LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn Postbank weer de hele dag plat
Mijn Postbank weer de hele dag plat
Internetbankieren....
Dat is de kracht van de Postbank
Inderdaad om te brullen
Dat is de kracht van de Postbank
Inderdaad om te brullen
Re: Mijn Postbank weer de hele dag plat
Het meest erger ik me aan hun reclame.
Sjonge wat een zielig gedoe van die gasten!
Sjonge wat een zielig gedoe van die gasten!
Heerlijk, zo'n bank die nog ouderwets schijt heeft aan haar klanten, ze totaal minacht en zich helemaal niet druk maakt om het feit dat het giroverkeer voor de zoveelste keer een dagje plat ligt.
de gehele dag niet te bereiken!
ik moest een betaling doen naar de belastingsdienst,nu moet ik boete betalen!!
waar kan ik die € 50,- halen! niet bij de postbank.
had u maar eerder moeten betalen zeggen ze!
dat is niet terecht immers waar maken Ze reclame voor?
ik moest een betaling doen naar de belastingsdienst,nu moet ik boete betalen!!
waar kan ik die € 50,- halen! niet bij de postbank.
had u maar eerder moeten betalen zeggen ze!
dat is niet terecht immers waar maken Ze reclame voor?
Nu schijnt het dus zo dat het internetbankieren van de postbank al de hele dag plat ligt?
Ik probeerde net in teloggen, toen kreeg ik ineens een melding dat ik verzocht werd NIET meer in te loggen, omdat ik (schijnbaar) nieuwe inlogcodes heb aangevraagd! Never nooit gedaan, ik heb gewoon overdag gewerkt en mijn pasnummer weet niemand, zodat ook niemand om nieuwe codes had kunnen vragen.
Door dit probleem kan ik dus DAGEN niet inloggen en bankieren via internet. Alleen maar door deze enorme chaos bij postbank.nl, wat een slechte service....
Ik probeerde net in teloggen, toen kreeg ik ineens een melding dat ik verzocht werd NIET meer in te loggen, omdat ik (schijnbaar) nieuwe inlogcodes heb aangevraagd! Never nooit gedaan, ik heb gewoon overdag gewerkt en mijn pasnummer weet niemand, zodat ook niemand om nieuwe codes had kunnen vragen.
Door dit probleem kan ik dus DAGEN niet inloggen en bankieren via internet. Alleen maar door deze enorme chaos bij postbank.nl, wat een slechte service....
Waarom tot het allerlaatste moment wachten? Als je je betaling iets eerder had geregeld, was er geen probleem geweest.
wanneer worden klachten serieus genomen. altijd en alleen maar "excuses voor het ongemak ". echt waardeloos/
Hallo
Als je nu €50 boete te betalen hebt dan ben je wel erg laat met betalen geweest.
Je zal eerst wel aanmaningen gehad hebben dat je op tijd moet betalen. En nu geef je de postbank de schuld ,dat is niet eerlijk. Voortaan niet op het laatste moment een betaling doen, geeft minder ergenis, en spaart boete uit.
Als je nu €50 boete te betalen hebt dan ben je wel erg laat met betalen geweest.
Je zal eerst wel aanmaningen gehad hebben dat je op tijd moet betalen. En nu geef je de postbank de schuld ,dat is niet eerlijk. Voortaan niet op het laatste moment een betaling doen, geeft minder ergenis, en spaart boete uit.
Dat de postbank er praktisch de gehele dag uitlag is extra zuur:
De standaard periode voor afschriften wordt op 1 maand gezet, als je gebruik maakt van internet. Maar dan moet internet wel goed werken...
De standaard periode voor afschriften wordt op 1 maand gezet, als je gebruik maakt van internet. Maar dan moet internet wel goed werken...
Eerst laten ze me Girotel opzeggen en naar "Mijn Postbank" overstappen. Na een paar keer proberen denk ik "ik wil teruuuuuug" maar nee dat kan niet meer. Ennuh op email aan de Postbank krijg ik te horen dat ik niet moet zeuren....."het is immers een gratis dienst"
Aldus:
Mw. Ir. K.H. Cats
Hoofd E-commerce en E-mail
Het is niet eens dommigheid, nee ze hebben er kennelijk voor gestudeerd.
Intussen hebben de gluiperds het giromaatpasje 40% duurder gemaakt: van 7 euro naar 9,95.
Ook de frequentie van het versturen van afschriften (waar ik op zich geen bezwaar tegen heb) is verlaagd.
Maar daar een deugdelijke internetbankier faciliteit tegenover zetten blijkt niet mogelijk te zijn.
Ook de frequentie van het versturen van afschriften (waar ik op zich geen bezwaar tegen heb) is verlaagd.
Maar daar een deugdelijke internetbankier faciliteit tegenover zetten blijkt niet mogelijk te zijn.
Inderdaad. Ik vind het ook vervelend want ja je gaat toch autom. kijken hoe het zit met afschrijvingen enzo, maar betalingen moet je zeker niet op het laatste nippertje mee wachten owh owh ja wie gaat de boete betalen... nou de postbank niet hoor.
Volgende x iets eerder reserveren.
Volgende x iets eerder reserveren.
In plaats van enorme bedragen te steken in nutteloze- en infantiele reclamespots met die super-irritante kreet "Dat is de kracht ...enz", kan de Postbank het geld beter steken in een goedwerkend systeem om zonder problemen te kunnen internetbankieren.
Kunt u van Radar niet een keer (deel van) een uitzending besteden aan Mijn Postbank.nl? Het is de laatste dagen diep treurig. Inloggen is soms zelfs niet mogelijk.
Sinds de 'grote storing' van afgelopen vrijdag en de belofte van gisteravond, dat het na 21.00 uur goed zou moeten werken, is er weinig veranderd. Bovendien is de site consequent traag.
Steeds weer van door het vele inloggen is de site overbelast. Weten ze dan niet dat ze zoveel klanten hebben? Hebben de andere banken zo weinig klanten, dat die bijna nooit problemen hebben?
Ik ben blij dat ik Girotel Online nog heb, alhoewel was die gisteravond ook moeilijk te bereiken.
Sinds de 'grote storing' van afgelopen vrijdag en de belofte van gisteravond, dat het na 21.00 uur goed zou moeten werken, is er weinig veranderd. Bovendien is de site consequent traag.
Steeds weer van door het vele inloggen is de site overbelast. Weten ze dan niet dat ze zoveel klanten hebben? Hebben de andere banken zo weinig klanten, dat die bijna nooit problemen hebben?
Ik ben blij dat ik Girotel Online nog heb, alhoewel was die gisteravond ook moeilijk te bereiken.
niet altijd meteen mekkeren mensen, inderdaad was het gisteren erg druk op mijnpostbank.nl, wat wil je met al ruim 1 miljoen gebruikers!! vandaag gewoon weer inloggen en dan zie je dat er geen enkel probleem is. dus als het een keertje niet lukt gewoon later proberen......heb geduld mensen!!!!!
Na 3x klagen krijg ik een niet standaard antwoord:
"Wij begrijpen uw standpunt ten opzichte van Mijn Postbank.nl. Op uw klacht betreffende de bereikbaarheid (en de layout) van Mijn Postbank.nl kunnen wij u niet anders antwoorden dan dat wij ons best doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Het gaat hier om een betrekkelijk nieuwe dienst, en omdat wij deze dienst zo snel mogelijk 100% draaiende willen hebben is Mijn Postbank.nl sterker onderhevig aan storingen. (... knip...) Mijn Postbank.nl is een gratis dienst. Wij hopen dat u van onze diensten gebruik wilt blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Hr. W*****
Manager Contactcenter"
Nou, heel fijn, maar ik ben op zoek naar een andere bank. Je bent bijna afhankelijk van een dienst die niet werkt (frequentie afschriften omlaag bv). Je betaalt er wel voor, al beweren ze van niet", want de diensten nemen af, de frequentie van afschriften ook, en de passen zijn alweer duurder.
Ik betaal liever voor een dienst die werkt, dan dat ik een zogenaamde dienst gratis krijgt die niet werkt en waar ik niet makkelijk meer zonder kan.
"Wij begrijpen uw standpunt ten opzichte van Mijn Postbank.nl. Op uw klacht betreffende de bereikbaarheid (en de layout) van Mijn Postbank.nl kunnen wij u niet anders antwoorden dan dat wij ons best doen om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Het gaat hier om een betrekkelijk nieuwe dienst, en omdat wij deze dienst zo snel mogelijk 100% draaiende willen hebben is Mijn Postbank.nl sterker onderhevig aan storingen. (... knip...) Mijn Postbank.nl is een gratis dienst. Wij hopen dat u van onze diensten gebruik wilt blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Hr. W*****
Manager Contactcenter"
Nou, heel fijn, maar ik ben op zoek naar een andere bank. Je bent bijna afhankelijk van een dienst die niet werkt (frequentie afschriften omlaag bv). Je betaalt er wel voor, al beweren ze van niet", want de diensten nemen af, de frequentie van afschriften ook, en de passen zijn alweer duurder.
Ik betaal liever voor een dienst die werkt, dan dat ik een zogenaamde dienst gratis krijgt die niet werkt en waar ik niet makkelijk meer zonder kan.
Bij alle andere banken is internetbankieren ook gratis (+ veiliger dan mijnpostbank.nl) en ligt het haast nooit plat. Dus dat is nogal een kulargument wat je toegestuurd krijgt.
Wat een nutteloze klachten, ongelooflijk! Een dienst die tijdelijk(?) niet goed loopt en meteen wordt hier een heel topic aan besteedt van mensen die even niet kunnen Internetbankieren. Bij de Postbank zullen ze hoogstwaarschijnlijk wel doorhebben dat het niet goed werkt en ze zullen er echt wel aan werken.
Maar wanneer er een reactie komt op een klacht, die hoogstwaarschijnlijk niet opgelost kan worden omdat het een nieuwe dienst is en deze steeds beter zal worden, dan is het nog niet goed.
Ik vond het een nette reactie, maar ja nu heb je er even niets aan! Krijg eens wat realiteitszin en besef eens dat niet alles zo makkelijk werkt als je denkt cq wil, er zit wel ietsje meer achter dan een websiteje bouwen!
Maar wanneer er een reactie komt op een klacht, die hoogstwaarschijnlijk niet opgelost kan worden omdat het een nieuwe dienst is en deze steeds beter zal worden, dan is het nog niet goed.
Ik vond het een nette reactie, maar ja nu heb je er even niets aan! Krijg eens wat realiteitszin en besef eens dat niet alles zo makkelijk werkt als je denkt cq wil, er zit wel ietsje meer achter dan een websiteje bouwen!
Beste gast.
Het is niet een KEERTJE, niet op de site kunnen komen, maar zeer regelmatig. Waarom gaat het bij de andere banken (bijna) altijd en dat al jaren wel goed? Dan mogen mensen dit toch wel even aankaarten hier! Misschien wordt er dan eens wat sneller en serieuzer naar gekeken.
Dit is niet de enige topic over dit probleem hoor! Er heeft al eerder een topic over deze postbank.nl problemen opgestaan, maar zo te zien is er nog niet veel veranderd. Gelukkig heb ik het zelf niet (meer).
Het is niet een KEERTJE, niet op de site kunnen komen, maar zeer regelmatig. Waarom gaat het bij de andere banken (bijna) altijd en dat al jaren wel goed? Dan mogen mensen dit toch wel even aankaarten hier! Misschien wordt er dan eens wat sneller en serieuzer naar gekeken.
Dit is niet de enige topic over dit probleem hoor! Er heeft al eerder een topic over deze postbank.nl problemen opgestaan, maar zo te zien is er nog niet veel veranderd. Gelukkig heb ik het zelf niet (meer).