LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jaarafrekening nuon
jaarafrekening nuon
Geachte heer/mevrouw,
Op 15 december heb ik een jaarafrekening ontvangen met factuurnummer: 4
Volgens de faktuur moet ik bijbetalen, een bedrag van € 303,82
Ik vond deze aan de hoge kant, en dacht dat de meterstanden waren omgedraaid… periode 24november 2003 tot 29 november 2004
Rekening betreffende van 20 december. Ik heb contact opgenomen met het Callcenter van de Nuon, en een herberekening laten maken, met omgedraaide meterstanden,
Stand 1 werd 2
Stand 2 werd 1
Factuurnummer: 1
Daar kwam een bedrag uit van € 431,26 en betaald.
Periode: 24november 2003 tot 29 november 2004.
Omstreeks 20 december weer contact opgenomen met het Callcenter nuon, en gesproken met Mervrouw V
Mevrouw V heeft besloten,dat de rekening van € 431,26 komt te vervallen, en weer te gaan tellen van rekening 4, (eerste rekening) laatste standen doorgegeven
nieuwe rekening zou op gesteld worden. Periode 24november 2003 tot 29 november 2004
Deze nieuwe rekening,03 januarie1
Moet ik betalen € 353,41,
Ik moet vervolgens dat bedrag nog betalen, terwijl ik al € 431,26 heb overgemaakt periode
24november 2003 tot 29 november 2004
Er is iets fout gegaan bij Nuon en er van uitgaande,dat ik eerst € 303,82 moest betalen.
Als ik die rekening gewoon in eerste instantie betaald had, was er nu niets aan de hand geweest over de periode van; 24november 2003 tot 29 november 2004.
Nu is het zo dat ik € 431,26 en €353,41 moet betalen samen € 784,67.dus volgens ondergetekende een dubbele rekening. periode 24november 2003 tot 29 november 2004
dit is pas echt heel erg vreemd.....
Op 15 december heb ik een jaarafrekening ontvangen met factuurnummer: 4
Volgens de faktuur moet ik bijbetalen, een bedrag van € 303,82
Ik vond deze aan de hoge kant, en dacht dat de meterstanden waren omgedraaid… periode 24november 2003 tot 29 november 2004
Rekening betreffende van 20 december. Ik heb contact opgenomen met het Callcenter van de Nuon, en een herberekening laten maken, met omgedraaide meterstanden,
Stand 1 werd 2
Stand 2 werd 1
Factuurnummer: 1
Daar kwam een bedrag uit van € 431,26 en betaald.
Periode: 24november 2003 tot 29 november 2004.
Omstreeks 20 december weer contact opgenomen met het Callcenter nuon, en gesproken met Mervrouw V
Mevrouw V heeft besloten,dat de rekening van € 431,26 komt te vervallen, en weer te gaan tellen van rekening 4, (eerste rekening) laatste standen doorgegeven
nieuwe rekening zou op gesteld worden. Periode 24november 2003 tot 29 november 2004
Deze nieuwe rekening,03 januarie1
Moet ik betalen € 353,41,
Ik moet vervolgens dat bedrag nog betalen, terwijl ik al € 431,26 heb overgemaakt periode
24november 2003 tot 29 november 2004
Er is iets fout gegaan bij Nuon en er van uitgaande,dat ik eerst € 303,82 moest betalen.
Als ik die rekening gewoon in eerste instantie betaald had, was er nu niets aan de hand geweest over de periode van; 24november 2003 tot 29 november 2004.
Nu is het zo dat ik € 431,26 en €353,41 moet betalen samen € 784,67.dus volgens ondergetekende een dubbele rekening. periode 24november 2003 tot 29 november 2004
dit is pas echt heel erg vreemd.....
Re: jaarafrekening nuon
dit lijkt me ook niet correct
als er belooft is dat een nota komt te vervallen dan zou u niets meer moeten betalen maar een bedrag terug krijgen
ik stel dan ook voor dat u nagmaals belt en de uitleg die u hier geeft ook aan ons geeft
dan kan er een verrekening worden gemaakt en krijgt u uw geld gewoon terug (zoals dat ook hoort)
als er belooft is dat een nota komt te vervallen dan zou u niets meer moeten betalen maar een bedrag terug krijgen
ik stel dan ook voor dat u nagmaals belt en de uitleg die u hier geeft ook aan ons geeft
dan kan er een verrekening worden gemaakt en krijgt u uw geld gewoon terug (zoals dat ook hoort)
ik bel me suf,met die mensen,zeggen doodleuk dat ik maar naar de klachtencommisie moet schrijven,ook na herhaaldelijk uitleg van het probleem,mooiste van alles is ,dat de medewerkers zelf ook zeggen dat er iets niet klopt,maar er word voet bij sttuk vol gehouden, ik moet de laatste rekening gewoon betalen,en dat terwijl er al betaald is...
eigelijk zouden ze bij twijfel van een klant,alles gewoon netjes op een rijtje moeten zetten. jammer en zeer triest dat het niet gebeurt,ik ben denk ik al meer dan 15euro kwijt aan belkosten....schandalig gewoon
eigelijk zouden ze bij twijfel van een klant,alles gewoon netjes op een rijtje moeten zetten. jammer en zeer triest dat het niet gebeurt,ik ben denk ik al meer dan 15euro kwijt aan belkosten....schandalig gewoon
ik werk zelf bij nuon.
vanaf hier kan ik natuurlijk niet in je gegevens kijken dus weet ik niet waarom mijn collega's iets anders zeggen.
vraag de volgende keer eens naar de 2e lijn mensen
deze zijn allround en hebben in de moeilijke zaken meer inzicht
misschien kom je dan verder
ook kan je een brief schrijven (deze komen bij de zelfde mensen terecht)
maar dan moet je wel even uitstel aanvragen (over de telefoon)
hoop dat dit helpt
vanaf hier kan ik natuurlijk niet in je gegevens kijken dus weet ik niet waarom mijn collega's iets anders zeggen.
vraag de volgende keer eens naar de 2e lijn mensen
deze zijn allround en hebben in de moeilijke zaken meer inzicht
misschien kom je dan verder
ook kan je een brief schrijven (deze komen bij de zelfde mensen terecht)
maar dan moet je wel even uitstel aanvragen (over de telefoon)
hoop dat dit helpt
Wat leuter jij nou weer met 2e lijn mensen.
Wat me opvalt vriendelijke dhr. Ikkes dat jij je continue uitgeeft als nuon medewerker maar vanwaar die naam IKKES, waarom niet je echte naam. Bank dat je dr uitgeflikkerd wordt wanneer nuon merkt dat je beetje mr nuon loopt uit te hangen hier?
Wat me opvalt vriendelijke dhr. Ikkes dat jij je continue uitgeeft als nuon medewerker maar vanwaar die naam IKKES, waarom niet je echte naam. Bank dat je dr uitgeflikkerd wordt wanneer nuon merkt dat je beetje mr nuon loopt uit te hangen hier?
lol
2e lijn mensen
ook we VC (virtual couch) genoemt intern
deze mensen zijn allround medewerkers en kunnen helpen
waarom ik hier niet onder mijn eigen naam post
1) ik geef nooit mijn eigen naam op het internet
2) ik zit er niet op te wachten dat mensen die ik hier advies geef mij gaan bellen op het werk (dan word ik er inderdaad uitgeflikkerd)
maar wat is daar het probleem aan?
de info is correct!
onderbouw eens waarom je me elke keer aanvalt als ik probeer te helpen?
2e lijn mensen
ook we VC (virtual couch) genoemt intern
deze mensen zijn allround medewerkers en kunnen helpen
waarom ik hier niet onder mijn eigen naam post
1) ik geef nooit mijn eigen naam op het internet
2) ik zit er niet op te wachten dat mensen die ik hier advies geef mij gaan bellen op het werk (dan word ik er inderdaad uitgeflikkerd)
maar wat is daar het probleem aan?
de info is correct!
onderbouw eens waarom je me elke keer aanvalt als ik probeer te helpen?
waarom
ik ben hier om te helpen
als je het bovenstaande leest dan zie je dat di duidelijk niet goed gaat
dus iets voor een VC
als je wat nuttigs te melden hebt, leef je uit
wil je schelden, gebruik dan mijn e-mail en val deze mensen er niet mee lastig.
wat ik me ook afvraag, je werkt duidelijk ook bij nuon, hoe zou jij dit oplossen?
ik ben hier om te helpen
als je het bovenstaande leest dan zie je dat di duidelijk niet goed gaat
dus iets voor een VC
als je wat nuttigs te melden hebt, leef je uit
wil je schelden, gebruik dan mijn e-mail en val deze mensen er niet mee lastig.
wat ik me ook afvraag, je werkt duidelijk ook bij nuon, hoe zou jij dit oplossen?
kan niet worden opgelost,want in hun syteem staat dat er betaald moet worden,en idd,ben al een paar keer doorverbonden,met een andere afdeling,die er in ikkes ogen meer verstand van hebben...ze lopen langs mekander heen daar bij nuon.... ik heb al een paar keer gevraagd om mevrouw v,te spreken.want die heeft tenslotte allees met mij doorgesproken.....erg raar dat die er ineens niet meer werkt,en ze kennen geneen van alle bovengenoemde persoon...ik heb haar voor en achternaam op papier staan datum van gesprek, en zelfs nog de tijd.....vreemd dat ze dat niet meer kunnen terug halen bij nuon....want volgens hun wordt elk telefonisch contact uitgebreid,in hun systeem gevoerd......ik weet niet hoe lang dit nog gaat lopen,maar weet wel 1 ding,ik ga absoluut niet betalen,al komt het voor de rechter....ik ben toch niet achterlijk en langzamerhand moedeloos en erg teleurgesteld in medewerkers van nuon,dat ze dit verhaal nog niet snappen,en zich houden aan hun systeem,waar van alles mee mis is blijkt wel
allereerst heb ik natuurlijk geen inzicht in je gegevens en kan je dus geen zekerheid geven
maar het klinkt mij in de oren als een dubbel geboekte jaarnota
(het kan ook een correctie zijn en in dat geval moet je inderdaad betalen)
wat ik voorstel is dat je een brief schrijft naar nuon en daar je klacht in uitlegts (zoals hier boven)
dan pakt een speciaal team dit op en belt je terug (vermeld dus dat je dit ook zo wilt( en telefoon nummer)
je moet dan binnen een aantal weken worden terug gebeld.
ook deze mensen doen dit al wat langer en kunnen je dus ook uitleggen waarom je volgens nuon nog moet betalen, of de eventuele fout aanpassen.
werkt dit niet dan is er altijd nog de bezwaar commisie.
laat ons even weten hoe dit afloopt
maar het klinkt mij in de oren als een dubbel geboekte jaarnota
(het kan ook een correctie zijn en in dat geval moet je inderdaad betalen)
wat ik voorstel is dat je een brief schrijft naar nuon en daar je klacht in uitlegts (zoals hier boven)
dan pakt een speciaal team dit op en belt je terug (vermeld dus dat je dit ook zo wilt( en telefoon nummer)
je moet dan binnen een aantal weken worden terug gebeld.
ook deze mensen doen dit al wat langer en kunnen je dus ook uitleggen waarom je volgens nuon nog moet betalen, of de eventuele fout aanpassen.
werkt dit niet dan is er altijd nog de bezwaar commisie.
laat ons even weten hoe dit afloopt
Exact dezelfde ervaringen als gast van 21:01: doorverbonden met een afdeling die er meer vanaf weet en de week erop, als blijkt dat er niets aan gedaan is, schijnt de betreffende persoon 24 uur per dag in vergadering te zitten en is doorverbinden niet meer mogelijk.
Misschien moeten we weer terug van achteraf betalen naar vooraf betalen. Dit kan een hoop chaos aan facturen voorkomen.
vandaag weer gebeld met call center,vroeg de goede man zijn naam,en wat denk je ,hij durft zijn naam niet eens te noemen,ik zeg ik moet de volgende keer,toch kunnen overleggen met wie ik de vorige keer heb gesproken,,had meneer geen boodschap aan..vreemde gang van zaken...meneer gaat mij terug bellen,zo snel mogelijk wanneer er iets duidelijk is,wat nog erger is dat hij zegt,ik zie in mijn computer,moest hem eerst opstarten ,had zogenaamd een probleem ,en kon niets zien dat u bij het vorige gesprek 40 min uitleg is gegeven,met alle antwoorden ,waarom belt u nu weer meneer....ik bel omdat ik een dubbele rekening moet betalen meneer...en vertelde hem gelijk dat ik al 4x terug gebeld zou worden......om gek van te worden ja....20 min zitten bellen,conclusie weer nix wijzer geworden... nog nooit werd ik zo slecht behandeld in een kwestie als deze......zou het komen dat ik voor volgend jaar ben overgestapt naar een ander enegie leverancier...
nuon jullie zijn bedankt....op stip nr 1 voor de loden leeuw nominatie
wat een bedrijf
nuon jullie zijn bedankt....op stip nr 1 voor de loden leeuw nominatie
wat een bedrijf
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie