Kijkshop / Tele 2 actie voor euro 10,- maand/abonnement
Geplaatst: 01 feb 2005 20:36
Graag uw aandacht voor het volgende,
In januari ontvingen wij een krantje van Kijkshop met daarin een aanbieding voor een Tele 2 abonnement. Voor euro 10,- per maand onbeperkt bellen in de avond en in het weekend. Mijn vriendin en ik waren redelijk enthousiast.
Omdat ik mijn abonnement bij Vodafone nog moest opzeggen, heb ik recent het formulier uit de Kijkshop krant naar Tele 2 gestuurd. Mijn vriendin heeft nu een pre-paid abonnement en heeft meteen gereageerd.
Ze kreeg vorige week een brief van Tele 2 waarin stond vermeld dat de aanmelding niet kon worden verwerkt omdat de aanvraag niet compleet was ingevoerd. Of ze maar via internet wilde aanmelden. Daardoor liep ze wel de waardebon van euro 20,- mis.
Vandaag ontving ik van Tele 2 een zelfde brief. Wat er precies ontbrak weet ik nu nog niet. Wel dat ik ruim 10 minuten een betaalnummer moest bellen en dat ik uiteindelijk nu wel een abonnement krijg. Waarom met het formulier niet en nu wel is mij een raadsel.
Zijn er nog meer mensen die een soortgelijke ervaring hebben, dus die zich met de kijkshop bon hadden aangemeld en die een brief kregen van Tele 2 dat de aanvraag niet compleet was met het verzoek een nummer te bellen dat 10 cent per minuut kost. Volgens mij zijn wij niet de enige geweest.
Bedankt voor de reacties,
Michel34
In januari ontvingen wij een krantje van Kijkshop met daarin een aanbieding voor een Tele 2 abonnement. Voor euro 10,- per maand onbeperkt bellen in de avond en in het weekend. Mijn vriendin en ik waren redelijk enthousiast.
Omdat ik mijn abonnement bij Vodafone nog moest opzeggen, heb ik recent het formulier uit de Kijkshop krant naar Tele 2 gestuurd. Mijn vriendin heeft nu een pre-paid abonnement en heeft meteen gereageerd.
Ze kreeg vorige week een brief van Tele 2 waarin stond vermeld dat de aanmelding niet kon worden verwerkt omdat de aanvraag niet compleet was ingevoerd. Of ze maar via internet wilde aanmelden. Daardoor liep ze wel de waardebon van euro 20,- mis.
Vandaag ontving ik van Tele 2 een zelfde brief. Wat er precies ontbrak weet ik nu nog niet. Wel dat ik ruim 10 minuten een betaalnummer moest bellen en dat ik uiteindelijk nu wel een abonnement krijg. Waarom met het formulier niet en nu wel is mij een raadsel.
Zijn er nog meer mensen die een soortgelijke ervaring hebben, dus die zich met de kijkshop bon hadden aangemeld en die een brief kregen van Tele 2 dat de aanvraag niet compleet was met het verzoek een nummer te bellen dat 10 cent per minuut kost. Volgens mij zijn wij niet de enige geweest.
Bedankt voor de reacties,
Michel34