LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile zoekgeraakte rekening
t-mobile zoekgeraakte rekening
heb klacht over t -mobile heb rekening betaald heb ook daar de bewijs van maar de rekening is zoekgeraakt en toch wordt mijn cotract ontbonden terwijl ik hun de bewijs gefaxt heb
zit nu al twee weken zonder telfoon is er iets tegen te doen in ieder geval vriendelijk bedankt
zit nu al twee weken zonder telfoon is er iets tegen te doen in ieder geval vriendelijk bedankt
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
Contract ontbonden voor 1 rekening niet betaald? Lijkt me niet...
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
Lijkt me ook dat als je hulp vraagt op dit forum je wel even eerlijk het hele verhaal opschrijft....
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
Het is werkelijk een bende daar bij de T-mobile administratie. Het verbaast me niets dat er een rekening zoek is....
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
Zonder essentiele informatie kan niemand hier iets mee. Het lijkt me stug dat een nota kwijt raakt. Wellicht bedoelt u dat ze uw betaling niet kunnen vinden?
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
Dat er in de administratie van t-mobile wel eens iets mis gaat geloof ik ook, en niet alleen bij de administratie.
Omdat zij te vroeg waren met het sturen van de rekening, dus nog voor afloop van de maand, en ik de laatste dagen van de maand nog gebeld had, stond het bedrag van die laatste dagen dus niet op de rekening van die maand. Vervolgens hebben ze dit bedrag er de volgende maand bijgerekend, en ik weiger het nu te betalen. Het bedrag en de periode op de nieuwe factuur komen niet overeen.
Ik heb hierover opgebeld en kreeg te horen dat ik de specificatie op internet kon bekijken. Wat heb ik hier aan? Ik ontken toch niet dat ik gebeld heb?
Toen ik nogmaals probeerde aan te geven dat de periode en het bedrag niet bij elkaar horen en zei dat ik een nieuwe factuur wil die wel klopt, werd de telefoon kwaad opgehangen. Ik ben van mening dat zowel aan de administratie als aan de klantvriendelijkheid van t-mobile nog hard gewerkt mag worden.
Omdat zij te vroeg waren met het sturen van de rekening, dus nog voor afloop van de maand, en ik de laatste dagen van de maand nog gebeld had, stond het bedrag van die laatste dagen dus niet op de rekening van die maand. Vervolgens hebben ze dit bedrag er de volgende maand bijgerekend, en ik weiger het nu te betalen. Het bedrag en de periode op de nieuwe factuur komen niet overeen.
Ik heb hierover opgebeld en kreeg te horen dat ik de specificatie op internet kon bekijken. Wat heb ik hier aan? Ik ontken toch niet dat ik gebeld heb?
Toen ik nogmaals probeerde aan te geven dat de periode en het bedrag niet bij elkaar horen en zei dat ik een nieuwe factuur wil die wel klopt, werd de telefoon kwaad opgehangen. Ik ben van mening dat zowel aan de administratie als aan de klantvriendelijkheid van t-mobile nog hard gewerkt mag worden.
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
het is helemaal geen bende bij tmobile ?? hoe kom je erbij ,gewoon automatische incasso;s doen of op tijd betalen,als jij betaald hebt dan heeft tmobile dat geld gehad,anders moet je jouw bank bellen.
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
t-mobile heeft wel een ok admini en klantenservice, ik denk dan toch echt dat het aan jezelf ligt... mensen hangen echt niet zomaar op... en de periodes op mijn rekening verschillen altijd, je koopt toch belminuten van te voren in....
Voor 1 rekening wordt je echt niet meteen afgesloten, ik heb ook us een bedrag betaalt met m'n computer en toen had ik geen kenmerk genoteerd en toen was het zoek. Het was mijn schuld en ik mocht faxen en ze gingen het zoeken, dat lukte niet en toen mocht ik het inscannen en mailen naar hun. misschien mag jij dat ook.
Voor 1 rekening wordt je echt niet meteen afgesloten, ik heb ook us een bedrag betaalt met m'n computer en toen had ik geen kenmerk genoteerd en toen was het zoek. Het was mijn schuld en ik mocht faxen en ze gingen het zoeken, dat lukte niet en toen mocht ik het inscannen en mailen naar hun. misschien mag jij dat ook.
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
Bij T-mobile is niets onmogelijk!
Een contract wat een jaar geleden is afgekocht, inclusief de abonnementskosten, werd ineens weer actueel.
We kregen een rekening van € 58,00 via de bekende incasso en moesten dit nog even betalen.
Verder neemt men aldaar een stap, dat wanneer je bij de naam T-mobile enkele malen met je hoofd boven het toilet hebt gehangen, je bij géén enkele andere provider een mogelijkheid "weer" krijgt om te bellen.
Redenen: je hebt je als klant, met T-mobile als provider, je dusdanig misdragen, dat dit een vermelding verdient in het dikke boek "lastige klanten".
Als je één keer T-mobile hebt gehad "krijg je" en wil je niets anders.
Een contract wat een jaar geleden is afgekocht, inclusief de abonnementskosten, werd ineens weer actueel.
We kregen een rekening van € 58,00 via de bekende incasso en moesten dit nog even betalen.
Verder neemt men aldaar een stap, dat wanneer je bij de naam T-mobile enkele malen met je hoofd boven het toilet hebt gehangen, je bij géén enkele andere provider een mogelijkheid "weer" krijgt om te bellen.
Redenen: je hebt je als klant, met T-mobile als provider, je dusdanig misdragen, dat dit een vermelding verdient in het dikke boek "lastige klanten".
Als je één keer T-mobile hebt gehad "krijg je" en wil je niets anders.
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
T-mobile is zeker een zooitje!
Betaal elke maand voor elk smsje 15ct terwijl ik een sms verdubbelaar heb, wel raar.. moet namelijk 7ct betalen. Dit speelt al een half jaar en nu vandaag heb ik weer een rekening gehad, weer 15ct per sms.
Stuur gemiddeld 300 a 400 smsjes per mnd... T-mobile doet niks aan het probleem, enigste mogelijkheid die ik zag was overstappen, dit heb ik dus ook maar gedaan, kaartje gebroken en gelukkig is me contract over 3mnd afgelopen
Betaal elke maand voor elk smsje 15ct terwijl ik een sms verdubbelaar heb, wel raar.. moet namelijk 7ct betalen. Dit speelt al een half jaar en nu vandaag heb ik weer een rekening gehad, weer 15ct per sms.
Stuur gemiddeld 300 a 400 smsjes per mnd... T-mobile doet niks aan het probleem, enigste mogelijkheid die ik zag was overstappen, dit heb ik dus ook maar gedaan, kaartje gebroken en gelukkig is me contract over 3mnd afgelopen
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 02 mar 2007 22:17
Re: t-mobile zoekgeraakte rekening
misschien niet zoveel smsen. Is nog goedkoper. Ik ben al jaren klant bij tmobile. Top, geen klagen.