Pagina 1 van 1

Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 01 feb 2005 09:46
door Lisse
Mijn ervaringen met het Customer Don't Care Center van Nuon.

Na altijd een automatische incasso te hebben gehad vielen er op een ochtend 2 acceptgiro's op de vloer (1 eindejaars afrekening en 1 van december) Na het openmaken bleek dat Nuon er ook nog 15,00 euro aanmaankosten bij had gedaan :cry: Waarom :?: Uit onderzoek van mijn bankgegevens bleek dat Nuon alles had afgeschreven en vervolgens er weer bij. Dat verklaarde natuurlijk de acceptgiro's. Ik bellen met het Customer Don't Care Center van Nuon maar helaas dat lukte niet. Toen via de website van Nuon een klachtenformulier ingevuld.

De directeur Nuon Klantenservice P.C. Molengraaf was zo vriendelijk om op mijn e-mails (het zijn er inmiddels meerdere) antwoord te geven.
(Beetje vreemd dat een directeur zich daar mee bezighoudt).

Maar ondanks mijn argumenten bleef Nuon of lievergezegd de heer of mevrouw Molengraaf bij zijn of haar beslissing :cry:

Een fout van Nuon kost mij dus 30,00 euro :twisted:
Conclusie: ik ga zoeken naar een andere Energie leverancier die wel om z'n klanten geeft (mits die er zijn).

Iemand nog tips :?:

Zo dat ben ik even kwijt,

Hugo

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 24 feb 2005 22:22
door Gast
hugo,
als jij op jouw bankafschrift ziet dat NUON een bedrag afschrijft en later er weer opstort heet dat een stornering. NUON heeft afgeschreven, maar wegens administratieve redenen (lees saldotekort..no money honey) heeft de bank deze incasso weer ongedaan gemaakt....
Lijkt me sterk dat de NUON het geld dat ze incasseren gewoon weer terugstort.
Fout ligt dus niet bij NUON.

Nee ik werk niet voor de NUON maar sommige mensen (mijn vriendin onder andere snappen het vaak niet als zij zoiets op hun rekening zien...incasso en volgende dag het bedrag er weer bijgeschreven)

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 07 mar 2005 21:25
door joppel
Conclusie: ik ga zoeken naar een andere Energie leverancier die wel om z'n klanten geeft (mits die er zijn).

Iemand nog tips
Greenchoice is echt een aanrader, en heb weinig klachten kunnen vinden.

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 07 mar 2005 22:58
door sjakie123
De directeur Nuon Klantenservice P.C. Molengraaf was zo vriendelijk om op mijn e-mails (het zijn er inmiddels meerdere) antwoord te geven.
(Beetje vreemd dat een directeur zich daar mee bezighoudt).
op je kop gestuiterd ofzo ?
doe niet zo zielig zeg...

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 09 mar 2005 00:35
door g keuter
ik heb ook zo'n ervaring met nuon: eerst pogingen tot telefonisch contact
heeft voor hen al de nodige inkomsten opgeleverd, eindeloos wachten, ed.
dan eindelijk iemand aan de telefoon. verzoek om een formulier om eindstanden op te kunnen geven van mijn huurpand, dat ik 15 januari heb
opgeleverd. op 15 februari zijn de nieuwe bewoners al gearriveerd.
2x telefonisch verzocht om zo'n formulier. 20 februari per email via hun website nogmaals verzocht om zo'n formulier. nu, 8 maart nog steeds een reactie 0,0. men reageert gewoon niet.
hoe lang moet ik nog zeuren om zo'n formulier.
het is toch om uit je vel te springen over zo'n arrogantie. wel op de website
mekkeren over dat zij zsm klachten willen afhandelen.

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 19 mar 2005 21:01
door ikkes
0900-0808 kost u 2 cent per minuut
een verbinding op een 0900 nummer kost nuon 14 cent per minuut
daarnaast moet het salaris van de medewerker en de locatie nog worden berekend

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 21 mar 2005 13:00
door Tamaro
Het maakt mij niet uit wat Nuon moet betalen voor de 0900 nummer service, wat ik het belangrijkste vind is dat het mij geld kost en ze nog nooit te bereiken zijn. Ik heb geen keuze NUON wel. Er is nergens een gewoon nummer te bekennen van Nuon en ook geen adres waar je eventueel verhaal kunt halen over een klacht. Normaal gesproken zeg je dan dat je daar geen zaken mee moet doen, Vrij duister.

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 21 mar 2005 13:41
door karr-1
Maar als Nuon wel een gratis nummer en een bereikbaar adres zouden hebben, worden ze de hele dag lastig gevallen door mensen die met allerlei klachten gaan bellen. Let wel, jullie klachten zijn ongetwijfeld terecht, maar er zijn ook mensen die gaan zeuren als het lichtschakelaartje niet werkt (ja ik heb ervaring).

En dat adres? Tsja dat zou dan binnen de kortste keren vol staan met scheldende mensen en dergelijke denk ik.

Re: Nuon Customer Don't Care Center

Geplaatst: 21 mar 2005 13:47
door tamaro
Het nummer hoeft ook niet gratis te zijn gewoon lokale tarieven.
Ieder normaal bedrijf kan gebeld worden door zijn klanten alleen een bedrijf die ontzettend veel klachten krijgt is gerechtigd zich in het anonieme onbereikbare te hullen. ALs je je zaakjes op orde hebt hoef je niet bang te zijn voor extreem veel telefoontjes. Wij zijn klanten. maar de goeie moeten weer lijden onder de extremen die bellen voor een losse stekker???????