LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IKEA is top

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Mr T.

IKEA is top

Ongelezen bericht door Mr T. »

Wil een keer wat positiefs laten horen op dit forum. Heb een groot deel van m'n meubels gekocht bij IKEA en ben er na jaren nog steeds erg blij mee. Alles is en blijft goed, spullen zien er tenminste een beetje leuk uit, het is goedkoop en het bedrijf is klantvriendelijk. Begrijp niet dat iemand naar een dure/duurdere meubelzaak gaat (om daarna besodemieterd te worden). Wil graag weten of meer mensen blij zijn met de IKEA.

Misty1969

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Misty1969 »

Hier nog een tevreden klant, heb laatst een kast weggedaan omdat ik een nieuwe had gekocht. Die kast ging dus weg omdat ik hem niet mooi meer vond (na 11 jaar) en niet omdat ie stuk was, hij zag er nog perfect uit !

Ook vele andere meubels daar vandaan, heel tevreden ! Goedkoop en goede kwaliteit !

elmarelmar2

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door elmarelmar2 »

en je kunt er ook mog lekker koffie drinken met gebak erbij voor een prijs die bijna ongelooflijk is,als je het vergelijkt met anderen

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

Ook zeer blij met een aantal Ikea- meubels. :D

Alleen waak ik ervoor dat niet m'n hele huis vol staat met Ikea.
Heb dus ook wat gekke 2e handsmeubels en aantal exclusieve dingen.

Maar, al met al zeer tevreden over Ikea.
Ook een aanrader; de ektorp zitmeubels met verwisselbare hoezen.
Als een aantal verschillende hoezen aanschaft heb je steeds het idee dat je een ander bankstel hebt.

S

SAMMY.

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door SAMMY. »

ik ben ook echt een fan van ikea, ga er graag heen voor lekker eten en leuke spulletjes te kopen, zeker eens in de 2 maanden.
heb mijn hele huis ingericht met ikea meubelen en alles is goed. service ook. een keer probleempje gehad en gelijk opgelost.
de tafels en stoelen zijn mooi, verder ook alle serviezen en kussens.
super winkel vooral als je student bent of starter.
love ikea!!!

januca
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:51

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door januca »

Ik koop regelmatig bij IKEA en ik ben nog steeds heel tevreden.

noelle
Berichten: 116
Lid geworden op: 22 nov 2004 09:27

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door noelle »

je kan beter vragen wat heb ik niet van de ikea :D nou een kort antwoord mn bank stel en mn bed meer niet,

mn badkamer komt daar vandaar mn keuken mn meubels,

ik ga tweede paas dag weer heen want we gaan over 2 weken verhuizen en ik wil een nieuw intreur :D dus dat word weer de ikea

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

Roche Bobois is ook top, maar dan duurder. www.rochebobois.com

ikealover

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door ikealover »

en bovendien kan ik me er ook echt op verheugen om te gaan shoppen bij ikea is elke x week een feest !!! en je komt altijd wel weer met iets leuks thuis hahahaha :P

ikea nietkenner

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door ikea nietkenner »

Jeetje, zal ik toch eens naar Ikea moeten.... wat een lofuitingen .... hij lijkt wel of het Ikea personeel zich uitgeleefd heeft op de Radarsite !!

kazana

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door kazana »


Geplaatst op: 18 Apr 2005 13:08 Onderwerp: ikea



Jeetje, zal ik toch eens naar Ikea moeten.... wat een lofuitingen .... hij lijkt wel of het Ikea personeel zich uitgeleefd heeft op de Radarsite !!
Zou ik toch eens verder lezen op deze site :wink: Ikea-keukens

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

tja, ikea is helemaal top.
Alleen zo jammer dat de troep die ze daar verkopen zo spuuglelijk is.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ikea dankt zijn succes aan zijn:

Originaliteit
Betaalbaarheid
Kleurrijkheid

Het is bij Ikea niets voor niets bijna altijd erg druk. Ik ons huis is bijna alles van Ikea en ik moet zeggen... Ik ben er zeer tevreden over.

Groetjes,

Fenkie.

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

En niet te vergeten duurzaamheid :!:
Tis dat ik af en toe dingen weg doe omdat ik ze zat ben, anders zat ik 20 jaar in hetzelfde interieur .

mr T

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door mr T »

Het is (nog?) niet in Nederland, maar het zal vast niet lang meer duren of je koopt bij de IKEA niet alleen de meubels, maar ook het huis waar ze in mogen staan. In Zweden, Denemarken, Finland, Noorwegen en het Verenigd Koninkrijk kan het al. Het wordt alleen maar leuker bij IKEA!

gast5336

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door gast5336 »

Schei toch uit met die troep

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

Welke troep. Ikea is top. Basta!!!!!!!

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

Wat IKEA verkoopt is spuuglelijk!!! BASTA!!
Al kreeg ik euro 1.000,- toe van ze, dan zou ik het nog niet in mijn huis willen hebben...

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat niet om jou eigen smaak. Smaken verschillen gelukkig. Maar kwalitatief is het goed, voor een redelijke prijs.

Gast

Re: IKEA is top

Ongelezen bericht door Gast »

whahahahahahaha, van welke mallemolen heb jij een klap op je kop gehad? :lol:
Het is de grootste prullaria en troep ooit dat ze daar verkopen.
Kwaliteit, m'n reet!

Gesloten