LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo en telefonie ? Onmogelijk voor bestaande gebruikers

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pionneke

Wanadoo en telefonie ? Onmogelijk voor bestaande gebruikers

Ongelezen bericht door pionneke »

Reeds 3 jaar heb ik een adsl abonnement bij wanadoo.
In hun laatse nieuwsbrief een special over de combinatie met telefonie en de regel: Stap over op Wanadoo Telefonie en je bespaart jaarlijks honderden euro's.
Ik dacht dat lijkt me wel wat. Uren heb ik aan de lijn gehangen met Wanadoo, dmv dure 0900 nummers. Uiteindelijk heb ik mijn abonnement opgezegd. Toen ik 3 jaar geleden adsl nam betaalde ik 22,50 per maand (guldens). Zo nu en dan kreeg je een mailtje dat de snelheid werd verhoogd (waar ik geen behoefte aan heb) en de prijs zou niet worden verhoogd. Inmiddels betaal ik 52 euro per maand.
Overstappen bij wanadoo naar een nog duurder abonnement is wel mogelijk, naar een goedkoper echter niet. De belofte dat er voor de duurdere abonnementen ook telefonie gaat komen, daar heb ik niets aan, want ik wil helemaal geen hoge snelheid, en gewoon het direct abonnement incl telefonie. En dat is niet mogelijk, ondanks hun nieuwsbrief waarin ze je vragen om over te stappen.

Inter

Re: Wanadoo en telefonie ? Onmogelijk voor bestaande gebruikers

Ongelezen bericht door Inter »

Toen ik 3 jaar geleden adsl nam betaalde ik 22,50 per maand (guldens). Zo nu en dan kreeg je een mailtje dat de snelheid werd verhoogd (waar ik geen behoefte aan heb) en de prijs zou niet worden verhoogd. Inmiddels betaal ik 52 euro per maand.
Was dat geen actie ,waarbij het tarief daarna wel net zo duur of nog wel duurder is dan een ander provider?
Dat was voor mij de reden om toen geen Wanadoo te nemen.
Op een ander manier zomaar de prijs verhogen mogen ze niet.

chrisje1

Ongelezen bericht door chrisje1 »

Ik dacht ook even over te stappen naar Wanadoo Telefonie,

Helaas dan dit weer eens niet, ik woon in het noorden van Nederland, en daar is alleen de KPN die hier de scepter zwaait,

Ook hier geen telefonie van een andere provider.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hoe kun je nou 3 jaar geleden in guldens hebben betaalt?
maar goed, en als je niet tevreden bent met je 52 euro had je er niet mee akkoord moeten gaan. beetje flauw om daar naderhand nog over te klagen

thaGenius32

Ongelezen bericht door thaGenius32 »

Ik heb ook wanadoo adsl direct en ga ook telefonie nemen via wanadoo.. Ook ik woon in het noorden en geen probleem om dit te realiseren.. voor 1,55 euro per maand wil ik wel onbeperkt bellen naar alle vaste nummers.. Alleen moet ik mijn kpn abonnement omzet naar het goedkoopste abonnement.. wat natuurlijk alweer 20 euro abonnementkosten scheelt... Ik hoop dat alles ook zo verloopt zoals wanadoo belooft... :shock:

sioux

Ongelezen bericht door sioux »

na het eerste jaar kun je een abonnement altijd downgraden en dat moet met het abo van 52 euro zeker kunnen, omdat er nog goedkopere onder zitten

Gesloten