mobile telefoon
Geplaatst: 25 jan 2005 16:56
beste lezers
op 8-12-2004 heeft mijn dochter bij de Phonehouse in Hoorn een Samsung E330 aangeschaft met een HI 20 abonnement.
Na 2 dagen begon de telefoon uit zichzelf te bellen en te flitsen.Ze is terug gegaan en kreeg te horen dat het een software probleem zou zijn dat vanzelf over zou gaan. Na 8 dagen deed de telefoon helemaal niets meer.Met een andere batterij van een vriendin deed hij het wel, dus weer terug, gevraagd om een nieuwe batterij maar dat kon niet de telefoon moest naar Samsung voor reparatie. 3 weken later kwam hij terug volgens Samsung was het waterschade en was de garantie via hun nu verlopen. Gelukkig hebben we een Lifeline verzekering afgesloten want na 9 dagen doet de telefoon het weer niet het zelfde probleem de batterij laad niet meer op en met een andere batterij doet hij het wel. Weer terug naar de Phonehouse en wat schets mijn verbazing.......... de verzekering vergoed de telefoon niet omdat er geen rapport is van Samsung waarin staat dat de telefoon niet meer te repareren is.Wil ik nu gebruik maken van de verzekering kost mij dit € 50 eigen risico en als ik genoegen neem met een nieuwe batterij vervalt de gehele verzekering maar moet ik het contract wel na komen. Wat kan ik hier mee doen??? De telefoon heeft vanaf 2 dagen na aankoop niet naar behoren gefunctioneerd en dat is gemeld en bekend in de winkel.Wie helpt ons??? Groeten Betty
op 8-12-2004 heeft mijn dochter bij de Phonehouse in Hoorn een Samsung E330 aangeschaft met een HI 20 abonnement.
Na 2 dagen begon de telefoon uit zichzelf te bellen en te flitsen.Ze is terug gegaan en kreeg te horen dat het een software probleem zou zijn dat vanzelf over zou gaan. Na 8 dagen deed de telefoon helemaal niets meer.Met een andere batterij van een vriendin deed hij het wel, dus weer terug, gevraagd om een nieuwe batterij maar dat kon niet de telefoon moest naar Samsung voor reparatie. 3 weken later kwam hij terug volgens Samsung was het waterschade en was de garantie via hun nu verlopen. Gelukkig hebben we een Lifeline verzekering afgesloten want na 9 dagen doet de telefoon het weer niet het zelfde probleem de batterij laad niet meer op en met een andere batterij doet hij het wel. Weer terug naar de Phonehouse en wat schets mijn verbazing.......... de verzekering vergoed de telefoon niet omdat er geen rapport is van Samsung waarin staat dat de telefoon niet meer te repareren is.Wil ik nu gebruik maken van de verzekering kost mij dit € 50 eigen risico en als ik genoegen neem met een nieuwe batterij vervalt de gehele verzekering maar moet ik het contract wel na komen. Wat kan ik hier mee doen??? De telefoon heeft vanaf 2 dagen na aankoop niet naar behoren gefunctioneerd en dat is gemeld en bekend in de winkel.Wie helpt ons??? Groeten Betty