Pagina 1 van 1

nsvrijereizen

Geplaatst: 21 jan 2005 14:34
door amvermeulen
21-1-005

L sEindSept. nieuwe reizen aan gevraagd en 11 okt. onvangen met korting. voor 39 euro.Afgeboekt op 19 okt. van giro.Begin nov. weer nieuwe reizen met 2e pasje ontvangen. Deze meteen geretourneerd met briefje erbij dat ik mijn nieuwe reizen al ontvangen heb met pasje en gevraagd om niet weer van mijn giro af te boeken a.u.b.echter op14-12 toch afgeboekt. Heb meteen giro gebeld 20 min. aan tel. gehangen maar hebben een contract met n.s. mogen niets terugboeken.N.S. gebeld en weer 20min.aan tel. en ja hij zou zorgen dat de 49 euro werd terug gestort. Voor der Kerstdagen kreeg ik een dreigbrief dat ik onmiddelijk de reizen terug moest sturen anders zou het van mijn giro af geboekt worden. Weer per brief alles verteld en dat ik al 2keer betaald heb en nu meteen mijngeld terug wil hebben. Tot mijn verbazing kreeg ik 11-1-005weereen brief datb ik mijn abonnement had opgezegd en en dat ik binnen 1week mijnreizen terug moet sturen anders wordt er 49 euro van mijn giro af geboekt .Daar heb ik maar niet meer op gereageerd want ik word hier echt niet goed van. En dit doen zij ons oudere mensen allemaal aan
A.U.B. help mij . Bij voorbaat mijn grote dank en groeten van Mevr. A M Vermeulen Mouton.

Re: nsvrijereizen

Geplaatst: 21 jan 2005 14:37
door Gast
Wat wil je dan dat wij doen?

Re: nsvrijereizen

Geplaatst: 21 jan 2005 14:52
door Gast
Hoe kan je reizen terugsturen? Waar GAAT dit over?

Re: nsvrijereizen

Geplaatst: 28 jan 2005 19:13
door hans.v.a
Gast,

Als je niet kunt lezen of je wilt het verhaal niet ezen bemoei je er dan niet mee.

Re: nsvrijereizen

Geplaatst: 28 jan 2005 21:58
door Klaasvd
Nou hans, tis mij ook niet helemaal duidelijk. Beetje wazig verhaal, maar jij lijkt het te snappen heb je ook oplossing?

Re: nsvrijereizen

Geplaatst: 02 feb 2005 16:44
door Gast
Heel simpel.

Dit is een eerlijke klant. Deze persoon heeft het setje van 7 vrije reisdagen (plus de kortingskaart) zeer ruim op tijd besteld en gekregen, en krijgt nu ongevraagd een 2e set toegestuurd, die de NS ondanks protesteren van de kant van de klant TOCH via een incasso van haar rekening heeft afgeschreven.

Postbank dient ten onrechte afgeboekte bedrag binnen 24 uur terug te storten. Dat komt omdat het geen eenmalige incasso is, maar een doorlopend abonnement, waarvoor ze 1 keer per jaar het verschuldigde bedrag overschrijven naar de NS.

De NS zit hier fout door te weigeren dit in orde te maken, de postbank zit eveneens fout: het is het geld van die mevrouw, ze kan aantonen dat het ten onrechte is afgeboekt, en men dient het simpelweg terug te boeken.

Uiteraard moet mevrouw de ten onrechte ontvangen set kaartjes wel terugzenden, maar dat was ze al van plan.

Is dat nou zo moeilijk?