LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] X-Trek II - waardeloos!
X-Trek II - waardeloos!
Wie vindt de X-Trex II racebaan ook zo waardeloos? We hebben een starterset gekocht, voor ons zoontje, voor € 39,95 en een extra autootje (er zit er maar één in de doos) voor € 9,95.
De baan is gammel en we vinden de kwaliteit wel erg tegenvallen voor wat we er voor betaald hebben.
Op de doos lijkt het heel wat, maar als je het eenmaal zelf in elkaar hebt gezet valt het vies tegen.
Jammer, we hadden voor € 50,- wel wat beters verwacht, weggegooid geld is het!
De baan is gammel en we vinden de kwaliteit wel erg tegenvallen voor wat we er voor betaald hebben.
Op de doos lijkt het heel wat, maar als je het eenmaal zelf in elkaar hebt gezet valt het vies tegen.
Jammer, we hadden voor € 50,- wel wat beters verwacht, weggegooid geld is het!
Re: X-Trek II - waardeloos!
Wij dachten ook iets leuks voor onze zoon gekocht te hebben. De autootjes zijn wel leuk, maar idd de baan is erg gammel. Als je de autootjes er doorheen laat rijden wiebelt het aan alle kanten en ze vliegen er zó vanaf als je maar iets te hard gaat. De stukjes die je in elkaar moet klikken, die op de grond liggen voor de omheining, zitten ook erg los aan elkaar, de tussenstukjes klikken niet goed vast, dus als er een autootje tegenaan rijdt of je stoot er zelf iets tegenaan, dan ligt het geheel al weer uit elkaar. Een dure investering voor een gammele kwaliteit!
Bedankt GAST voor het leuke antwoord, daar heb ik dus niets aan.
Het is inderdaad rotzooi, had het in december voor mijn zoontje gekocht hij heeft er 2 keer mee gespeeld, maar het is gewoon te gammel om er leuk mee te spelen, na een keer spelen was er al een auto kapot. Raad het ook niemand aan om te kopen heb zelf het een na grootste paket gekocht dacht nog dan kan ik het leuk aanvullen met alle extra's bij verjaardagen enzo.
Ik heb hem ook gekocht, maar ligt inmiddels bij de miskopen op zolder.
Rails gaan snel kapot, onduidelijk in de handleiding voor de opbouw.
En over de wagentjes nog maar te zwijgen. De eerste dagen reed hij behoorlijk hard en reed lang op de batterij. Nu is hij supertraag en de batterij is gelijk leeg.
Het product is inmiddels uit de meeste winkels verdwenen.
Rails gaan snel kapot, onduidelijk in de handleiding voor de opbouw.
En over de wagentjes nog maar te zwijgen. De eerste dagen reed hij behoorlijk hard en reed lang op de batterij. Nu is hij supertraag en de batterij is gelijk leeg.
Het product is inmiddels uit de meeste winkels verdwenen.
-
tja, helaas dezelfde ervaring. Waardeloze baan. Kinderen kunnen hem zelf niet opzetten, je bent een halve dag bezig. (we hebben de grootste en de op een na grootste doos) en vervolgens wordt er niet meer mee gespeeld. Bij intertoys is hij nog steeds te koop. Jammer van het geld.
-
Vroeger had je DARDA. Dat was echt cool. Voor een middagje ofzo.
Maar ook heel saai, je kan zo'n set op een paar manieren in elkaar zetten en dan een paar keer een autootje laten schieten, die gaat zo snel als een wesp en 2 seconden later is het klaar.
Kutspeelgoed, totaal niet intellectueel of creatief uitdagend.
Investeer in goed speelgoed en koop LEGO voor je zoon. Dat biedt EINDELOOS veel meer mogelijkheden. En allemaal uitwisselbaar. Verstop nadat je zoon de kant en klare sets in elkaar heeft gezet de handleidingen zodat hij, als er iets stukgaat, zijn eigen fantasie moet gebruiken en zodoende iets nieuws bouwt. Of sloop stiekem de kant en klare huizen zodat hij zelfs iets moet ontwerpen.
Of ben ik nu ouderwets. Ik ben gigantisch slim en intelligent geworden door Lego. Ik kan in het dagelijks leven praktische problemen oplossen door mijn Lego ervaring. Ik ben niet bang mijn fantasie te gebruiken. Ik kan vliegen en gedachtenlezen. Ik ben God. En dat alles door Lego.
Dus, als je ècht van je zoontje houdt, geef je hem Lego en scheep je hem niet af met die rommel. Als ik hem was zou ik die stomme racebaan in de fik steken en van huis weglopen.
Maar ook heel saai, je kan zo'n set op een paar manieren in elkaar zetten en dan een paar keer een autootje laten schieten, die gaat zo snel als een wesp en 2 seconden later is het klaar.
Kutspeelgoed, totaal niet intellectueel of creatief uitdagend.
Investeer in goed speelgoed en koop LEGO voor je zoon. Dat biedt EINDELOOS veel meer mogelijkheden. En allemaal uitwisselbaar. Verstop nadat je zoon de kant en klare sets in elkaar heeft gezet de handleidingen zodat hij, als er iets stukgaat, zijn eigen fantasie moet gebruiken en zodoende iets nieuws bouwt. Of sloop stiekem de kant en klare huizen zodat hij zelfs iets moet ontwerpen.
Of ben ik nu ouderwets. Ik ben gigantisch slim en intelligent geworden door Lego. Ik kan in het dagelijks leven praktische problemen oplossen door mijn Lego ervaring. Ik ben niet bang mijn fantasie te gebruiken. Ik kan vliegen en gedachtenlezen. Ik ben God. En dat alles door Lego.
Dus, als je ècht van je zoontje houdt, geef je hem Lego en scheep je hem niet af met die rommel. Als ik hem was zou ik die stomme racebaan in de fik steken en van huis weglopen.
Darda jeugdsentiment
Ik heb de 65 euro versie gekocht voor me broertje van de x-trekII met rondeteller(random) + 1 lichtzuil + 1 extra autootje met controller en veel batterijen.(140 euro van de week - klopt helemaal niks van)
Dus ik naar huis met een leuk kado voor mijn broertje(wel met het gevoel dat ik teveel betaald had). Nadat het uitgepakt was zijn we een aantal uur bezig geweest met het uitpakken(onderdelen) en het opstellen van de baan.
Ik moet zeggen dat hij er inderdaad wat meer van verwacht had.Hij vind het wel heel leuk.Nu waren er inderdaad een aantal stukken die niet helemaal perfect gevormd waren, maar het is uiteindelijk wel gelukt na wat onderdelen te verplaatsen. + de autootjes spinnen als gekken en zijn dus op ongelijke delen niet echt goed bestuurbaar. ( dit is hopelijk wel opgelost bij de PRO versie - voorwielbesturing)
zo en dan die leuke random rondeteller: die werkt ook niet altijd even goed. Hij telt regelmatig de rondes bij de verkeerde personen op. Gisteren heeft de rondeteller het prima gedaan. dus de ene keer wel en de andere keer niet...dus niet helemaal goed getest door silverlit. buggy
Dus ik wilde vandaag deze rondeteller ruilen bij de INTERTOYS en pak de bon erbij.Verrek de bon klopt niet....de verkoopster had twee produkten dubbel aangeslagen en een produkt zelfs weggelaten.
(dat voorgevoel klopte dus toch wel...voortaan de bon altijd maar controleren voordat ik een winkel uitloop...maarja je gaat er niet vanuit dat intertoys de boel besteelt)
Dus ik laat dat zien en vertel erbij dat deze rondeteller niet in orde is.
begint die mevrouw heel leuk over haar voorraad en dat haar voorraad klopt en dat ze niks voor me kan doen ???
Dus ik vertel gewoon doodeerlijk dat ze een produkt niet aangeslagen heeft en twee dingen dubbel aangeslagen heeft, krijg ik dat voorraadverhaal weer .....
Dus tsja zo word het inderdaad een rotprodukt van de INTERTOYS als je niet eens normaal met een bon terugkan gaan en je produkten die niet goed werken kan omruilen en in dit geval gaat het niet om omruilen maar om het feit dat ik van de week BESTOLEN ben door de INTERTOYS.
ze hebben me gewoon 15 euro teveel laten betalen en zetten dit dus niet recht !
Nou INTERTOYS kan me de pot op, ik koop nooit meer een produkt bij de INTERTOYS als ze geen SERVICE bieden.
dit is wat ik gekocht heb: 1 x de grootste set x-trekII 64.99 euro
1 x lichtzuil van 7.99
1 x rondeteller van 24.99
1 x auto met afstanbediening 17.95
3 x 1.5v mini penlights AAA 5.97
1 x 1.5v penlights 10 in D AA 2.79
Dus in totaal : 124.72 EUROotjes
Dit staat er op de bon:
1 x racebaan 21.9 mtr a 64.99
1 x x-trek II lichtsysteem 7.99
1 x x-trek II DIGIT. rondetel 24.99
Ik heb hier dus 139.71 EURO betaald
haastige spoed is zelden goed !!!
ALTIJD JE BON CONTROLEREN
En nadat ik dit dus binnen een week meld op het moment dat ik de rondeteller wil ruilen, dat hun bon dus helemaal niet klopt, krijg ik een verhaal over haar voorraad en dat ze me niet verder kan helpen. Ja, behalve als ik alles terug zou brengen in dezelfde staat zoals het gekocht was.
Nou idereen die zo'n x-trek geval heeft aangeschaft weet dat het niet mogelijk is om het weer zo netjes in te pakken want daar hebben ze bij silverlit niet aan gedacht of wel juist en er komt een of andere opruimkoffer van silverlit
Mijn broertje wil het helemaal niet ruilen, hij wil alleen een goed werkende rondeteller en ik wil gewoon dat ze niet de verkeerde dingen berekenen/aanslaan in hun voordeel. zo verdien ik mijn geld ook niet.
maarja wat moet je er nu mee.... consumentenbond? mails gaan sturen naar dat emailadres van intertoys ... LOL.. ik geloof het niet zo meer als ik gewoon in een winkel van de INTERTOYS word bestolen op deze manier
Kreeg een beetje het idee dat mevrouw dacht dat ik inderdaad twee van de produkten had en dus gewoon geld ofzo terugkwam halen.
Wie gaat er nu twee rondetellers bij een enkele baan kopen ...
Bravo voor INTERTOYS stelletje DIEVEN....ik denk dat ik het maar hierbij laat en me er verder niet over ga opwinden ... doe ik nu al 9 uur ... genoeeeeeeeeeeeeeeg
doegies
Tony
jammer dat ik zo in een winkel wordt bestolen en dan nog wel door het personeel ...veel plezier met de verdiende 14.99 hINTERTOYS
Het is een leuk produkt mits de je de goede auto's hebt en er weinig storing op de 27 en 40 mhz freq aanwezig is en je baan echt recht staat.
we moeten het hier nog ervaren hoe snel de autos het niet meer doen.
Ik heb toch echt zelf 17 rondes gereden met een van de auto's op een vol accuutje
de pro versie heeft twee x 1.2v bat. maar zal ook ietsje pietsje zwaarder zijn en heeft voorwielbesturing ... voor degene bij wie de baan niet het probleem was misschien het proberen wel waard.
ok nu ga ik echt weg ... doegies
ow als je de pro versie koopt ... doe het dan niet bij intertoys hehehe getver !!!
Ik heb de 65 euro versie gekocht voor me broertje van de x-trekII met rondeteller(random) + 1 lichtzuil + 1 extra autootje met controller en veel batterijen.(140 euro van de week - klopt helemaal niks van)
Dus ik naar huis met een leuk kado voor mijn broertje(wel met het gevoel dat ik teveel betaald had). Nadat het uitgepakt was zijn we een aantal uur bezig geweest met het uitpakken(onderdelen) en het opstellen van de baan.
Ik moet zeggen dat hij er inderdaad wat meer van verwacht had.Hij vind het wel heel leuk.Nu waren er inderdaad een aantal stukken die niet helemaal perfect gevormd waren, maar het is uiteindelijk wel gelukt na wat onderdelen te verplaatsen. + de autootjes spinnen als gekken en zijn dus op ongelijke delen niet echt goed bestuurbaar. ( dit is hopelijk wel opgelost bij de PRO versie - voorwielbesturing)
zo en dan die leuke random rondeteller: die werkt ook niet altijd even goed. Hij telt regelmatig de rondes bij de verkeerde personen op. Gisteren heeft de rondeteller het prima gedaan. dus de ene keer wel en de andere keer niet...dus niet helemaal goed getest door silverlit. buggy
Dus ik wilde vandaag deze rondeteller ruilen bij de INTERTOYS en pak de bon erbij.Verrek de bon klopt niet....de verkoopster had twee produkten dubbel aangeslagen en een produkt zelfs weggelaten.
(dat voorgevoel klopte dus toch wel...voortaan de bon altijd maar controleren voordat ik een winkel uitloop...maarja je gaat er niet vanuit dat intertoys de boel besteelt)
Dus ik laat dat zien en vertel erbij dat deze rondeteller niet in orde is.
begint die mevrouw heel leuk over haar voorraad en dat haar voorraad klopt en dat ze niks voor me kan doen ???
Dus ik vertel gewoon doodeerlijk dat ze een produkt niet aangeslagen heeft en twee dingen dubbel aangeslagen heeft, krijg ik dat voorraadverhaal weer .....
Dus tsja zo word het inderdaad een rotprodukt van de INTERTOYS als je niet eens normaal met een bon terugkan gaan en je produkten die niet goed werken kan omruilen en in dit geval gaat het niet om omruilen maar om het feit dat ik van de week BESTOLEN ben door de INTERTOYS.
ze hebben me gewoon 15 euro teveel laten betalen en zetten dit dus niet recht !
Nou INTERTOYS kan me de pot op, ik koop nooit meer een produkt bij de INTERTOYS als ze geen SERVICE bieden.
dit is wat ik gekocht heb: 1 x de grootste set x-trekII 64.99 euro
1 x lichtzuil van 7.99
1 x rondeteller van 24.99
1 x auto met afstanbediening 17.95
Dus in totaal : 124.72 EUROotjes
Dit staat er op de bon:
1 x racebaan 21.9 mtr a 64.99
Ik heb hier dus 139.71 EURO betaald
haastige spoed is zelden goed !!!
ALTIJD JE BON CONTROLEREN
En nadat ik dit dus binnen een week meld op het moment dat ik de rondeteller wil ruilen, dat hun bon dus helemaal niet klopt, krijg ik een verhaal over haar voorraad en dat ze me niet verder kan helpen. Ja, behalve als ik alles terug zou brengen in dezelfde staat zoals het gekocht was.
Nou idereen die zo'n x-trek geval heeft aangeschaft weet dat het niet mogelijk is om het weer zo netjes in te pakken want daar hebben ze bij silverlit niet aan gedacht of wel juist en er komt een of andere opruimkoffer van silverlit
Mijn broertje wil het helemaal niet ruilen, hij wil alleen een goed werkende rondeteller en ik wil gewoon dat ze niet de verkeerde dingen berekenen/aanslaan in hun voordeel. zo verdien ik mijn geld ook niet.
maarja wat moet je er nu mee.... consumentenbond? mails gaan sturen naar dat emailadres van intertoys ... LOL.. ik geloof het niet zo meer als ik gewoon in een winkel van de INTERTOYS word bestolen op deze manier
Kreeg een beetje het idee dat mevrouw dacht dat ik inderdaad twee van de produkten had en dus gewoon geld ofzo terugkwam halen.
Wie gaat er nu twee rondetellers bij een enkele baan kopen ...
Bravo voor INTERTOYS stelletje DIEVEN....ik denk dat ik het maar hierbij laat en me er verder niet over ga opwinden ... doe ik nu al 9 uur ... genoeeeeeeeeeeeeeeg
doegies
Tony
jammer dat ik zo in een winkel wordt bestolen en dan nog wel door het personeel ...veel plezier met de verdiende 14.99 hINTERTOYS
Het is een leuk produkt mits de je de goede auto's hebt en er weinig storing op de 27 en 40 mhz freq aanwezig is en je baan echt recht staat.
we moeten het hier nog ervaren hoe snel de autos het niet meer doen.
Ik heb toch echt zelf 17 rondes gereden met een van de auto's op een vol accuutje
de pro versie heeft twee x 1.2v bat. maar zal ook ietsje pietsje zwaarder zijn en heeft voorwielbesturing ... voor degene bij wie de baan niet het probleem was misschien het proberen wel waard.
ok nu ga ik echt weg ... doegies
ow als je de pro versie koopt ... doe het dan niet bij intertoys hehehe getver !!!
Nou, er zijn genoeg reacties, X-trex II is inderdaad waardeloos. Ik kan alleen uit de laatste reactie niet helemaal opmaken of het nou echt om X-trek II gaat of de slechte service van Intertoys......Intussen ligt het op zolder in de doos, met een dikke laag stof erop.
Ben je weleens terugeweest naar de winkel met je klacht, en zo ja, hoe werd daar dan op geantwoord. Als je namelijk binnen 30 dagen na aankoop met het artikel terugkomt omdat het in dit geval niet goed werkt, krijg je met bon toch gewoon je geld terug? In ieder geval had je kunnen overwegen om het hoofdkantoor te bellen, of heb je dat gedaan?
Ik heb helaas niets kunnen ondernemen, zat in een periode met een zware operatie en dan heb je wel wat anders aan je hoofd, en later denk je van: "ach laat maar", maar ik was nieuwsgierig naar reacties van anderen, dat ik niet de enige ben die X-trek II waardeloos vind. In elk geval bedankt voor de tip Gabi, maar helaas is het daar nu te laat voor......
-
wat zeuren jullie nou allemaal lezen jullie die gebruiksaanwijzing niet goed of zo ik heb er een van mijn neefje gekregen omdat hij er nog wat te jong voor was en als ik hem opbouw staat hij hartstikke stevig en als je er doorheen rijdt blijft ie ook gewoon staan ik snap niet waarom jullie zo zeuren over dat ding
Misschien omdat dit een discussie/klachten forum is???
Maargoed,ik heb er ook een...Niet tevreden mee,je bent er binnen een paar minuten mee uitgespeeld...en inderdaad,die stukjes pasten ik niet zo perfect.
Niet kopen dus!
Maargoed,ik heb er ook een...Niet tevreden mee,je bent er binnen een paar minuten mee uitgespeeld...en inderdaad,die stukjes pasten ik niet zo perfect.
Niet kopen dus!
beste mensen julie hebben gewoon iets gekocht waar jullie kinderen te klein voor zijn of niet aan toe zijn !mijn kinderen 6 en 7 vinden het heel erg leuk ze zijn er van dag 1 gek op misschien moeten jullie tip van mij op silverlit toys kun je tips en info vinden misschien dat het dan tog geen mis koop is voor jullie want het is inderdaad niet goedkoop!hoe dan ook ik ben er dik tevreden mee!en ga hem uitbreiden als ik een groter huis heb!
mijn kinderen houden niet van lego vinden dit het einde ieder kind zijn smaak hoor !x trek is leuk als je weet er mee om te gaan!
Wel aan iedereen die dit een kutbaan of een miskoop vind, stuur mij gerust een mailtje, dan kom ik die rommel wel gratis van je zolder halen.
In tegenstelling tot de meeste hier in dit forum vind ik dit wel een leuke racebaan en mijn zoontje amuseert zich kostelijk. Het is inderdaad niet heel makkelijk om de racebaan in elkaar te steken, maar als je een ikea kastje in elkaar kan steken dan is dit ook geen probleem. Als je de baan op de juiste manier in elkaar steekt staat deze toch wel stevig. Het klopt inderdaad dat het wel jammer is dat je maar 1 racewagentje bij een set bij krijgt, qua besturing is het gewoon wennen met de manier van rijden maar na enkele uren spelen is dit ook geen probleem meer.
In tegenstelling tot de meeste hier in dit forum vind ik dit wel een leuke racebaan en mijn zoontje amuseert zich kostelijk. Het is inderdaad niet heel makkelijk om de racebaan in elkaar te steken, maar als je een ikea kastje in elkaar kan steken dan is dit ook geen probleem. Als je de baan op de juiste manier in elkaar steekt staat deze toch wel stevig. Het klopt inderdaad dat het wel jammer is dat je maar 1 racewagentje bij een set bij krijgt, qua besturing is het gewoon wennen met de manier van rijden maar na enkele uren spelen is dit ook geen probleem meer.
ik ben het zo als je hebt kunnen lezen met je eens ik vind het totaal ook echt geen miskoop ik vind het echt heel leuk hoeveel plezier de kids eraan hebben en ze kunnen inderdaad die zogenaamde troep wel bij ons brengen want ik weet er wel raad mee net als jij!!!!!!! heel veel plezier er mee jij en hoop dat jou zoontje het ook nog lang leuk vind levenx trek 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!groetjes joyce
-
Ik vind het wel een grappig ding, maar ik heb er dan ook maar € 20 voor betaald, op een rommelmarktje. Het enige probleem is dat de accu's snel leeg zijn, daar moet ik nog nieuwe voor kopen. Maar mijn neefjes van 4 en 7 hadden er dikke pret mee. En wat het leuke is, ze kunnen er ook met hun supercars op rijden, er zijn er een paar die prima op die baan passen, ze winden ze op en scheuren maar.
Zo, zo, wat een klachten over dit fantastiche speelgoed.
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook iets had van , zozo. Maar toen mijn zoon (5 jaar) dit kreeg voor sinterklaas was ik behoorlijk verrast. Ik heb het voor hem in elkaar gezet en kwam er al snel achter dat de baan eigenlijk te kort was. ik ben de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan en heb diverse uibreidingssetjes gekocht.
Wat een fantastische racebaan. Het sturen is een beetje wennen maar voor de rest is het geweldig. Mijn zoon is er helemaal weg van.
Mochten er mensen zijn die van hun X-Trek II baan afwillen houden wij ons aanbevolen. Wij willen de baan graag uitbreiden.
Met vriendelijke groet,
Rickos.
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook iets had van , zozo. Maar toen mijn zoon (5 jaar) dit kreeg voor sinterklaas was ik behoorlijk verrast. Ik heb het voor hem in elkaar gezet en kwam er al snel achter dat de baan eigenlijk te kort was. ik ben de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan en heb diverse uibreidingssetjes gekocht.
Wat een fantastische racebaan. Het sturen is een beetje wennen maar voor de rest is het geweldig. Mijn zoon is er helemaal weg van.
Mochten er mensen zijn die van hun X-Trek II baan afwillen houden wij ons aanbevolen. Wij willen de baan graag uitbreiden.
Met vriendelijke groet,
Rickos.