Beste allemaal,
Ik heb dit forum gelezen en vraag jullie mij helder te helpen met het volgende:
- welke keukenleverancier beveel je aan? waarom juist deze?
- welke keukenlevernacier moeten we absoluut niet kiezen? waarom niet?
Svp help ons ook met tips over de grens, want we gaan dit jaar een keuken aanschaffen.
Bedankt!!!
PS: Ik hoop dat alleen particulieren reageren en geen keukenboeren, want ik wil graag objectieve meningen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies voor goede prijs/kwaliteit
-
Re: Advies voor goede prijs/kwaliteit
Koop geen keuken bij een leverancier die geen vrijblijvende offerte wil maken en wil meegeven. Begin die vraag onmiddelijk te stellen (het beste telefonisch omdat dat veel tijd en moeite kan besparen). Je zult versteld zijn hoeveel bedrijven weigeren een offerte mee te geven.
Daarnaast is het zinvol om geen aanbetalingen te doen ie hoger zij dan een paar honderd Euro. Veel bedrijven zullen je laten geloven dat het heel normaal is om een aanbetaling te vragen van 25%.
Bedrijven die geen offerte willen maken en gigantische aanbetalingen vragen moet je gewoon links laten liggen.
Waar dan wel?
Bemmel & Kroon (goede service+redelijk in prijs+goede kwaliteit)
In Duitsland zijn in Nordhorn een aantal keukenleveranciers die goed moeten zijn. Vrienden van mij hebben daar 1 jaar geleden een keuken gekocht. Ben er zelf ook geweest. vroeger waren ze daar ongeveer 20 procent goedkoper. Toen ik er was het prijsverschil nog ongeveer 10% in het voordeel van de Duitsers
Daarnaast is het zinvol om geen aanbetalingen te doen ie hoger zij dan een paar honderd Euro. Veel bedrijven zullen je laten geloven dat het heel normaal is om een aanbetaling te vragen van 25%.
Bedrijven die geen offerte willen maken en gigantische aanbetalingen vragen moet je gewoon links laten liggen.
Waar dan wel?
Bemmel & Kroon (goede service+redelijk in prijs+goede kwaliteit)
In Duitsland zijn in Nordhorn een aantal keukenleveranciers die goed moeten zijn. Vrienden van mij hebben daar 1 jaar geleden een keuken gekocht. Ben er zelf ook geweest. vroeger waren ze daar ongeveer 20 procent goedkoper. Toen ik er was het prijsverschil nog ongeveer 10% in het voordeel van de Duitsers
Re: Advies voor goede prijs/kwaliteit
Ik weet wel waar jij je keuken moet kopen. Wij zijn geslaagd bij een bedrijf in Waalwijk wat vooral bekend is om zijn meubelboulevard.
Ik ga nu eens geen reclame maken want dat doen al die keukenjongens al op dit forum.
Vriendelijke mensen, goed advies en een zeer uitgebreide collectie met zeer goede, concurerende prijzen.
Succes!
J. van Linnen
Ik ga nu eens geen reclame maken want dat doen al die keukenjongens al op dit forum.
Vriendelijke mensen, goed advies en een zeer uitgebreide collectie met zeer goede, concurerende prijzen.
Succes!
J. van Linnen