Al 2 1/2 jaar geen rekening van Nuon!
Geplaatst: 13 jan 2005 20:33
Wij zijn in augustus 2002 in Almere komen wonen in een huurhuis.
Van de oude bewoners de meterstanden doorgekregen op formulier, en ook zelf de beginstanden opgeschreven etc.
Vanaf dat moment kregen we elke maand een rekening van de Nuon...maar op naam van de oude bewoners.
Gebeld; doorgegeven dat wij de nieuwe bewoners zijn!
De vrouw aan de telefoon zei; zodra u weer rekeningen krijgt met de verkeerde naam, mag u ze verscheuren. U hoeft daar niks mee te doen. U ontvangt dan vanzelf een rekening op uw naam.
Oke, prima. Paar maanden later; nog steeds rekeningen op naam van de oude bewoners. Verscheuren en afwachten dus.
Tot een keer na een tankbeurt bij de Shell iemand mij groenstroom aansmeerde. Alles zou geregeld worden met de huidige leverancier etc.
Oke, gedaan dus. Vanaf dat moment gingen we betalen, 10 euro per maand groenstroom van de Shell. Maar nog steeds niks van de Nuon. Na enige tijd ontvangen we ook geen rekeningen meer op naam van de oude bewoners van de Nuon. Weer gebeld. Nu zou het geregeld worden...jaja!
Oke, twee jaar verder. Nog steeds niks van de Nuon. Ongeveer twee keer al iemand langs geweest van de Nuon die de meterstanden heeft genoteerd. Maar nog steeds niks van de Nuon. Wel jaarafrekeningen van de Shell. Ik betaalde teveel, de 10 euro werd omgezet naar 8 euro, en ik kreeg geld terug...haha, je lacht je toch dood?
In november 2004 het bericht dat Shell ermee stopt met de groenstroom, wordt overgenomen door Eneco. Nieuw maandbedrag 10 euro! Nu is dus het enige wat we betalen per maand (al 2 1/2 jaar) een bedrag aan groenstroom van 10 euro...
Volgende maand gaan we verhuizen. Kregen van de woningstichting het verzoek zelf de meterstanden door te geven aan de Nuon!
Iemand een tip??
Wat is nu verstandig om te doen??
Gr.
Van de oude bewoners de meterstanden doorgekregen op formulier, en ook zelf de beginstanden opgeschreven etc.
Vanaf dat moment kregen we elke maand een rekening van de Nuon...maar op naam van de oude bewoners.
Gebeld; doorgegeven dat wij de nieuwe bewoners zijn!
De vrouw aan de telefoon zei; zodra u weer rekeningen krijgt met de verkeerde naam, mag u ze verscheuren. U hoeft daar niks mee te doen. U ontvangt dan vanzelf een rekening op uw naam.
Oke, prima. Paar maanden later; nog steeds rekeningen op naam van de oude bewoners. Verscheuren en afwachten dus.
Tot een keer na een tankbeurt bij de Shell iemand mij groenstroom aansmeerde. Alles zou geregeld worden met de huidige leverancier etc.
Oke, gedaan dus. Vanaf dat moment gingen we betalen, 10 euro per maand groenstroom van de Shell. Maar nog steeds niks van de Nuon. Na enige tijd ontvangen we ook geen rekeningen meer op naam van de oude bewoners van de Nuon. Weer gebeld. Nu zou het geregeld worden...jaja!
Oke, twee jaar verder. Nog steeds niks van de Nuon. Ongeveer twee keer al iemand langs geweest van de Nuon die de meterstanden heeft genoteerd. Maar nog steeds niks van de Nuon. Wel jaarafrekeningen van de Shell. Ik betaalde teveel, de 10 euro werd omgezet naar 8 euro, en ik kreeg geld terug...haha, je lacht je toch dood?
In november 2004 het bericht dat Shell ermee stopt met de groenstroom, wordt overgenomen door Eneco. Nieuw maandbedrag 10 euro! Nu is dus het enige wat we betalen per maand (al 2 1/2 jaar) een bedrag aan groenstroom van 10 euro...
Volgende maand gaan we verhuizen. Kregen van de woningstichting het verzoek zelf de meterstanden door te geven aan de Nuon!
Iemand een tip??
Wat is nu verstandig om te doen??
Gr.