upc/chello is mijn klant gegevens kwijt
Geplaatst: 18 jan 2005 13:18
nadat ik in september problemen kreeg met mijn verbinding, bleek mijn modem vervangen te moeden worden (ik had nog lancity).
na 11 dagen kwam nieuwe modem, bij factuur bleek ik te moeten betalen:
aansluitkosten en borg (terwijl ik al 7 jaar een account heb)
bij upc zijn mijn oude account gegevens niet meer bekend, zodoende kan ik mijn oude modem niet retouneren en kreeg ik bijvoorbeeld een heel nieuw
chello email adres.
bij chello zeggen ze nu dat ik mijn oude bank afschriften moet controleren voor oude account klant gegevens. als ik dit doe kan het eventueel mogelijk zijn dat ik met terugwerkende kracht alles moet gaan betalen wat ik van chello wel gekregen heb. zal ik nu netjes aansluitkosten en borg betalen ? of ga ik duidelijk maken dat ik dat absoluut niet wil omdat ik al verbinding had.
KUNNEN ZE MIJ DAN MET TERUGWERKENDE KRACHT LATEN BETALEN VOOR DE BIJ HUN NIET BEKENDE PERIODE ?
na 11 dagen kwam nieuwe modem, bij factuur bleek ik te moeten betalen:
aansluitkosten en borg (terwijl ik al 7 jaar een account heb)
bij upc zijn mijn oude account gegevens niet meer bekend, zodoende kan ik mijn oude modem niet retouneren en kreeg ik bijvoorbeeld een heel nieuw
chello email adres.
bij chello zeggen ze nu dat ik mijn oude bank afschriften moet controleren voor oude account klant gegevens. als ik dit doe kan het eventueel mogelijk zijn dat ik met terugwerkende kracht alles moet gaan betalen wat ik van chello wel gekregen heb. zal ik nu netjes aansluitkosten en borg betalen ? of ga ik duidelijk maken dat ik dat absoluut niet wil omdat ik al verbinding had.
KUNNEN ZE MIJ DAN MET TERUGWERKENDE KRACHT LATEN BETALEN VOOR DE BIJ HUN NIET BEKENDE PERIODE ?