LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Martinair heeft een nieuwe kreet "weet met wie je vlieg

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
gasthxl

Martinair heeft een nieuwe kreet "weet met wie je vlieg

Ongelezen bericht door gasthxl »

Martinair heeft een nieuwe slogan 'weet met wie je vliegt"
daarmee willen ze inspringen op de ellende bij hollandexel en zorgen dat de mensen met hun gaan vliegen.

dat is gister bekend gemaakt.

Maar wat gebeurt er vandaag Martinair huurt hollandexel in om vluchten uittevoeren naar Cuba
dan heeft deze actie toch helemaal geen zin en blijkt dat hollandexel de partij is die het hardste lacht.
Met een woord TOP hollandexel ga zo door.

Gast

Re: Martinair heeft een nieuwe kreet "weet met wie je vlieg

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan het alleen maar toejuichen :)

Gast

Pikant nieuws.
Welke vluchten met welk toetsel?
Leuk voor de toeroperators die dit overkomt.

gasthxl

mp doet ams-luxor
hxl doet varadero voor mp
met een boeing 767-300

galaxynl

Ongelezen bericht door galaxynl »

Wacht maar tot je met HXL vliegt wil je bijna zwemmen , want een ramp bedrijf is dat, geen wonder dat de vlieger koude voeten krijgt en vlucht

gasthxl

waar baseer je dat dan op?
je gaat toch geen oude koeien uit de sloot halen!

dit verhaal is juist positief voor hxl martinair doet niet voor niets een beroep op ze

galaxynl

Ongelezen bericht door galaxynl »

Ouwe koeien
Nee zou niet durven ze gaan gelukkig op oude voet verder met blunderen .
Martin air doet een beroep op ze omdat hxl erop vliegt alleen martin air op woensdag.
Als er toestel in nood onderhoud gaat kan men dit makkelijk zo oplossen.
Vond alleen erg knap dat hxl zowaar wat in vlucht had zitten ..

Gast

Dit is mijn ervaring met HollandExel. Ik vraag mij soms af waarom er zoveel kritiek is op HollandExel!?
Omdat mijn man en ik nooit op huwelijksreis zijn geweest, kregen wij van onze kinderen en kleinkinderen voor ons 40-jarige huwelijk een reis aangeboden naar Punta Cana op de Dominicaanse Republiek. Natuurlijk was dit al fantastisch op zich, maar de reis begon al geweldig! We werden welkom geheten door een keurig verzorgde, beleefde crew die ons hielp met onze handbagage. Wij reisden in de zogeheten Comfort Class, en dit was echt verwennerij ten top! Voor de start kregen wij een glaasje champagne, een krantje en een zakje met allerlei handige spulletjes voor aan boord. De service die de rest van de reis volgde was perfect! Vooral de warme maaltijd was een waar feest. Als voorgerecht zalm en garnalen, warme broodjes, luxe salades en wat al niet meer! Het hoofdgerecht was een keuzemenu en we konden kiezen uit kip in zoetzure saus of visfiletrolletjes in een botersaus. Mijn man en ik kozen vis! Voor de rest kregen we nog ijs, een plateuau met diverse soorten kaas en broodjes. En tussendoor koffie, drankjes, nootjes en bonbons, zo vaak als we wilden! Alle service werd gedaan door een stewardess die het ons helemaal naar de zin maakte. Een heel vriendelijk en behulpzaam meisje, die ons ook wat dingen vertelde over de bestemming! Heel leuk dus! Tijdens het wachten op de koffers vingen wij her en der wat geluiden op van de mensen die in de economy klasse hadden gereisd, en volgens zeggen was dit even prettig geweest als voor ons! Wij zijn dus erg tevreden, en onze huwelijksreis kon niet meer stuk! Holland Exel, bedankt!

Gast

Wat een gedoe toch zeg. Martinair, HollandExel, Martinair, HollandExel.

Erg kinderachtig allemaal, vooral over hoe er over HollandExel gedaan wordt. Telkens weer die airline afzeiken door telkens dezelfde mensen.
Het lijkt wel of jullie jaloers zijn! Ik werk zelf op een reisburo en ik kan je verklappen dat we met Martinair dezelfde problemen gehad hebben als met HollandExel, met name in het verleden maar ook nu nog.

Op de hoogte van hoeveel vertraging Martinair in de maand december gehad heeft? Kom op zeg!

Gesloten