wanadoo adsl aanvraag waardeloos
Geplaatst: 20 jan 2005 21:42
OP 31 december hebben we een adsl direkt abonnement telefonisch aangevraagd bij wannadoo. Tegen de aktie prijs van 9.95 pm
geen aansluitkosten en gratis modem.
Nu zeggen ze bij wanadoo dat de aanvraag pas op 7 januari is binnengekomen, tegen de nieuwe aktieprijs. We hebben een mail gestuurd wat de aktieprijs is we krijgen een mail terug dat het probleem is opgelost.
Onze vragen worden gewoon niet beantwoord.Bij dure telefonische vragen krijg je andere antwoorden dan van die van de webside.
We kunnen het abonement niet meer annuleren, maar we wachten al 3 weken op de mail die onze abonnementsaanvraag bevestigd.
Wie helpt ons. [/b]
geen aansluitkosten en gratis modem.
Nu zeggen ze bij wanadoo dat de aanvraag pas op 7 januari is binnengekomen, tegen de nieuwe aktieprijs. We hebben een mail gestuurd wat de aktieprijs is we krijgen een mail terug dat het probleem is opgelost.
Onze vragen worden gewoon niet beantwoord.Bij dure telefonische vragen krijg je andere antwoorden dan van die van de webside.
We kunnen het abonement niet meer annuleren, maar we wachten al 3 weken op de mail die onze abonnementsaanvraag bevestigd.
Wie helpt ons. [/b]