Pagina 1 van 1

opgelicht door wanadoo.nl

Geplaatst: 18 jan 2005 13:12
door Frances van Dal
ik ben adsl-abbonnee, sinds febr. 2003.

toen ik febr 2004, mijn abbonnement opwilde zeggen, kreeg ik van wanadoo te horen, dat ik het ene abbonement wel op kon zeggen de andere niet!

ik ben allen wonend, en heb maar 1 pc!

ik heb vele brieven geschreven, zelfs ee aangetekende brief, met de vraag hoe wanaddo aan dat 2e abbonnement komt.

maar tot op de dag van vandaag geen antwword van wanadoo.

ik heb in nov, 2004 de automatsche incasso door de bank stop laten zetten, omdat ik me onjuist en on redelijk behandeld voel!

dus dat was ook het enige antwoord wat ik kreeg van wanadoo, waar blijft ons GELD?
nu is de vraag, mag wandoo dit zomaar , en wat kan ik hier tegen doen?

ben ik verplicht om een onrechtmatige abbonnement, wat naar mijn weten door wanadoo zelf aangemaakt is, te betalen?

ik wil graag hier op u antwoord.

[email protected]

of

[email protected]

Re: opgelicht door wanadoo.nl

Geplaatst: 18 jan 2005 14:34
door Doris1
Bij ADSL abonnement werkt het meestal zo:
Je neemt een jaarabonnement. Als je een maand voor het einde van het jaar je abonnement opzegt duurt het contract 1 jaar. Indien je dit niet doet wordt het abonnement automatisch met een jaar verlengd. En dus duurt je abonnement vervolgens minimaal 2 jaar. Algemene voorwaarden beschrijven dit proces. Heeft u dit al nagekeken??

Re: opgelicht door wanadoo.nl

Geplaatst: 18 jan 2005 15:22
door Gast
Hmm... kan het mis hebben hoor, maar levert Wanadoo niet pakketten via KPN? Dat betekent nl dat je 2 contracten afsluit. Eén met KPN en één met Wanadoo. Bij de KPN kun je na het eerste contractsjaar per maand opzeggen, het abonnement van je provider wordt meestal met een jaar verlengd.

Re: opgelicht door wanadoo.nl

Geplaatst: 18 jan 2005 18:04
door dragon23
ik heb gisteren het gezien op tv over Wanadoo,maar ik heb gewoon de snelheid die ik moet hebben,ook valt hij nooit weg,dus waarom ze afkraken als ik het niet heb,nee @home is iets moois

Re: opgelicht door wanadoo.nl

Geplaatst: 18 jan 2005 18:40
door antonofje
Je verhaal komt me bekend voor. Ook ik heb mijn ADSL abo bij Wanadoo opgezegd om reden van wanprestatie. Wat blijkt echter na de opzegging (nb schriftelijk bevestigd door Wanadoo) blijkt er opeens een spook abonnement te zijn onder zelfde naam maar nu met een ander klantnummer.

OPPASSEN DUS MET DEZE OPLICHTERSBENDE!!!!!!!!!!!!!