Beste mensen,
Dit stukje hieronder heb ik van de Radar site geplukt en hier neer gezet, bij mij is het probleem bij wanadoo dat ik betaal om ***SPAM*** tegen te laten houden, nog krijg ik dagelijks 15-20 spambenden binnen, heb ze gebeld op een duur nr maar zeggen dat ze dus niet alles kunnen tegen houden dus wat die mevrouw Dianne Potter hier onder zegt klopt voor geen meter dat wanadoo zo ontzettend goed is, dus radar ga ze nog maar eens een bezoekje brengen zou ik zeggen maar dan voor die spam waar mensen voor betalen om het niet te krijgen maar vervolgens toch krijgen
Wanadoo heeft de meeste klachten als het gaat om de snelheid. Dianne Potters, PR-manager van Wanadoo, erkent de klachten over de snelheid niet, maar belooft voor de rest wel beterschap. Ze verwacht niet dat Radar over een half jaar weer bij Wanadoo op bezoek moet, om hen dezelfde soort klachten over de provider weer voor te leggen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanadoo Spam
Re: Wanadoo Spam
Moet je in outlook de afzender gaan blokkeren, duurt wel even en kost je wat tijd maar het werkt wel.
Een goede spammer maakt voor elke bericht die hij/zij verstuurd een nieuw adres aan. En een beetje spammer kan uit ieders naam een spambericht versturen. Dus in outlook mensen gaan blokkeren heeft geen nut.
Als je echt helemaal GEEN spam wilt, dan moet je niet mailen.
Enne, als je een pr-manager gelooft, dan is het einde echt zoek....
Als je echt helemaal GEEN spam wilt, dan moet je niet mailen.
Enne, als je een pr-manager gelooft, dan is het einde echt zoek....
Als je wanadoo anti spam hebt dan worden de spamberichten gemarkeerd met ***SPAM***..
Alle berichten die dat in de onderwerptitel heeft staan kan je direct in de prullenmand laten zetten. Moet je wel even onder berichtregels in je outlook kijken.
Wanadoo schijnt het op die manier te doen omdat veel mensen doorstuurmailtjes krijgen van vrienden en kennissen die kunnen ook aangemerkt worden als SPAM... Die kan je vanuit de prullenmand dan altijd nog even snel controleren.
Groet
Alle berichten die dat in de onderwerptitel heeft staan kan je direct in de prullenmand laten zetten. Moet je wel even onder berichtregels in je outlook kijken.
Wanadoo schijnt het op die manier te doen omdat veel mensen doorstuurmailtjes krijgen van vrienden en kennissen die kunnen ook aangemerkt worden als SPAM... Die kan je vanuit de prullenmand dan altijd nog even snel controleren.
Groet