Ik las net een item over het ledenverlies van de ANWB.
Het lidmaatschap bij de ANWB is duurder dan die bij Route-Mobiel,maar zou dat de enigste reden zijn dat de mensen massaal opzeggen?
Een kennis van mij kocht in augustus 2003 een 2de hands auto en omdat hij woont op een afgelegen locatie en gehandicapt is, meld hij zich aan bij de ANWB als nieuw lid. De ontvangen accept-giro overgemaakt en tot zijn grote verbazing kreeg hij 3 maanden later weer een accept-giro voor 2004. Hij ging er vanuit dat hij pas in aug 2004 weer moest betalen.
Dit is toch te gek voor woorden dat je 4 maanden in 2003 toch het volledige bedrag moet betalen en meteen een dikke rekening er na over 2004. Hij heeft over 2004 dus ook niet betaalt en zit/zat dus zonder wegenwacht.
Hij heeft nog wel kontakt opgenomen met de ANWB maar helaas hij moest weer volledig betalen. Als hij op de hoogte was geweest was hij pas op 1 januari 2004 lid geworden.
Volgens mij moet dit klantvriendelijker worden opgelost, en er zullen vast meer mensen zijn die dit is overkomen.
vr.gr
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ledenverlies ANWB
Re: Ledenverlies ANWB
Mijn auto is begin januari kapot gegaan en ik kan helaas geen nieuwe kopen. Dus wilde ik ook graag mijn anwb-lidmaatschap opzeggen.
En nou kreeg ik een mail dat dit niet mogelijk is. Ik moet die nu 80 euro gaan sponsoren voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken!!!!!! Dat is toch niet normaal!!!
Als ze een goede regeling getroffen hadden, was ik echt weer lid geworden als ik weer een auto koop, nu echt niet meer.
Ik hoop dat ze nog veel meer leden verliezen, een bedrijf met zo n service verdient het niet winst te maken!!
Groeten Reinier
En nou kreeg ik een mail dat dit niet mogelijk is. Ik moet die nu 80 euro gaan sponsoren voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken!!!!!! Dat is toch niet normaal!!!
Als ze een goede regeling getroffen hadden, was ik echt weer lid geworden als ik weer een auto koop, nu echt niet meer.
Ik hoop dat ze nog veel meer leden verliezen, een bedrijf met zo n service verdient het niet winst te maken!!
Groeten Reinier
Re: Ledenverlies ANWB
Hallo Reinier,
Het is inderdaad geen services van de ANWB. Ik snap dan ook niet waarom ze geen ''opschortings'' mogelijkheid bieden aan mensen die door dergelijke zaken tijdelijk geen gebruik kunnen maken van hun abonnement.
vr.gr
Het is inderdaad geen services van de ANWB. Ik snap dan ook niet waarom ze geen ''opschortings'' mogelijkheid bieden aan mensen die door dergelijke zaken tijdelijk geen gebruik kunnen maken van hun abonnement.
vr.gr
Re: Ledenverlies ANWB
in julie 2004 hebben wij bij de anwb een prijs opvraag gedaan voor een nieuwe auto verzekering ons werdt medegedeeld dat deze een paar euro duurder zou zijn als die we toen hadden .we zouden papieren thuis gestuurd krijgen waar we wat gegevens op moesten invullen,en we zouden dan van de anwb een oferte thuis gestuurd krijgen .na enkele dagen zagen wij tot onze verbazing dat er 279,79 van onze bank was afgeshreven ze hadden dus zonder toestemming van ons gewoon de premie voor een jaar laten in gaan na herhaaldelijk bellen werdt ons gezegt dat we hier voor een jaar aan vast zaten .wij hebben dan ook het bedrag gelijk terug gestort .onze vorige premie was namelijk 49.00 euro en nu zaten we bijna op 88,00 euro in de mnd nou dat noem ik geen paar euro verschil.toen de anwb voor de tweede keer een bedrag afschreef van bijna 390.00 euro hebben wij dit wederom terug geboekt en gezegt hier niet mee accoord te gaan ,maar we zaten er volgens hun een jaar aan vast .wat nu................ het is inmiddels zo erg dat wij onze auto nergens meer verzekerdt krijgen omdat we nu te boek staan als want betalers en we hebben al een brief ontvangen van een incasso buro die mensen waren gelukkig zo vriendelijk om ook het een en ander voor ons uit te zoeken over het wel en wee nu..................en wat vind ik dan nog het ergste van alles de anwb schrijft gewoon de abonnements kosten van de wegenwacht af of er niks aan de hand is dus het enigste wat ik nog zeggen kan is anwb jullie zijn bedankt!!!!!!!!!!!!!
Re: Ledenverlies ANWB
Jep zelfde meegemaakt aangife gedaan en naar rechter geweest advocaat voor ons gewonnen (van mn maat)
OMA
[[email protected]]
advocaat gaan dat is nu het slimste wat u kan doen en alles maar ook alles uitlaten zoeken
en mensen met dit probleem ook. samenspanen dan kunnen jullie samen naar de rechter en staan ook sterker dat het meer gebeurt is
OMA
[[email protected]]
advocaat gaan dat is nu het slimste wat u kan doen en alles maar ook alles uitlaten zoeken
en mensen met dit probleem ook. samenspanen dan kunnen jullie samen naar de rechter en staan ook sterker dat het meer gebeurt is
Re: Ledenverlies ANWB
Ik heb in augustus 2004 mijn abonnement schriftelijk opgezegd bij de ANWB. Tot mijn grote verbazing krijg ik toch een acceptgiro voor het jaar 2005. Na veel heen en weer gebel en gemail dacht ik dat ik er vanaf was maar tot mijn grote verbazing krijg ik deze week een aanmaning Ik heb nu spijt dat ik niet aangetekend opogezegd heb, maar dat was niet nodig werd mij door de ANWB verteld. Het is toch wel heel erg dat ze op deze manier de mensen aan hun willen binden. Ik ben ook niet overgstapt naar de concurrent, ik wil er gewoon vanaf, maar dit lukt niet. RADAR kunt u hier niet eens aandacht aan geven in uw programma, want dit zal wel meer mensen zijn overkomen. schandalig!!!!!!!!!!!!
Re: Ledenverlies ANWB
mensen aanklagen die anwb het is toch belachelijk dat je niet zelf kan bepalen wanneer je opzegd, dat moet veranderen van die vuile profiteurs