Ik heb ook een rekening van eneco ontvangen waar een fout in zat die ik er zelf uit gehaald had. het volgende is er gebeurd ,ik ben van grijze stroom van de nuon overgegaan naar groen stroom van eneco .
Heel nobel tot dat ik de eindrekening ontving.
Eerst kreeg ik een jaar afrekening van eneco die al behoorlijk hoog was
omdat ze vergeten waren maandelijks een bedrag af te schrijven
Ze hadden een brief opgesteld met daarin omschreven dat ze het maandelijks termijn zouden bepalen aan de hand van de gegevens die ze zouden ontvangen van de netbeheerder(NUON).
DAAR ZE DEZE GEGEVENS niet ontvangen hadden hebben ze mij een heel jaar geen kosten doorberekent tot dat ze de gegevens ontvingen.
Dit bedrag moest ik dus in een keer betalen ,daar kan ik dan nog vrede mee hebben totdat ik hier een eindafrekening overheen kreeg ,het contract met eneco is aangegaan op 1sept 2003,jaarafrekeningen lopenvan 1okt2003 tot 1okt2004 er was dus 1 maand over Om dat gat te vullen in hun administratie hebben ze de meterstand van 1oktober 2002 als begin stand genomen dus ik betaal gewoon een compleet jaar extra .probeer nu het geld wat automatisch afgeschreven word maar eens terug te krijgen ,Ik heb zowel met de nuon als met eneco contact hier over gehad .Mocht ik binnen een maand geentegen bericht ontvangen hebben ga ik mijn rechtsbijstandsverzekering aanspreken . m.vr gr B Roman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eneco nuon dwaling.
Re: eneco nuon dwaling.
ik ben van grijze stroom van de nuon overgegaan naar groen stroom van eneco .
Ja, dat moet je ook in geen 1000 jaar doen, suc6 (je wil het goed en nobel doen, maar dat kost alleen maar in Nederland)
Ja, dat moet je ook in geen 1000 jaar doen, suc6 (je wil het goed en nobel doen, maar dat kost alleen maar in Nederland)
En DIE minister maar lullen van: alles gaat beter worden, de ...
Wij hebben maanden geleden een storing gehad in de dag/nachtstroom waardoor wij teveel dure stroom gebruikten.
Ik kreeg een email waarin vermeld werd dat het bij de jaarafrekening verrekend werd. U raadt het al, niet dus.
Ik heb ze die email teruggestuurd met de vraag waarom dit niet gebeurd is. Nou wat ik daarop allemaal voor vreemde mail en brieven heb gekregen zal ik u besparen maar het is nog steeds niet opgelost en ik heb de moed maar opgegeven.
Dit betreft NUON.
Ik kreeg een email waarin vermeld werd dat het bij de jaarafrekening verrekend werd. U raadt het al, niet dus.
Ik heb ze die email teruggestuurd met de vraag waarom dit niet gebeurd is. Nou wat ik daarop allemaal voor vreemde mail en brieven heb gekregen zal ik u besparen maar het is nog steeds niet opgelost en ik heb de moed maar opgegeven.
Dit betreft NUON.
Altijd bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die er zin in heeft die dag