Waarschijnlijk gaat de ExelAviationGroup voor 95% failliet (zie: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=7177 ).
Een tijd geleden heb ik twee tickets gewonnen in vorm van een voucher voor een retour vliegreis naar Curacao via Dutch Caribbean Excel (onderdeel van EAG).
Ik vraag mij nu af wat ik moet doen omdat ik waarschijnlijk eind maart van de tickets gebruik wil maken. Kan iemand hier misschien (juridisch) advies over geven?
Bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraagje over vliegen met ExelAviationGroup (EAG)
Re: Vraagje over vliegen met ExelAviationGroup (EAG)
als ik het goed heb worden alleen pakketreizen vergoed als een maatschappij failliet gaat maar mischien weet iemand anders het?
Waarschijnlijk zijn die vouchers waardeloos wanneer EAG groep haar werkzaamheden staakt. Aangezien deze vouchers niet gekocht zijn door U persoonlijk zullen zij ook niet onder een door U afgesloten verzekering vallen (buiten het feit om dat er (bijna) geen verzekeraar te vinden is die een faillisement dekt).
Tip: ga zo snel mogelijk op vakantie!
Tip: ga zo snel mogelijk op vakantie!
Denk dat a/p gelijk heeft
en als je een pakketreis hebt geboekt krijg je dan een alternatief of een andere vliegmaatschappij of verzekeren ze dat ook niet?