LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beëindigings formulier Dexie - Advies gevraagd

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
MartijnA3
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jan 2005 15:59

Beëindigings formulier Dexie - Advies gevraagd

Ongelezen bericht door MartijnA3 »

De stichting Leaseverlies adviseert bij beëndiging van iedere overeenkomst met Dexia of Legio de volgende tekst op te nemen:
"Getekend onder protest en met behoud van alle rechten."

Nu lees ik mijn Dexia beëindigingsformulier door en daar staat het volgende onderaan, bij de kleine lettertjes:

"Uw mogelijkheden met betrekking tot beëndiging zijn beperkt tot hetgeen op dit formulier vermeld wordt.Andere dan gevraagde toevoegingen aan de voorgedrukte tekst, van welke aard dan ook, kunnen niet worden verwerkt en worden uitdrukkelijk niet geaccepteerd."

Wat nu? :?:

komarkt
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 okt 2004 16:04

Re: Beëindigings formulier Dexie - Advies gevraagd

Ongelezen bericht door komarkt »

Een begeleidend schrijven als bijlage, met daarop uw wensen invullen en aangetekend bijvoegen, is een mogelijkheid.

Succes gewenst.

MartijnA3
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jan 2005 15:59

Re: Beëindigings formulier Dexie - Advies gevraagd

Ongelezen bericht door MartijnA3 »

Bedankt, dat is een goed idee!

Ik wilde het formulier eigenlijk per fax versturen, ik zal het als extra blad meesturen.

komarkt
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 okt 2004 16:04

Re: Beëindigings formulier Dexie - Advies gevraagd

Ongelezen bericht door komarkt »

Martijn dat kun je beter niet per fax doen. Want dan hebben ze het zogenaamd nooit ontvangen. Is mijn ervaring !! Of doe het anders per fax en per aangetekende dan is het altijd safe.


Groet.

MartijnA3
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jan 2005 15:59

Re: Beëindigings formulier Dexie - Advies gevraagd

Ongelezen bericht door MartijnA3 »

Nogmaals bedankt, ik doe het wel gewoon aangetekend.

Ik vraag me alleen af op wel moment van de dag ze de brief dan ontvangen en behandelen. De waarde van de aandelen schommelt namelijk nog wel eens over een beursdag... Kan zomaar €200 verschil in zitten bij mij....

Gesloten