LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nu een egte vraag voor meneer BLok

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
John Egelmeer

Nu een egte vraag voor meneer BLok

Ongelezen bericht door John Egelmeer »

Meneer blok, heb je echt maar 1 contract van 2 geeltjes in de maand?!! Waarom geef je niet gewoon antwoord man!! Ik hep m'n hoop op jouw gevestigd en nu blijk je helemaal niet zo in de financiele ****** zitten als mij. Lekker is dat. Eerst antwoord, pas dan ken ik weer van je op aan.
John

Re: Nu een egte vraag voor meneer BLok

Ongelezen bericht door omhoog »

john

Ongelezen bericht door john »

Niet op reageren meneer Blok. Zijn de randfiguren van Dexia.

Verdachte nummer 1

Ongelezen bericht door Verdachte nummer 1 »

Meneer blok, geef nu maar eens antwoord, ook al ben ik volgens u een dexia figuur. Dan wist ik namelijjk allang wat u had. Hoeveel pieken betaal jij en hoeveel sta je in de min. Schijnheilig om jezelf nu opeens niet meer op het forum te laten zien. Zelf alles beweren en willen weten, maar antwoord geven durf je niet. Ik vond je vanaf het begin al verdacht.

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Verdachte nummer 1,

Leeghoofdige garnaal zonder hersens! Je weet niet eens waar je het over hebt...ga gauw terug naar de kleuterschool

ANTWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door ANTWOORD!!!!!!!!!!!!!!!! »

Rob, steek je hoofd maar weer in het zand. Ik wil (net als Blok leek me) alles weten vanaf nu, maar nu opeens geeft hij geen antwoord. Wel van Dexia openheid van zaken verwachten, maar deze zelf niet geven. Paula is misschien ook wel Blok. IK dacht dat gedupeerden hier wat aan dit forum zouden hebben maar jullie zijn een stelletje jaknikkers van de bovernste plank. Kom op met dat antwoord Blok, of snap je je computer oppeens niet meer?!
ANTWOORD!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door omhoog »

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Ik vind dat de heer Blok veel doet om mensen te informeren die daar overdag geen tijd voor hebben.

Hij heeft die tijd wel, en zet zich zo te zien in voor heel veel gedupeerden met zijn bijdragen op het forum.
Waarom moet mijnheer Blok zich tegeover een ieder financieel bloot geven voor hoeveel hij het schip in is gegaan?
Interresseert mij niets.
En al zou het slechts om 1 contract van 2 geeltjes in de maand zijn, zowat!!!

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

helemaal mee eens.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Kijk ook naar de bijdragen van Sarra Etty sinds kort ook
op dit forum aanwezig op een zeer goede manier.
Ze geeft informatie waar je wat mee kunt!!!
Ter informatie: Sara doet een juridische opleiding en is
op dit forum gekomen voor wat meer informatie te vergaren dit om haar buurtjes te helpen die in de problemen waren geraakt met de Dexiabank
Sindsdien staat ze ons ook bij met raad en daad.
Zonder eigen belang.Klasse Sarah!!!

Art

Ongelezen bericht door Art »

Momentje hoor... Wat gebeurt er hier eigenlijk? Er is een meneer die zich behoorlijk inzet voor het belang van de Legio-dedupeerde in het algemeen; in de regel netjes en in fatsoenlijke bewoordingen antwoord geeft op vragen in het forum; nuttige informatie vergaart en voor iedereen openbaar maakt; of dat nog niet genoeg is, zijn vrije tijd gebruikt om in een rechtstreekse uitzending op de televisie zijn zegje voor ons allen te doen, en nu verschijnt er iemand op het forum die denkt "recht" te hebben op een onmiddelijk antwoord op een uitermate onbeleefd verwoorde persoonlijke vraag aan deze meneer, en meneer vervolgens voor verrader begint uit te maken omdat hij dat antwoord niet direct krijgt? Wat krijgen we nou? Ga je altijd zo met anderen om? Meneer Blok is je hondje niet. Gedraag je.

Kritiek is terecht

Ongelezen bericht door Kritiek is terecht »

Omhoog! Ik sta in tegenstelling tot de vorige berichten wel kritisch tegenover Blok. Dacht in hem een medestander gevonden te hebben die recht van spreken had, helaas blijkt hij inderdaad niet financieel gedupeerd te zijn, maar gewoon een grote huilebalk. Van mij mag de heer Blok wegblijven; ik wordt nu een beetje misselijk van hem met z'n zielige verhalen!!!!! Laat de echte gedupeerden maar aan het woord meneer Blok!!!!
Kritiek is terecht

el

Ongelezen bericht door el »

John, ga eerst even een cursus Nederlands volgen.

Ellelang

Ongelezen bericht door Ellelang »

El, ga eerst even koken.....

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Hallo kritiek is terrecht,

Wanneer ben je een gedupeerde in jouw ogen. Is daar een minumum aan verbonden? Zo ja, hoeveel moet je schuld zijn?
Zo niet, hoor je dan niet meer bij de club?

m.v.g. Nadia

Jos oet Gebrook

Ongelezen bericht door Jos oet Gebrook »

Ik stel voor niet meer op deze topic te reageren.
Door hierop te reageren gaat deze topic alleen maar omhoog.
Ik zou zelfs graag zien dat hier een slotje op wordt gezet.

Niemand is verplicht om zijn of haar financiele situatie bloot te geven. Als je dat doet, dan is dat vrijwillig.

Ook ben ik van mening dat mensen die een kleine schuld of zelfs belangenloos hier op dit forum actief zijn, bewondering moeten krijgen voor hun grote inspanning op dit forum.

Geen egoist

Ongelezen bericht door Geen egoist »

Jullie hebben het zo vaak over de "zielige gevallen", maar door acties zoals blok ziet dexia de zielige gevallen helemaal niet meer en dat kan je ze dan moeilijk kwalijk nemen. Laat Blok zich eens koest houden en wie weet word Dexia dan wel veel guller. Het is het proberen waard. Of gaat eigenbelang van meneer blok toch voor het belang van de heel ernstig gedupeerden?!!!!!!!
Geen egoist

ook geen egoist

Ongelezen bericht door ook geen egoist »

Geen egoist,
Je hebt volkomen gelijk!!!
Ik sta achter je!!
Ook geen egoist

Gesloten