Pagina 1 van 1

Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 12 jan 2005 18:16
door roy7827
Bij deze wil ik alle mensen die problemen hebben met het lycos webcenter zich te mobiliseren.

- Echt regelmatig website onbereikbaar.
- Zit een half uur aan de helpdesk voordat je er iemand aankrijgt en dan wordt je afgescheept.
- Je kunt e-mails sturen tot je een ons weegt naar de helpdesk maar je krijgt geen antwoord.

Mensen, we kunnen maar 1 ding doen mobiliseren en ervoor zorgen dat zij hun rotzooi opknappen. Als je op internet gaat zoeken naar problemen mnet lycos sta je er versteld van. Mischien dat kassa hier een keer een onderzoek naar kan starten als we met genoeg mensen zijn.

Met vriendelijke groeten,


Roy Janssen

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 17 jan 2005 20:17
door Helmer
Ik ben het hier helemaal mee eens!

Heb ook sinds een maand of 1 1/2 een aantal domeinnamen bij Lycos geregistreerd staan. Ze reageren NIET op e-mail, ja na een week of 3 krijg je een mailtje met de vraag of je je klacht (indien die er nog is) nog even opnieuw wilt sturen omdat ze een storing hebben gehad, vreemd genoeg heb ik dat nu al 2 keer achter elkaar gehad.

Een keer MET de oorspronkelijke klacht en een keer met de reactie op hun mailtje (ik had mijn klacht dus opnieuw gemaild). OVerigens als je belt hang je inderdaad een half uur aan de lijn, het probleem wordt dan opgelost zeggen ze, maar helaas is het probleem na 14 dagen NOG NIET opgelost...

Schijtziek word ik ervan!!!!!

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 17 jan 2005 22:05
door Gast
Ik zit ook bij Lycos en heb ook nogal wat ergernissen mogen meemaken afgelopen tijd. Van rekeningen die niet kloppen tot websites die worden afgesloten.

Niemand die je als nederlander te spreken krijgt mag ook maar ergens een beslissing over nemen. Alles moet gevraagd worden en de personen die je spreekt wapperen je klachten weg.

Echt om doodziek van te worden.

Het probleem is dat de helpdesk in frankrijk zit en de technische dienst idemdito. In Nederland wordt Lycos opgedoekt.

Wil je hosting, ga dan zeker niet voor Lycos.
Als je maar vaak genoeg belt (a veel cent per minuut dan wordt je probleem opgelost).

Mijn advies, zoek een betrouwbaar bedrijf wat echt Nederlands is. Dat host een stuk prettiger. Wil je info neem maar eens contact met mij op

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 17 jan 2005 22:08
door animal2005
Ik was 'gast' in deze lijst.
De redactie kan nu eventueel contact met mij opnemen als ze vragen hebben.

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 17 jan 2005 22:17
door Helmer
ach...ik ging alleen met ze in zee omdat ze een gratis domeinactie hadden (NL domein gratis met hosting voor 1 jaar).

Na 1 jaar wil ik NIETS meer met ze te maken hebben, overigens is LaDOT NETZO..althans toen ik jaren terug nog met ze te maken had :(

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 17 jan 2005 22:21
door animal2005
Alleen een beetje jammer dat die gratis domeinnaam wel geld aan "setup kosten" kost waardoor het nog duurder is dan bij de gemiddelde hosting provider.

Maarja, een lekker lokkertje natuurlijk en het werkt want u bent erin gestoken.

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 18 jan 2005 02:05
door Gast
Kijk ook maar eens op deze site, gaat ook over de service van Lycos

Klik hier voor de site

Re: Lycos webcenter ellende

Geplaatst: 10 feb 2005 00:35
door Crispy78
Ik heb ook problemen met Lycos.
Het probleem is dat zij niet van mijn rekening kunnen incasseren en daarom mijn website afsluiten.
Op zich vind ik dat best redelijk, maar Lycos meld je niet even wat er aan de hand is (een gewoon geautomatiseerd berichtje met de tekst "Ivm het niet kunnen incasseren van u rekening blokkeren wij uw website vanaf heden" zou wat mij betreft genoeg zijn).

Wanneer ik de helpdesk de benodigde gegevens fax en daarbij expliciet vermeld dat ik graag wil weten wanneer zij het gaan afschrijven (kan ik namelijk ervoor zorgen dat het geld aanwezig is) en indien zij dat niet doen de kans groot is dat ik enkele dagen/weken later weer eenzelfde brief kan sturen, reageren zij niet. Het gevolg is dat wederom de website geblokkeerd is.

Ik weiger verder nog met hen in zee te gaan en ben voornemens het account op te zeggen. O ja ... iedereen die een Lycos abonnement overweegt lees goed de voorwaarden, je zegt namelijk bepaalde rechten op (volgens mij kan dat niet, maar ze proberen het toch).

Lycos is een grote vlek op het internet, een sprinkanen plaag in Australie en scheet die dwars zit.