Verhuizen met je chello ---->drama!!
Geplaatst: 19 jan 2005 18:01
Hallo allemaal!
In december 2000 hebben we een TPG verhuiskaart ingevuld om diversen zoal ook Chello op de hoogte te stellen dat we gingen verhuizen. Per ferbruari 2001 betrokken we de nieuwe woning en ja
hoor, we hadden ook onze internet aansluiting. Perfect denk je tot nu toe. In die periode vielen we nog al eens van internet af of hadden helemaal geen verbinding.
Dus we gingen bellen naar de 2e lijns helpdesk. Als er kontakt was na
enekele minuten, vragen ze je huidige adres. Je voelt m al aan komen en ja hoor het oude adres dachten ze nog dat we daar woonden.
Er werd diverse malen mondeling toegezegd dit in orde te maken, maar
volgens de 2e lijns helpdesk lag het probleem wat internet aan de hardware en bekabeling.
Wij zo gek een andere router te kopen, bekabeling te vervangen.
Ondertussen heb ik wat studie gevolgd als netwerkbeheerder (was ook nodig hihihi) De verbinding was niet verbeterd en zeker niet tot het feit toen de nieuwe modem op het oude adres werd bezorgd (na 2 jaar en 9 maanden dus nog).
Na het uitvallen van de verbinding de 2e lijns helpdesk weer gebeld en vroeg aan de desbetreffende meneer: doordat jullie onze verhuizing maar half hebben doorgevoerd, krijgen wij dan wel de snelheid binnen waarvoor we volgens het "classic"abonement betalen?
Er werd makkelijk geantwoord: Meneer u heeft toch internet, dan is het toch goed. En meneer wilt u even uw verhuisbericht alsnog doorgeven bij de chello-servicedesk.
In eerste instanite dacht ik van joh zou je na al die mondelinge toezeggingen t niet zelf even corrigeren?
Uiteindelijk ben ik metingen gaan verrichten. De down en upload snelheid haalde echter de helft waarvoor we ook betaalde.
Daarna heb ik het verhuisbericht toch doorgegeven en een dag er na haalde we dus wel de juiste snelheden.
3 jaar lang zijn we aan het lijntje gehoude door ze!!!! Als je een leek op
netwerk gebied bent word je openlijk bedrogen!!!
Na wat telefonisch contact en discussies te hebben gehad waar we niet wijzer van werden, heb ik een brief gestuurd naar het kantoor in Leeuwarden op aanrading van UPC.
Na 3 weken te hebben gewacht, zelf besloten maar eens te gaan bellen. En ja hoor bij de 2e lijns waren ze op de hoogte, maar de KLANT kan er weer zelf achteraan. AFLEGGERS!!
Ze willen voor die 3 jaar geen enkele vergoeding geven, want zo werd er gezegd: Meneer is zelf verantwoordelijk voor de verhuizing.
M'n vraag was toen: wilt u dit even schriftelijk naar me toe sturen?
Nee was het antwoord, dat kunnen we niet voor u doen. M'n haren rezen de pan uit van woede en heb toen per direct mn abonement opgezegd en om zeker te zijn voor teruggave van de borg word de laatste maandelijkse betaling terguggevorderd.
Heb de helpdesk ook met nadruk gezegd: Jullie hebben geen normen en waarden, maar denken allleen aan geld, AFLEGGERS!!
In december 2000 hebben we een TPG verhuiskaart ingevuld om diversen zoal ook Chello op de hoogte te stellen dat we gingen verhuizen. Per ferbruari 2001 betrokken we de nieuwe woning en ja
hoor, we hadden ook onze internet aansluiting. Perfect denk je tot nu toe. In die periode vielen we nog al eens van internet af of hadden helemaal geen verbinding.
Dus we gingen bellen naar de 2e lijns helpdesk. Als er kontakt was na
enekele minuten, vragen ze je huidige adres. Je voelt m al aan komen en ja hoor het oude adres dachten ze nog dat we daar woonden.
Er werd diverse malen mondeling toegezegd dit in orde te maken, maar
volgens de 2e lijns helpdesk lag het probleem wat internet aan de hardware en bekabeling.
Wij zo gek een andere router te kopen, bekabeling te vervangen.
Ondertussen heb ik wat studie gevolgd als netwerkbeheerder (was ook nodig hihihi) De verbinding was niet verbeterd en zeker niet tot het feit toen de nieuwe modem op het oude adres werd bezorgd (na 2 jaar en 9 maanden dus nog).
Na het uitvallen van de verbinding de 2e lijns helpdesk weer gebeld en vroeg aan de desbetreffende meneer: doordat jullie onze verhuizing maar half hebben doorgevoerd, krijgen wij dan wel de snelheid binnen waarvoor we volgens het "classic"abonement betalen?
Er werd makkelijk geantwoord: Meneer u heeft toch internet, dan is het toch goed. En meneer wilt u even uw verhuisbericht alsnog doorgeven bij de chello-servicedesk.
In eerste instanite dacht ik van joh zou je na al die mondelinge toezeggingen t niet zelf even corrigeren?
Uiteindelijk ben ik metingen gaan verrichten. De down en upload snelheid haalde echter de helft waarvoor we ook betaalde.
Daarna heb ik het verhuisbericht toch doorgegeven en een dag er na haalde we dus wel de juiste snelheden.
3 jaar lang zijn we aan het lijntje gehoude door ze!!!! Als je een leek op
netwerk gebied bent word je openlijk bedrogen!!!
Na wat telefonisch contact en discussies te hebben gehad waar we niet wijzer van werden, heb ik een brief gestuurd naar het kantoor in Leeuwarden op aanrading van UPC.
Na 3 weken te hebben gewacht, zelf besloten maar eens te gaan bellen. En ja hoor bij de 2e lijns waren ze op de hoogte, maar de KLANT kan er weer zelf achteraan. AFLEGGERS!!
Ze willen voor die 3 jaar geen enkele vergoeding geven, want zo werd er gezegd: Meneer is zelf verantwoordelijk voor de verhuizing.
M'n vraag was toen: wilt u dit even schriftelijk naar me toe sturen?
Nee was het antwoord, dat kunnen we niet voor u doen. M'n haren rezen de pan uit van woede en heb toen per direct mn abonement opgezegd en om zeker te zijn voor teruggave van de borg word de laatste maandelijkse betaling terguggevorderd.
Heb de helpdesk ook met nadruk gezegd: Jullie hebben geen normen en waarden, maar denken allleen aan geld, AFLEGGERS!!