LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adsl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Adsl

Ongelezen bericht door Gast »

In juni kreeg ik van Het Net een mailing waarin een 'gratis' ADSL aansluiting wordt aangeboden. Prima dacht ik. Nadat ik het pakket had ontvangen en de beschrijven had doorgenomen dacht ik. Dit gaat mij niet lukken. Ik ben gewoon niet technisch. Er wordt in de mailing ook gesproken om eventueel een monteur te laten komen. Oke dan doen we dat. De goede man is langsgeweest. Hij heeft iets aangesloten maar ik heb nog geen ADSL (mijn computer had geen ethernet kaart en hij had ook voor mij geen goede kabel bij zich) maar wel een rekening van euro 236,00. De kosten wegen absoluut niet op tegen de diensten die zijn verleend. Hier een brief over geschreven naar de KPN want de rekening is natuurlijk als geincasseerd. Ik krijg nu 2 x 8 ,- retour ter k compensatie.
De persoon aan de lijn zei mij nog dat in z'n kennissenkring niemand problemen had met het aanleggen van ADSL en eigenlijk niet kon begrijpen hoe ik zo dom had kunnen zijn de monteur te bestellen...
Je loopt tegen een muur op en voelt je kompleet machteloos.

Gast

Re: Adsl

Hier wil ik wel ff op reageren. Ook IK ben totaal niet technisch, dus zal ten alle tijde een monteur moeten laten komen voor het aansluiten van apparaten e.d. Maar daarom vind ik mezelf heus niet dom! Ik ben misschien weer ergens goed in wat een ander niet kan.

Hoort dit eigenlijk niet bij Internet?

X-Force

Ongelezen bericht door X-Force »

Pff, wat had hij eigenlijk wel gedaan alleen die modem aangesloten zeker? Ik had laatst bij een klant van mij ook zo'n pakket aangesloten van Hetnet, maar dan een doe het zelf pakket, maar de tangen die je erbij kreeg waren zo waardeloos dat ik nog eens terug moest naar de winkel om nieuwe onderdelen te halen :? oftewel laat het toch maar door een monteur doen. Maar ik vind het wel een beetje belachelijk zo'n rekening en dan nog niet eens werkend internet, wat niet de schuld van de monteur was?! maar wel belachelijk die prijs, een goede monteur is misschien net een uurtje bezig (aangezien ik 75min bezig was met aansluiten en alles instellen). slechte zaak kpn..

regelen

Ongelezen bericht door regelen »

Laat het regelen door een IT bedrijf ( wij zullen ons bedrijfsnaam hier niet plaatsen ), maar schrik niet van de installatie prijs omdat enkele ( veel ) pc systemen dusdanig slecht zijn onderhouden dat er veel werk in kan zitten om een xDSL ( de x kan staat voor A of B of Z DSL ) te realiseren tevens is het bij de meeste mensen een gaos in de telefoon bekabeling. :!: :D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :?: :idea: :arrow: :mrgreen:

Gast

Ik geloof eerlijk gezegd niet in een rekening van 236 euro voo ralleen het aansluiten van je splitter en modem.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

nooit in je op gekomen om te vragen of de monteur ook gratis was???

Gesloten