Toen heb ik er even gebruik van gemaakt. Het is me niet echt bevallen en de eerste week van december (een week voor verlopen try buy periode ) heb ik de garantiekaart opgestuurd... zonder hier een kopie van te maken, want er was even geen mogelijkheid om dit te doen, en ik uuh.. vertrouwde upc.. had nog niet al die slechte berichten gelezen die ik nu op internet tegenkom.
Een week na verzenden heb ik gebeld met helpdesk over of het al rond was en of ze het modem op zouden komen halen. Ze zouden contact opnemen zodra de kaart binnen was is me verzekerd. Ik heb echter geen naam genoteerd en preciese datum/tijd van het gesprek (nog steeds er van uitgaand dat het wel goed zou komen =s)
Nu heb ik vandaag maar weer eens naar de helpdesk gebeld, omdat ik nog steeds niets had vernomen, en wat zeggen ze?... "garantiekaart?.. nee hoor, die hebben we niet van u binnen gehad", "een gesprek met de helpdesk? met wie precies? en wanneer?". "Ik denk dat we weinig voor u kunnen doen, u kunt schriftelijk bezwaar aantekenen, maar ik geef u weinig kans."
Dus het lijkt er sterk op dat ik aan een jaar abo vast zit!.. en dat terwijl ik al internet bij een andere provider heb genomen (adsl dit keer, geen kabel) nadat ik try buy had opgestuurd. En mn chello heb ik sinds begin december niet meer gebruikt.
Zijn er meer mensen die try and buy kaart hebben opgestuurd en dit als antwoord krijgen?
Hoeveel kans geven jullie me dat het me lukt om het alsnog te beeindigen.
Heeft iemand nog tips voor als ik een schriftelijk bezwaar wil aantekenen?