LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zaak gewonnen tegen iris travel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jerrel1

zaak gewonnen tegen iris travel

Ongelezen bericht door jerrel1 »

eindelijk maar ik heb de zaak tegen iris travel gewonnen.
ze kunnen ieder cent terug betalen plus alle kosten.
ik wil alle mensen die mij een mailtje hebben gestuurd bedanken.
vele waren gedupeerd.
daarom dit bericht van mij mocht u toch nog een zaak aan gaan tegen iris travel weet dat ze bekens staan bij de rechtbank.
ook wil ik mijn advorkaat bedanken.
groeten jerrel

Gast

Re: zaak gewonnen tegen iris travel

Ongelezen bericht door Gast »

En hij jou voor het uurtarief :lol:

OME GERRIT

Ongelezen bericht door OME GERRIT »

Gefeliciteerd met jou overwinning - Hopelijk volgen al de andere duizenden gedupeerden jou voorbeeld - Je bent een voorbeeld voor de andere belazerden HOE DE OPLICHTINGSPRAKTIJKEN aan te pakken - verder de beste wensen voor 2005

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gast
Gast

Geplaatst op 09 Jan 2005 18:34 door Gast

En hij jou voor het uurtarief

------------------------------------------------------------------------
aan de onbekende gast.

Waarom ga je naar de supermarkt en naar een kleding zaak, waarom ga je niet zelf in je tuin aan het werk, of kruip je achter de naaimachine,

Attijd dat gevit op een uurloon. Werk u voor noppes bij uw werkgever.
of bent u zelfstandige. dan vraagt u toch ook vergoeding voor uw werkzaamheden.

jerrel2

Ongelezen bericht door jerrel2 »

het heeft mij niets gekost om deze zaak aan te gaan.
iris travel moet mij terug betalen alle advorkaats kosten dus ik krijg mijn bedrag terug en ze kunnen de deurwaarders kosten ook nog betalen en ik ben blij dat ik een voorbeeld ben voor andere.
groeten jerrel

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Die uitspraak zou ik wel eens willen lezen. Want mijn ervaring, bij zowel geschillencommissie als rechtbank, is dat bij een geschillencommissie de kosten van bijstand altijd voor rekening komen van diegene die de bijstand heeft ingeroepen en de rechtbank de in het ongelijk gestelde partij veroordeeld tot het betalen van een vastgesteld bedrag aan kosten maar dat nooit de volledige kosten van de in het gelijk gestelde partij dekt. Er komen dus altijd kosten van juridische en andere bijstand voor jouw eigen rekening cq voor rekening van de rechtsbijstandverzekeraar als je die hebt.

Gesloten