Compaq computer actie van de Postbank
Geplaatst: 22 jan 2005 16:21
Slechte ervaring met deze actie.
De computer (vooraf in december betaald) bleek bij aflevering al stuk,
de aan-uit knop deed niets. Direct gebeld naar de leverancier. (de firma
Projaxales) Deze gaf mij het nummer van de technische dienst die zij in de arm hebben genomen (de firma Dunnet) Computer werd de volgende dag opgehaald en enige dagen later terugbezorgd. Nu deed de stroomtoevoer het maar maakte het apparaat het geluid van een oude koffiemolen. bovendien ging de DVD-uitwerpla niet meer dicht en was de andere lade zwaar beschadigd. Wederom gebeld met de technische dienst.(nu moesten ze eerst overleggen wat te doen, maar ze zouden me terugbellen) Ja u raadt het al ,niemand belt ook op mailtjes geeft men geen antwoord.
Bij Projaxales kan men mij ook geen mededelingen doen. En de postbank reageert ook alleen maar met standaard antwoorden op mijn mailtjes (U klacht is doorgegeven aan de leverancier).Terwijl de Postbank toch degene is waarmee ik een koopovereenkomst heb afgesloten. Al met al zit ik hier nu met een computer die in december betaald is en nu nog geen minuut gelopen heeft.
Doe dus niet mee aan zo'n actie. Het is een ondoorzichtig samenwerkingsverband tussen Postbank, Projaxales en Dunnet.
Met waarschijnlijk als enig doel voor de Postbank; het binnenhalen van
verzekeringen die optioneel op dit apparaat kunnen worden afgesloten.
Uit postings bij computerconsument.nl blijkt dat Dunnet op het gebied van reparaties en service ook niet zo'n beste naam heeft.
Het is zoals een kennis van mij zij : bij een (post)bank moet je geen
computer kopen, je koopt toch ook geen brood bij de slager?
Had hij me dat maar eerder gezegd.
.
De computer (vooraf in december betaald) bleek bij aflevering al stuk,
de aan-uit knop deed niets. Direct gebeld naar de leverancier. (de firma
Projaxales) Deze gaf mij het nummer van de technische dienst die zij in de arm hebben genomen (de firma Dunnet) Computer werd de volgende dag opgehaald en enige dagen later terugbezorgd. Nu deed de stroomtoevoer het maar maakte het apparaat het geluid van een oude koffiemolen. bovendien ging de DVD-uitwerpla niet meer dicht en was de andere lade zwaar beschadigd. Wederom gebeld met de technische dienst.(nu moesten ze eerst overleggen wat te doen, maar ze zouden me terugbellen) Ja u raadt het al ,niemand belt ook op mailtjes geeft men geen antwoord.
Bij Projaxales kan men mij ook geen mededelingen doen. En de postbank reageert ook alleen maar met standaard antwoorden op mijn mailtjes (U klacht is doorgegeven aan de leverancier).Terwijl de Postbank toch degene is waarmee ik een koopovereenkomst heb afgesloten. Al met al zit ik hier nu met een computer die in december betaald is en nu nog geen minuut gelopen heeft.
Doe dus niet mee aan zo'n actie. Het is een ondoorzichtig samenwerkingsverband tussen Postbank, Projaxales en Dunnet.
Met waarschijnlijk als enig doel voor de Postbank; het binnenhalen van
verzekeringen die optioneel op dit apparaat kunnen worden afgesloten.
Uit postings bij computerconsument.nl blijkt dat Dunnet op het gebied van reparaties en service ook niet zo'n beste naam heeft.
Het is zoals een kennis van mij zij : bij een (post)bank moet je geen
computer kopen, je koopt toch ook geen brood bij de slager?
Had hij me dat maar eerder gezegd.
.