LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanvullen negatief saldo ING Bank
Aanvullen negatief saldo ING Bank
Ik heb voor een week geleden een brief gekregen van de ING BANK waarin stond vermeld dat ik het negatief saldo van een prive-rekening aan moest vullen en als ik dat niet kon dat ik dan contact met ze op moest nemen. Ik heb verzuimd hier op te reageren aangezien het maar een saldo was van - 50 euro. Nou zag ik tot mijn schrik dat de ING Bank zelf geld heeft overgeboekt van mijn spaarrekening naar de rekening met een negatief saldo. Mogen ze dat zomaar doen?
Re: Aanvullen negatief saldo ING Bank
ja dit mogen ze.
het is nl allebij uw eigen rekening, dus als u op uw prive rood staat en u reageert hier verder niet op kunnen ze het gewoon van je spaarrekening pakken.
dit gaat natuurlijk alleen als u uw spaarrekening daar hebt
het is nl allebij uw eigen rekening, dus als u op uw prive rood staat en u reageert hier verder niet op kunnen ze het gewoon van je spaarrekening pakken.
dit gaat natuurlijk alleen als u uw spaarrekening daar hebt
Toch vind ik het maar vreemd dat ze dat zomaar mogen doen. Ze hadden dat op zijn minst in de brief kunnen vermelden.
Ik bankier zelf bij ABN AMRO en hier staat het in de algemene voorwaarden (artikel 18). Ik neem aan dat dit bij de ING Bank ook wel zal zijn.
Ik bedoel artikel 18, maar 8 en ) geeft blijkbaar een ! Weer wat geleerd.