Ja dat is makkelijk oordelen hé de fout ligt dus bij mij en niet bij Orange waar baseer je op dat ik niet op tijd betaald heb?
onderstaand het mailtje zoals ik het retour gekregen heb:
Van: Winther, Sjaak de [mailto:
[email protected]]
Verzonden: woensdag 6 april 2005 10:58
Aan: Madelondebeer
Onderwerp: RE: Betaalbewijs
Beste meneer de Beer,
Dank voor uw email.
Wij hebben van u een email ontvangen met daarin een foto van een giroafschrift. Deze foto wordt verstuurd als betaalbewijs, maar wordt door Orange niet geaccepteerd als betaalbewijs. Het overgemaakte bedrag kan immers al gestorneerd zijn of nog teruggehaald worden.
Alleen een bewijs van een handmatige storting is een betaalbewijs. Dit bedrag kan niet terug gehaald worden.
Wanneer u zo`n bewijs kunt overleggen kan dat gefaxt worden naar 0648996225. Bij behandeling van uw fax kan een en ander dan bespoedigt worden.
Verder hebben wij gezien, bij uw gegevens, dat de afdeling debiteuren beheer wel bezig is met uw betaling. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Vragen zijn er om beantwoord te worden. Het liefst meteen als de vraag opkomt.
Daarom zijn wij direct bereikbaar voor u. Voor al uw vragen of problemen belt u
1200 (mobiel), 06 28 500 777 (vast) of +31 6 28 500 777 (buitenland). Ook kunt u altijd terecht op
www.orange.nl
Met vriendelijke groet,
Orange Nederland N.V.
Dhr. S. de Winther
Klantenservice
-----Original Message-----
From: Beukhof-Wierbos, Ineke
Sent: Wednesday, April 06, 2005 08:17
To: Winther, Sjaak de
Subject: FW: Betaalbewijs
Importance: High
Wil jij dit is bekijken?????
-----Original Message-----
From: Madelon de beer [mailto:Madelondebeer]
Sent: Tuesday, April 05, 2005 14:58
To: Beukhof-Wierbos, Ineke
Subject: Betaalbewijs
Importance: High
Goedemiddag Mevr. Beukhof
Jammer dat u onderstaande mail niet heeft willen lezen.
Het had een heleboel op kunnen lossen bijvoorbeeld dat ik had kunnen bewijzen dat ik betaald had.
Ik denk dat ik dan toch maar moet gaan faxen.
Met vriendelijke groet
C.J. de Beer
Geachte mevrouw, heer,
Een aantal dagen geleden zond ik u een e-mail met het verzoek om de kopie van het betaalbewijs welke als bijlage was toegevoegd aan de debiteurenafdeling door te sturen. Op 29 maart jl. ontving ik een leesbevestiging echter volgens de debiteurenafdeling was het document van de bijlage onleesbaar. Hebben jullie geen bestand dat foto’s kan lezen. Jammer. Bijgaand een brief zoals ik die per separate post verzonden heb. Echter ik zou u als een voor mij dubbele controle willen verzoeken om dit mailtje ook door te sturen naar de debiteurenafdeling. Zodat ik in elk geval de hoop kan houden dat er misschien een van mij brieven c.q. mails wel aankomt c.q. gelezen wordt.
Ik wil u vast heel hartelijk bedanken voor de genomen moeite,
Met vriendelijke groet,
………………
Onderstaand de brief waar het om gaat:
Orange Nederland NV.
Afd. Debiteurenbeheer t.a.v. Mevr. Y. Roovers
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
Betreft: betaalbewijs klantnummer 1.11884915
Krommenie 1 april 2005
Geachte mevr. Roovers,
Bijgaand nog een poging om het betaalbewijs toe te sturen. Ik heb begrepen dat u het betaalbewijs de vorige keer niet heeft ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd naar het door u opgegeven e-mail adres en ook een ontvangst bevestiging ontvangen. Echter na telefonisch contact hedenmiddag bleek ook deze niet te lezen en het was niet de juiste procedure dus ik werd wederom verzocht om te gaan faxen. Niet naar een postkantoor maar naar een Orange winkel. Ook die zit niet bij mij om de hoek dus ook dat doe ik niet.
Zoals u op de foto kunt zien is de factuur met nummer 00007818211204 met
boekingsdatum 18-01-2005 van girorekening ……….. afgeschreven.
Tevens heb ik inmiddels een andere naam bij u op de afdeling ontvangen.
Het betreft dhr. J. Muntslag een cc. van deze brief gaat naar hem toe, dit uitsluitend in de hoop dat er tenminste 1 brief aankomt.
Overigens is dit de laatste poging die ik doe om te bewijzen dat ik betaald heb.
Hierna laat ik het verder gewoon aan het incassobureau over.
Met vriendelijke groet,
Het antwoord van de heer de Winther lijkt me duidelijk.