Kras-reizen
Geplaatst: 11 jan 2005 16:52
Wij hebben met 4 personen een reis geboekt bij KRAS stervakanties naar Egypte. We zouden vliegen met Vbird. Zoals een ieder zal weten is Vbird failliet en zouden de reisburo's hun best doen om de reizen over te zetten naar andere vliegtuigmaatschappijen.
Ik weet toevallig dat bij OAD iedere reiziger is overgezet. Deze mensen hebben een brief ontvangen en een kleine financiele bijdrage vanwege de omstandigheden.
Wij hebben zelf dus bij kras geboekt. We zouden 31 dec t/m 7 jan op vakantie gaan. 24 dec lezen we in de telegraaf dat het KRAS stervakanties niet is gelukt om zijn reizigers over te zetten naar een andere vliegtuigmaatschappij. Als alternatief werd dezelfde reis een week later aangeboden. Wij blij, dan gaan wij, we gaan dus op vakantie was onze conclusie. Al die tijd hebben we niets gehoord van ons reisburo. Tot 28 dec 15.00u, 2,5 dag voor vertrek dat het KRAS niet gelukt was om onze reis over te zetten. Als alternatief konden we van 2 t/m 10 jan. Helaas kan dat niet ivm werk. We krijgen nu al het geld wel terug, maar onze vakantiedagen zijn wel weg en helaas kon dat niet meer verzet werden, doordat je het erg laat hoort dat je reis niet doorgaat.
Wij zijn teleurgesteld in KRAS. Ze houden je niet goed op de hoogte en een excuusbrief zou op zijn plaats zijn voor iedere reiziger. Daarnaast hoor je het 2 dagen voor vertrek en valt er niets meer te regelen voor een eventuele nieuwe reis of te gaan werken en je vakantiedagen een andere keer opnemen.
Hebben meer mensen hier problemen mee gehad? Zijn er mensen die om een schadevergoeding hebben gevraagd?
Ik weet toevallig dat bij OAD iedere reiziger is overgezet. Deze mensen hebben een brief ontvangen en een kleine financiele bijdrage vanwege de omstandigheden.
Wij hebben zelf dus bij kras geboekt. We zouden 31 dec t/m 7 jan op vakantie gaan. 24 dec lezen we in de telegraaf dat het KRAS stervakanties niet is gelukt om zijn reizigers over te zetten naar een andere vliegtuigmaatschappij. Als alternatief werd dezelfde reis een week later aangeboden. Wij blij, dan gaan wij, we gaan dus op vakantie was onze conclusie. Al die tijd hebben we niets gehoord van ons reisburo. Tot 28 dec 15.00u, 2,5 dag voor vertrek dat het KRAS niet gelukt was om onze reis over te zetten. Als alternatief konden we van 2 t/m 10 jan. Helaas kan dat niet ivm werk. We krijgen nu al het geld wel terug, maar onze vakantiedagen zijn wel weg en helaas kon dat niet meer verzet werden, doordat je het erg laat hoort dat je reis niet doorgaat.
Wij zijn teleurgesteld in KRAS. Ze houden je niet goed op de hoogte en een excuusbrief zou op zijn plaats zijn voor iedere reiziger. Daarnaast hoor je het 2 dagen voor vertrek en valt er niets meer te regelen voor een eventuele nieuwe reis of te gaan werken en je vakantiedagen een andere keer opnemen.
Hebben meer mensen hier problemen mee gehad? Zijn er mensen die om een schadevergoeding hebben gevraagd?