LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] probleem

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
manon83

probleem

Ongelezen bericht door manon83 »

Hallo,
ik heb sinds anderhalve week een nieuwe computer, maar nu heb ik een probleem.
Hij loopt namelijk geregeld vast als ik hem opstart (dan blijft 'ie in dat schermpje met windows xp staan). Daarnaast geeft 'ie als ik op internet bezig ben ook vaak aan dat het programma (explorer.ie???) afgesloten moet worden waarna ik niet meer op internet kan.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

groetjes manon

chrisje1

Re: probleem

Ongelezen bericht door chrisje1 »

Even mee teruggaan naar de leverancier,

Er zit nog garantie op het apparaat, het kan zijn zijn dat de BIOS instellingen van het moederbord niet goed staan,

Als het een nieuw systeem is kunnen er conflicten in de hardware zijn, dat kan gemakkelijk door de leveracier gecontroleerd worden,

Niks is zo vervelend dan een computer waar je niet van op aan kunt,

Succes.

Gast

Re: probleem

Ongelezen bericht door Gast »

Daarnaast geeft 'ie als ik op internet bezig ben ook vaak aan dat het programma (explorer.ie???) afgesloten moet worden waarna ik niet meer op internet kan.

Dat laatste heeft te maken met handtekening van fout.
Vermoedelijk heb jij een programma of een apparaat op je machine staan of aangesloten die niet voorzien is van een digitale handtekening van XP.
Wat het andere betreft: Ik zou er zeer zeker mee terug gaan, ik persoonlijk denk dat het ook te maken heeft met het andere wat ik zojuist uiteenschetste, maar aangezien jij die machine pas hebt, zou ik zeer zeker mee terug gaan en het apparaat omruilen als dat mogelijk is.
XP heeft overigens een programma waarmee jij kan bepalen of een apparaat of software compatible is met XP.
In XP staat namelijk een programma genaamd programma's op compatibiliteit testen.
Groetende, Monument Valley

JJmac
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 feb 2005 20:15

Re: probleem

Ongelezen bericht door JJmac »

Hij loopt namelijk geregeld vast als ik hem opstart (dan blijft 'ie in dat schermpje met windows xp staan).

Je zou ook een Apple kunnen kopen ipv een pc dan had je je deze ellende gespaard gebleven

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: probleem

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Maar als je dan een mac had gekocht dan gaf je weer totaal nutteloze info aan mensen die om een simpel antwoord vragen en niet op bijdehante opmerkingen waar niemand wat aan heeft...

jhaan01

Re: probleem

Ongelezen bericht door jhaan01 »

Wees toch niet zo gek
om te kopen een mac
Een windows Pc is ook goed
Dus houd goede moed
Ga terug naar meneer sinkel
Daar heb je hem gekocht al in de winkel
Zeg hem mijn nieuwe Pc tje doet zo raar
En dat vindt ik naar
Maak hem goed in orde
zodat wij goede vrienden worde


suc6 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

unSOUND
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 jan 2005 18:05

Re: probleem

Ongelezen bericht door unSOUND »

Ik zou het eerste kijken of je wellicht een kapotte Ram module hebt,

En anders, als je dat bereid bent, een complete schone installatie van Windows. Wellicht is er bij de installatie gewoon een bestandje vergeten of niet goed neergezet, en veroorzaakt dat de ellende.

Gast

Re: probleem

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 19 Feb 2005 21:16 door jhaan01


--------------------------------------------------------------------------------

Wees toch niet zo gek
om te kopen een mac
Een windows Pc is ook goed
Dus houd goede moed
Ga terug naar meneer sinkel
Daar heb je hem gekocht al in de winkel
Zeg hem mijn nieuwe Pc tje doet zo raar
En dat vindt ik naar
Maak hem goed in orde
zodat wij goede vrienden worde

hallo sinterklaasavond is al geweest hoor.
dus niet meer rijmen.

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: probleem

Ongelezen bericht door Chris »

ecc check in je bios uit zetten en evt external cash uitzetten.

Gesloten