LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello eindelijk eerlijk
Chello eindelijk eerlijk
Hehe eindelijk is Chello een keer eerlijk in zijn reclame.
Chello sneller met alles
Klopt tegenwoordig helemaal, dankzij de snelheidsverhoging zit je nu nog veel eerder aan de Datalimiet
Chello sneller met alles
Klopt tegenwoordig helemaal, dankzij de snelheidsverhoging zit je nu nog veel eerder aan de Datalimiet
Re: Chello eindelijk eerlijk
Van mij mag je de snelheid hebben , zonder datalimiet, om naar de maan te vliegen.
hoffie met die snelheid zou ik je zo omhelsen. ihvj. A. te A.
Ik zit nu bijna 5 jaar bij chello en in het contrakt? stond geen datalimit en nu gaan ze ineens alles naar boven halen zoveel heb je,Ga je erboven moet je bijbetalen En dan voor die 49 urries per mnd sterk verhaal maar toch
absoluut is upc de snelste!!!!
eerst automatisch incasseren en daarna pas ook nog te hoge rekeningen versturen.
foutje,mevrouw verschil wordt de komende maanden verrekend !!!
eerst automatisch incasseren en daarna pas ook nog te hoge rekeningen versturen.
foutje,mevrouw verschil wordt de komende maanden verrekend !!!
was het maar waar dat je kon bijbetalen sander, jij gaat gewoon naar de slakkensnelheid van een telefoonaansluiting....
Dat upc eenzijdig een datalimet instelt is volgens mij bij de wet verboden. Trouwens een datalimet van 250 mB heb je niets aan Kan je beter gewoon weer via de telefoon gaan internetten.
Dat bedoelde ik ik was in de war van andere providers,En inderdaad dan ga je naar de slakken limit vind ik toch niet kloppen,Maarja hun wil is wet
Als julie niet genoeg hebben aan jullie datalimiet dan moet je een duurder abbonement nemen. Het downloaden is in veel gevallen ook afhankelijk van de computer waar je je info weghaald.
In vergelijking met andere aanieders kom je voor dezelfde prijzen op dzelfde snelheid. Dus even nadenken en misschien iets minder zuinig als het allemaal zo belangrijk is.
In vergelijking met andere aanieders kom je voor dezelfde prijzen op dzelfde snelheid. Dus even nadenken en misschien iets minder zuinig als het allemaal zo belangrijk is.
Mag ik ff vragen wat voor belachelijke reactie dit is????????? Als je naar Coax.nl gaat, kan je lezen dat voor Chello de volgende activiteiten afgeraden worden i.v.m. datalimiet:Als julie niet genoeg hebben aan jullie datalimiet dan moet je een duurder abbonement nemen. Het downloaden is in veel gevallen ook afhankelijk van de computer waar je je info weghaald.
Cammen
Online radio
downloaden
Het is toch van de knotsen dat als je een breedband verbinding hebt, je dit soort dingen niet kan doen omdat je dan snel aan je data limiet zit?????
We hebben nog steeds dezelfde data limiet als voor elke snelheidsverhoging..............................
-
Misschien melden ze dat op COAX.NL maar op hun eigen site...Mag ik ff vragen wat voor belachelijke reactie dit is????????? Als je naar Coax.nl gaat, kan je lezen dat voor Chello de volgende activiteiten afgeraden worden i.v.m. datalimiet:
Cammen
Online radio
downloaden
En wat gebeurt er wanneer ik op Chello kijk?
ik zie een productwijzer... even invullen hoor...
hoeveel uur per week denkt u te gaan internetten? 168 maar invullen
wil je gebruik maken van programma's om bestanden te delen? ja invullen
Hou je van games en wil je die online spelen? ja invullen
Hoeveel computers wil je aansluiten? nou, vooruit, ik vul 2 in...
Hoeveel MB denk je per maand te downloaden? ik vul voor de gein 250.000 MB in (zo'n 244 GB is dat dus)
Wil je graag gebruik maken van audio en video streams? ik vul weer ja in.
Ruimte voor een eigen webpage... ja invullen
meerder e-mailadressen... ja dus
en dan de spannende uitkomst:
U bent gek op internetten, daarom raden we je absoluut aan een chello plus abonnement te nemen, ons paradepaard.
Hè? wacht eens even... dat kan helemaal niet, ik kan geen 244 GB downloaden want voor die tijd ben ik allang afgeknepen door Chello, maar dat zeggen ze niet... ze zeggen dat het geen probleem is met een plus-abonnement, ze vergeten te zeggen dat wanneer ik 244 GB wil downloaden dat ik dan naar een andere provider toe moet.
Hoezo misleiding?
Het UPC wanbeleid begint te escaleren.
http://www.coax.nl/news/reageer/index.php?NewsID=862
Kom op Radar besteed er weer eens een tv-programma aan!
http://www.coax.nl/news/reageer/index.php?NewsID=862
Kom op Radar besteed er weer eens een tv-programma aan!
Tros heeft UPC misschien wel nodig voor het opzetten van hun eigen commerciele zender ?????? Dus vandaar geen aktie
Lekker "onafhankelijke" instelling dan Radar.Tros heeft UPC misschien wel nodig voor het opzetten van hun eigen commerciele zender ?????? Dus vandaar geen aktie
Maar deze berichten blijven dan ook niet lang staan.
-
Dat zou heel erg slordig zijn van radar als dat zo zou zijn. Ik denk dat in 1 klap de moeilijk opgebouwde relatie tussen consument en consumentenprogramma dan wel weg zou zijn. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd in het verleden dus....
Zo zo Radar de berichten blijven staan. Nu nog aandacht aan Chello beste Radar anders lijkt het er toch op alsof TROS-Radar bang is voor UPC in verband met de eigen commerciële zender eventueel.
Het wordt wel eens tijd dat Radar hier in de uitzending een item aan besteed.
Veel mensen worden door UPC belazerd.
Mensen denken een snelle en ruime internet verbinding aan te schaffen en worden ( door bijv. de online test ) voor gelogen.
De eisen die iemand in de on-line test ingeeft zeggen ze aan te kunnen.
maar in de praktijk blijkt dat ze dit niet willen en zeker niet zullen doen.
Ik vindt het niet normaal dat zo'n groot bedrijf als chello hiermee weg kan komen.
Ze moeten dan in het item ook GOED aan geven dat er een maximaal aantal gigabytes te downloaden is met CHELLO.
En de nadruk duidelijk op chello leggen.
Veel mensen worden door UPC belazerd.
Mensen denken een snelle en ruime internet verbinding aan te schaffen en worden ( door bijv. de online test ) voor gelogen.
De eisen die iemand in de on-line test ingeeft zeggen ze aan te kunnen.
maar in de praktijk blijkt dat ze dit niet willen en zeker niet zullen doen.
Ik vindt het niet normaal dat zo'n groot bedrijf als chello hiermee weg kan komen.
Ze moeten dan in het item ook GOED aan geven dat er een maximaal aantal gigabytes te downloaden is met CHELLO.
En de nadruk duidelijk op chello leggen.