MijnPostbank.nl + Macintosh
Geplaatst: 06 jan 2005 00:26
Ik heb zo'n half jaar geleden mij al aangemeld voor mijnpostbank.nl. Na ontvangst van de benodigde gegevens wilde ik inloggen, waarna ik erachter kwam dat ik op mijn Macintosh toch wel minimaal OSX en Netscape 7 moest draaien. Gelukkig werkte Girotel nog en nadat ik op een nieuwere mac aan die voorwaarden voldeed, kon ik met de al lang in bezit zijnde gegevens nog steeds niet inloggen. Na een telefoontje met de helpdesk kreeg ik een (standaard en achterhaalde) e-mail met diverse combinaties van besturingssystemen en browsers mogelijk op de mac. Nu ik echter een tijdje later weer wilde inloggen, lukt het nog steeds niet. Dan maar een mailtje... ik onving redelijk snel bericht terug van dhr. A.L. Westerhoff, Manager Contactcenter, dat ze geen macintosh ondersteunen en ik dus niet verder geholpen kon worden.
Wat is er toch gebeurd met "KLANT IS KONING"? In mijn bedrijf geldt dit nog wel degelijk, ik wil nog steeds beleg op m'n brood!! Welke mac-gebruiker (of anderszins een NIET-windows gebruiker) heeft ook zulke ervaringen?
Wat is er toch gebeurd met "KLANT IS KONING"? In mijn bedrijf geldt dit nog wel degelijk, ik wil nog steeds beleg op m'n brood!! Welke mac-gebruiker (of anderszins een NIET-windows gebruiker) heeft ook zulke ervaringen?