Heb hele slechte ervaringen met Planet Internet.
Toen ik mijn huidige computer kocht zat er internet op deze ging
in door op ja te klikken (planet internet)
Heb na een poosje ISDN 128i genomen bij Planet Internet.
Ging ervan uit dat het lopende abbonement vervangen zou worden door het nieuwe (helemaal mis natuurlijk)
Nu moest ik nog voor twee aansluitingen betalen.
Heb mij hierover in 2002 al beklaagt tot op heden wordt het
plus abbonement nog ieder jaar afgeschreven 68 euro!
Ben zeer kwaad op Planet Internet.
Ze kunnen mij dan oook zeker niet meer als klant terug verwachten!
Heeft iemand ook nog een gelijksoortige ervaring?
MVG
Loe
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Planet Internet
Re: Planet Internet
Sommige mensen hebben nog niet helemaal in de gaten dat je twee abonnementen kunt aanvragen.. als ik bij de bobo een abonnement voor mijn zoontje aanvraag en ik wil vervolgens een abonnement op de okkie dan moet ik toch ook aangevan dat ik het eerste abonnement wil omzetten, en niet een nieuw abonnement wil aanvragen..
als ik dit niet doe blijven beide abonnementen doorlopen en zullen niet worden beëindigd voordat het abonnement wordt opgezegd.. Hoe kan de de bobo, okkie of een internetprovider nou weten of er 1 of 2 abonnementen nodig zijn..
ik raad aan om een mailtje te sturen met klantnummer, gebruikersnaam en adresgegevens naar [email protected] zodat de opzegging per einde abonnementsjaar verwerkt kan worden..
als ik dit niet doe blijven beide abonnementen doorlopen en zullen niet worden beëindigd voordat het abonnement wordt opgezegd.. Hoe kan de de bobo, okkie of een internetprovider nou weten of er 1 of 2 abonnementen nodig zijn..
ik raad aan om een mailtje te sturen met klantnummer, gebruikersnaam en adresgegevens naar [email protected] zodat de opzegging per einde abonnementsjaar verwerkt kan worden..
Niet boos zijn op planet internet. Via de website van planet kunje zowel je gegevens als het abonnement online veranderen/regelen.
Dus in dit geval treft planet geen enkele schuld
Dus volgende keer eerst beter uitkijken of een bril opzetten
Dus in dit geval treft planet geen enkele schuld
Dus volgende keer eerst beter uitkijken of een bril opzetten
Planetinternet werkt erg langs elkaar heen. Als je telefoonlijn is afgesloten komen ze nog eens met een rekening. Je moet hemel en aarde bewegen om het terug te krijgen en als je al iets terug krijgt dan krijg je maar een gedeelte.
Ook de verschillende afdelingen onderling weten niet wat ze doen. Zo gaat de probleemhantering via de e-mail over een heel andere schijf dan de probleemhantering via de gewone post. Heben ze daar eigenlijk wel van computers gehoord met een persoonlijk dossier van alle klanten?
Ook de verschillende afdelingen onderling weten niet wat ze doen. Zo gaat de probleemhantering via de e-mail over een heel andere schijf dan de probleemhantering via de gewone post. Heben ze daar eigenlijk wel van computers gehoord met een persoonlijk dossier van alle klanten?