LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] appartuur veel goedkoper

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door loesjes »

Mar53, dat is denk ik het verschil tussen jou en mij
ja is ja en nee is nee bij mij

duidelijke afspraken, en consequent zijn. Ik heb al meerdere keren hier op het forum aangegeven dat ik hiet niet aanwezig ben om mensen naar mijn showroom te lokken. Ik hou me daar aan.

Jammer dat jij een ander zijn keuze niet kunt respecteren en het gelijk moet betittelen als onzin
Misschien ja loop ik met mijn consequent zijn wel klanten mis, maar ik werk nu eenmaal zo dat ik me aan me afspraken hou en ook niet bij de deur nog eens naroep het kan 500 euro lager als je maar nu besteld. nee bij mij mogen ze er een nachtje over slapen als ze dat willen. Sorry ik ben nu eenmaal overtuigt dat mijn eigen werkwijze het beste bij mij en mijn klanten past.

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Loesjes, chapeau!

16again
Berichten: 16145
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door 16again »

Loesjes vind CBW nutteloos
Ik denk even 4 jaar terug
Verkerk, Horn en Vellekoop naar de kl....
Vraag even aan de gedupeerde die daar gekocht hadden of CBW niet belangrijk is.
Horn was CBW aangesloten! Vraag de Horn gedupeerde naar hun bevindingen betreffende de CBW "aanbetalingsgarantie." Dit bleek een sigaar uit eigen doos!

alex01
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 13:46

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door alex01 »

Jammer Loesjes.

Je antwoorden en reacties in verschillende topics spraken ons enorm aan. We zijn druk bezig voor een nieuwe keuken voor onze nieuwbouw woning.
Dus mocht er een Keukenadviseur/leverancier zijn in de omgeving van 's-Hertogenbosch (afstand maakt trouwens niet uit) hoor ik het graag. mail je adres gegevens naar [email protected]
Let op. Mocht je onderdeel zijn van de DMG organisatie hoef je niet te reageren.

Korte opzet van ons keuken idee:
Kasten wand (hoog) 5 stuks met 3 inbouwapparatuur op rij (miele)
In het midden (gekoppeld aan de kastenwand) een schiereiland van 190 cm lang bij 120 cm diep.
Optie (bespreekbaar) om keuken apparatuur zelf te regelen. Eventuele vergoeding voor het installeren van de apparatuur is vanzelfsprekend. In de keuken dient de volgende apparatuur te komen (eilandschouw, gas op glas kookplaat, vaatwasser, koel/vries combinatie, oven, koffiezetapparaat, en combimagnetron)

Ik heb in SolidWorks een eigen idee van onze keuken uitgetekend en gerenderd. Mocht je interesse hebben stuur ik je een voorbeeld toe of kijk anders even op deze link(s) hoe wij het graag zouden willen hebben.
http://i126.photobucket.com/albums/p98/ ... nlaag2.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p98/ ... oseup2.jpg

Hoor het graag.
gr,
Alex

alex01
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 13:46

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door alex01 »

bste forum lezers. Bovenstaande vraag en verzoek gelden nog steeds. Die keuken moet er komen, dus al er gegadigden zijn, horen wij het graag. De apparatuur op de foto's van bijgaande links zijn puur indicatief. Gaat om het beeld.

Hoor het graag,
gr,
Alex

Gesloten