Pagina 1 van 2

@home

Geplaatst: 21 jan 2005 10:15
door gijane
Leuk zo'n actie. Als je lid van @home-internet wordt krijg je een mobiele telefoon gratis, 12 dagen na je eerste aanmelding op internet.

Hmmm We zijn nu al ongeveer anderhalve maand verder en ik heb een mail gestuurd en als antwoord uw mobiele telefoon wordt zo snel mogelijk afgeleverd.(Dit was 2 weken geleden :twisted: ) Begin van deze week weer een mail gestuurd met de vraag wat bij hun zo snel mogelijk is.
Hier op heb ik geen antwoord gekregen. Nou kwam het mij verdomd goed uit zo'n gratis mobiel, want de mijne is stuk. Ik ben nu toch aan het twijfelen om zelf een mobiel aan te kopen want ik weet niet of @home zijn belofte na komt..

Iemand anders nog ervaring met @home en de mobiele telefoon?

MVG

Re: @home

Geplaatst: 23 jan 2005 21:06
door P. Mulder
Je bent niet de enige die de mobiele telefoon (nog) niet heeft ontvangen.

Mijn vader heeft in novemer 2004 ook een internet aansluiten van @home gekregen en tot de dag van vandaag ook de beloofde telefoon niet gekregen.

Hij had een mailtje gestuurt naar [email protected], en kreeg als antwoord: dat hij zelf maar moest regelen met T-Mobile.
Toen heb ik maar een mailtje naar [email protected] verzonden dat het op die manier niet werkt. Dat @Home moet zorgen dat de beloofde telefoon als nog wordt verzonden en niet de klant er op laten draaien.
Nu hebben ze de mail volgens hun mailtje wel naar de betreffende afdeling door gestuurd.

Dus nu wachten we op antwoord van @Home.

Als je bij @home een klant bent geworden is de service weg.
Maar als je gaat opzeggen dan bellen ze je op wanneer je de kabel-modem terug zendt. Dan weten ze je ineens wel te vinden.

Pieter

Re: @home

Geplaatst: 23 jan 2005 22:36
door fuiduif
Wat ik heb begrepen is het volgende:
De actie is een op=op actie, waarbij @home het recht heeft de levering te staken als de voorraad op is. De voorraad scheen op te zijn, maar @home heeft geregeld dat er nog een extra hoeveelheid toestellen beschikbaar komen. Deze levering neemt echter extra tijd in beslag. Dus op zich best netjes. Het zou @home dan wel sieren dergelijke vertragingen duidelijker te communiceren.

Re: @home

Geplaatst: 24 jan 2005 17:10
door Gast
Word gewoon geen lid van Essent @home. Ik ben er zelf ook lid van en de service en snelheid die ze belofen is ver te zoeken. Nee, neem lekker ADSL! Veer stabieler en tegewoordig net zo duur.

Re: @home

Geplaatst: 27 jan 2005 13:22
door Karen (@home)
Geen problemen gehad met de aanbieding. Mobiel na een week of 2/3 gekregen en internetaansluiting is oke.
Het kan dus ook goed gaan. :lol:

Re: @home

Geplaatst: 01 feb 2005 02:22
door sybrand
heb internet van @home
geweldig !!!
had eerst breedband (op proef)
heb het omgezet naar home basis was zeer snel geregeld
hulde

Re: @home

Geplaatst: 01 feb 2005 05:43
door yrneh
beste sybrand

ban al vele jaren aangesloten via @home
geloof me.................die klachten komen nog wel
ook jij zult de slechte service van @home snel ervaren
da's zeker

Re: @home

Geplaatst: 01 feb 2005 13:54
door mve
Natuurlijk yrneh *** toch niet ik maak ook al jaren gebruik van @home maar totaal geen problemen mee werkt altijd.
Maar mischien is een computer cursus aan te raden.

Re: @home

Geplaatst: 02 feb 2005 12:00
door Richie1978
@mve
Er werd niets gezegd over de kwaliteit van de internetverbinding bij @home. Bij mij is die (vrijwel altijd) goed.
Het ging over de service bij @home.
Die is walgelijk slecht.
Een citaat uit mijn laatste klachtenmail (over de servicedesk):
"Deze afdeling functioneert als visitekaartje van uw bedrijf. Als ik directeur van @home zou zijn, zou ik mijn ogen uit mijn kop schamen."

Deze servicedesk zit vol met studentjes die nul komma nul kennis van zaken hebben. Zij denken zelf overigens dat zij dat wel hebben. Sturen problemen daarom nooit door, lezen e-mails niet om vervolgens direct een standaard antwoord te sturen wat totaal niet aansluit bij de vraag. Stellen zich bot op naar de mensen en doen totaal niet aan zelfreflectie.

Ik kan je verzekeren dat je aan een computercursus niks hebt tegenover die lui. Ik probeer tegenwoordig nog maar max. 2 keer antwoord van de servicedesk te krijgen. Vervolgens gaat er meteen klacht tegenaan. Als iedereen dat zou doen.......
Dan is volgens mij heel snel de bezem door de servicedesk gehaald omdat het dan ineens allemaal te duur word.

Re: @home

Geplaatst: 02 feb 2005 13:25
door mve
Dat is vreemd Richie 1978 als ik ze dan toch nodig heb gaat het allemaal gemakkelijk en goed of zou het dan toch aan mij liggen dat het zo goed verloopt.
Al met al er zijn mensen die altijd wat te klagen hebben en dat zullen ze ook altijd blijven doen.[/quote]

Re: @home

Geplaatst: 04 feb 2005 12:51
door gijane
eachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De distributie van de pakketten is in handen van T-mobile. Wij kunnen hierop geen invloed uitoefenen. Maar u staat op de verzendlijst, dus u zult het pakket te zijner tijd ontvangen.

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klantenservice

Dit mailtje kreeg ik naar het sturen van een aantal mails.
@home belooft en als het niet lukt schuiven ze het af op T-mobile.
Het is nu 4 februarie, nog steeds niets ontvangen.

Ook een bestelling die betaald is bij shop@home heb ik niet ontvangen, ik denk dat ik mijn bestelling maar annuleer en mijn geld terug vraag ze reageren niet op mail en als je ze belt zeggen ze elke keer u bestelling is er binnen een week das ongeveer een maand terug.

BESTEL DUS geen dure dingen bij shop @home.
Het was niet erg geweest als ze de mensen gewoon netjes te woord staan of emails sturen waarom er een vertraging is en verwachte levertijd. Vorige week nog een email gestuurd niks gehoord, bellen is geloof ik 10ct per minuut, maar ik blijf niet aan de gang.
In de voorwaarden staat dat je na 2 weken mag annuleren.
Het nadeel is ik heb al een half draadloos netwerk ontvangen van een andere leverancier, en bij shop@home moet ik mijn geld nog maar ff terug zien te krijgen, maarja ik hoop steeds dat ze het leveren binnen die week lol al 3 weken. Maar goed dit is de laatste week en dan ga ik kijken hoe ze zijn met het annuleren en of ik naar mijn geld kan fluiten of niet...

Nog geen positieve ervaring bij @home helaas voor mij.
Ik hoop echt dat dit niet bij iedereen zo gaat.

Maar u bent gewaarschuwd

Re: @home

Geplaatst: 04 feb 2005 13:05
door gijane
Ik heb net weer gebeld,
Ze moeten volgende week leveren maken geen gebruik van de post en willen ook niet zeggen van welke bezoger zij gebruik maken.
Indien het pakketje niet geleverd wordt volgende week moet ik wachten tot het wel ooit geleverd wordt en het pakketje weigeren daarna krijg ik binnen 14 dagen mijn geld terug.

Laten we hopen dat het er volgende week is (ja juist weer volgende week)
Dat scheelt een hoop gedoe...

:x

Re: @home

Geplaatst: 04 feb 2005 13:40
door gijane
Beste mevrouw,

Uw order wordt vandaag (vrijdag 4 februari) via TPG verstuurd.

Met vriendelijke groeten,

Shop@Home Emailcenter

Een tijdje later krijg ik weer deze mail, zouden ze op de radar site zijn geweest? Ze verzonden niet via de tpg en nu opeens wel ?
Of loopt het langs elkaar heen daar?

Nou das hopelijk het netwerk de telefoon zal ik maar uit mijn hoofd zetten... Ik koop er zelf wel 1...

Re: @home

Geplaatst: 08 feb 2005 17:25
door gijane
Het is nu dinsdag 8 februari...
Vrijdag is er volgens @home een pakketje verstuurd..
Nog steeds geen netwerk dus..
Ik begin er een beetje moe van te worden.
Heb maar weer gemaild, of ze misschien een track en trace nummer hebben, das misschien wel handig.

Ik kan niet wachten tot ik mijn geld terug krijg...
Zal dat ook zo lang duren :?
Laten we hopen van niet..

Tot nu toe niks nada noppes, veel praat weinig actie ..
Weten ze zelf wel wat ze aan het doen zijn?

Re: @home

Geplaatst: 09 feb 2005 11:35
door Gast
Ok heb nu de track en trace code gekregen.

Nu is het aan de post..
Maar de post heb ik meer vertrouwen in :)

Nu nog even wachten..

Mijn avontuur met @home is in ieder geval afgelopen.
Zoals ik al zei de mobiele telefoon ga ik niet meer achterheen.

Ben blij als in mijn pakketje straks ook nog het goede zit :)

Re: @home

Geplaatst: 09 feb 2005 12:13
door Gast
Geplaatst op 01 Feb 2005 05:43 door yrneh


--------------------------------------------------------------------------------

beste sybrand

ban al vele jaren aangesloten via @home
geloof me.................die klachten komen nog wel
ook jij zult de slechte service van @home snel ervaren
da's zeker
Heb al 2 jaar @home en nog NOOIT klachten gehad. Slechts 1x gehad dat de verbinding een paar dagen het niet deed, maar @home heeft mij dat netjes via de nieuwsbrief laten weten dat ik restitutie kon krijgen van het abo-geld. Dat gedaan en is verrekend met abo-geld de maand daaropvolgend.

Ik denk dat veel "klachten" eigenlijk geen klachten zijn voor @home, maar ontstaan door gepruts op de eigen PC van de gebruiker. Vooral lekker veel downloaden en gekopieerde (illegale?) software en andere rommel op je PC gooien, instellingen wijzigen (want we weten toch zo goed hoe het allemaal moet werken) en als de boel in de frut loopt een ander daar de schuld van geven.

Re: @home

Geplaatst: 09 feb 2005 12:20
door Richie1978
Hoi Gast

Ik pruts zeker niet met mijn PC. Ik ben van beroep een systeembeheerder. Het is wel zo dat ik kritischer ben dan de "meeste" consumenten. Daardoor neem ik eerder contact op met de servicedesk. Ik begrijp van jouw dat je zelf ook nooit (of vrijwel nooit) contact hebt opgenomen met de service desk. Daarover kun je dus ook niet oordelen. Ik ben het overigens wel met je eens dat mensen die wel prutsen met hun pc geen reden hebben tot klagen. Er wordt echter in dit forum iets te snel en te makkelijk aangenomen dat iemand die klaagt dus zelf iets fout heeft gedaan. En dan nog mag je van een servicedesk verwachten datze helpen om tot een oplossing te komen.

Re: @home

Geplaatst: 10 feb 2005 19:45
door Gert K.
Zelf heb ik ook 2 jaar een @basis en heb verder géén noemenswaardige problemen met de internetverbinding.
Dat men zo nu en dan werkzaamheden moet uitvoeren, dit om verbeteringen te realiseren en uitbreidingen te kunnen uitvoeren, daarmee kan ik nog wel leven.
Als er dan toch problemen zijn, word ik netjes geholpen.
Trouwens de aanbieding van @home met een T-mobile abbo, hiermee zou ik even oppassen.
Ik hoop, dat de kwaliteitsnorm die bij T-mobile héérst, niet bij @home wordt overgenomen, dit zou voor mij redenen zijn, om per direkt, mijn internet aansluiting op te zeggen.

:wink:

Re: @home

Geplaatst: 10 feb 2005 21:03
door chrisje1
Ik heb een jaar het Budget abonnement gehad bij @home,

Op zich draaide het prima, alleen zóóó traag, het was huilen met de pet op,

Door irritatie en frustratie ben ik bij @home weggegaan, wat een verademing ADSL!, Lite pakket genomen,

Twee keer zo duur als @home budget, maar véél beter,

Het @home budgetpakket is nu gelukkig goed onderhanden genomen, en ze hebben er een leuk pakket van gemaakt,

Als het nu nog moest, zat ik nog bij @home, weinig problemen gehad met de verbinding.

Re: @home

Geplaatst: 18 apr 2005 20:32
door sjonny R
niet zo somber meid neem een paar :lol: :lol: :lol: