Pagina 1 van 1

slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 25 jan 2005 13:48
door edvb
De melding is steeds dat het momenteel te druk is om geldazaken te regelen met het advies het over een halfuur weer te proberen. Wie rgert zich hiier ook mateloos aan?
Het gebeurd tegenwoordig zeer regelmatig dat ik mij geldzaken niet kan regelen daardoor op de tijd dat ik dat wil.
Postbank zal hier toch wat aan moeten doen. Bij bv de Rabobank heb ik nooit problemen!

Re: slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 25 jan 2005 15:25
door Gast
Dat is toch geen nieuw probleem. Dat was altijd toch al zo?

Re: slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 25 jan 2005 20:30
door plutomille
Tja, het gebeurt wel vaker dat een site wat meer bezoekers krijgt dan verwacht; gevolg is dan dat een site er even niet meer is.
Vandaag leek alles weer bij het oude, d.w.z. het werkte naar behoren.
Vermoedelijk is het dus een tijdelijke stoting geweest.

Re: slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 25 jan 2005 20:39
door Safe
Nu, ik ben net nog op Rabo en ABN internetbankieren geweest. Geen enkel probleem en ook nog nooit gehad in de 3 jaar dat ik internetbankier.

Re: slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 25 jan 2005 23:39
door oom agent
tja het is gratis dus dan kan het wel eens druk zijn.

Re: slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 26 jan 2005 22:14
door Dr.Funkie
niet altijd meteen mekkeren mensen, inderdaad was het gisteren erg druk op mijnpostbank.nl, wat wil je met al ruim 1 miljoen gebruikers!! vandaag gewoon weer inloggen en dan zie je dat er geen enkel probleem is. dus als het een keertje niet lukt gewoon later proberen......heb geduld mensen!!!!!

Re: slechte berijkbaarheid van "mijn Postbank"

Geplaatst: 26 jan 2005 22:47
door Vick
Bijna dagelijks storing, op elk moment van de dag is het te druk. Ik probeerde afgelopen maandag om 12u, 16u en 18u en alle keren niets. Dat het druk kan zijn op piekuren geloof ik wel, maar gewoon overdag? Kom op nou, dan heb je de zaken niet op orde. Als ze server het niet aankan, waarom geven ze dan zoveel inlogcodes uit en stoppen ze niet bij de maximumcapaciteit van de server?

Liever betaald, zoals vroeger (Girotel) en werkend dan gratis en een rotdienst die niet werkt!!