www.butterfly
Geplaatst: 03 feb 2005 19:25
Aan: Tros radar
Beste mensen.
Ik zit met een probleem.
Ik zal het proberen uit te leggen en ik hoop dat een van jullie me
kunnen helpen.
In februari 2004 kreeg ik via de post een stel DVD's thuisbezorgd.
Deze waren niet door mij of door iemand anders in ons gezin
aangevraagd.
Het betrof DVD's met porno erop.
Wij dachten in eerste instantie dat er een grapje was uitgehaald. We
hebben gelijk dezelfde dag de DVD's retour gestuurd.
We hebben sindsdien er niets meer van gehoord.
Nu een jaar later ontvang ik via mijn email
bericht of ik even € 576.69 wil overmaken in verband met een
achterstallige betaling en zoniet dan stuurden ze een deurwaarder.
Ze vroegen in de email om via een email te reageren.
Dit heb ik gedaan en ik heb gelijk gevraagd of ze mij willen bellen
en uit te leggen waar dit allemaal over gaat. Ik hoor hiervan niets
terug.
Het zit me niet lekker, dus probeerde ik via KPN infolijn om hun
telefoonnummer of het telefoonnummer van het incassobureau op te
vragen, omdat ik het fijne er van wil weten.
Maar volgens de KPN bestaat het desbetreffende bedrijf of
incassobureau niet. ( ze hebben gezocht op postbus, adres en naam )
Tevens heb ik KPN gevraagd wat er gebeurt als je een pakketje wat je
retour gedaan hebt niet overkomt. Hun gaven als antwoord dat degene
dan bericht terug krijgt en je ervanuit kan gaan als je niets hoort
dat het dan goed is.
ik heb bij de kvk gevraag he het zit met het bedrijf.
op www.butterfly.nl word u door gestuurt naar eroplanet.
als u links kijkt op de site.
kunt u kontakt aan klikken.
er staat dan dat ze geen post kunnen ontvangen vreemd????
als je op eroplanet kijkt en aanmeld.
dan kun je het staat onder in beeld tog teru sturen binnen 14 dagen.
we hebben het de zelfde dag terug gestuurd.
en als het niet bestond de brievenbus kwam het pakketje wel bij ons terug.
we betalen geen cent .
we hadden ingelogd met een unieke code.
die we toe gestuurd kregen.
we hebben nog nooit een code gezien.
de waren we in eens lid van ber b.v
mischien zijn er wel veel meer mensen door www.butterfly.nl gedupeerd.
we worden elke dag wel 10 keer gebeld door een onbekend nummer.
en de man zegt niks maar wij ook niet nummer is prive .
dus daar kan ik niks mee.
wat moeten we doen
zou u ons een tip kunne geven.
Nu kan ik wel wachten tot het desbetreffende bedrijf mij weer een
email stuurt,
maar ik wil dit toch even melden aan jullie.
Wat kan ik nu het beste doen?
Beste mensen.
Ik zit met een probleem.
Ik zal het proberen uit te leggen en ik hoop dat een van jullie me
kunnen helpen.
In februari 2004 kreeg ik via de post een stel DVD's thuisbezorgd.
Deze waren niet door mij of door iemand anders in ons gezin
aangevraagd.
Het betrof DVD's met porno erop.
Wij dachten in eerste instantie dat er een grapje was uitgehaald. We
hebben gelijk dezelfde dag de DVD's retour gestuurd.
We hebben sindsdien er niets meer van gehoord.
Nu een jaar later ontvang ik via mijn email
bericht of ik even € 576.69 wil overmaken in verband met een
achterstallige betaling en zoniet dan stuurden ze een deurwaarder.
Ze vroegen in de email om via een email te reageren.
Dit heb ik gedaan en ik heb gelijk gevraagd of ze mij willen bellen
en uit te leggen waar dit allemaal over gaat. Ik hoor hiervan niets
terug.
Het zit me niet lekker, dus probeerde ik via KPN infolijn om hun
telefoonnummer of het telefoonnummer van het incassobureau op te
vragen, omdat ik het fijne er van wil weten.
Maar volgens de KPN bestaat het desbetreffende bedrijf of
incassobureau niet. ( ze hebben gezocht op postbus, adres en naam )
Tevens heb ik KPN gevraagd wat er gebeurt als je een pakketje wat je
retour gedaan hebt niet overkomt. Hun gaven als antwoord dat degene
dan bericht terug krijgt en je ervanuit kan gaan als je niets hoort
dat het dan goed is.
ik heb bij de kvk gevraag he het zit met het bedrijf.
op www.butterfly.nl word u door gestuurt naar eroplanet.
als u links kijkt op de site.
kunt u kontakt aan klikken.
er staat dan dat ze geen post kunnen ontvangen vreemd????
als je op eroplanet kijkt en aanmeld.
dan kun je het staat onder in beeld tog teru sturen binnen 14 dagen.
we hebben het de zelfde dag terug gestuurd.
en als het niet bestond de brievenbus kwam het pakketje wel bij ons terug.
we betalen geen cent .
we hadden ingelogd met een unieke code.
die we toe gestuurd kregen.
we hebben nog nooit een code gezien.
de waren we in eens lid van ber b.v
mischien zijn er wel veel meer mensen door www.butterfly.nl gedupeerd.
we worden elke dag wel 10 keer gebeld door een onbekend nummer.
en de man zegt niks maar wij ook niet nummer is prive .
dus daar kan ik niks mee.
wat moeten we doen
zou u ons een tip kunne geven.
Nu kan ik wel wachten tot het desbetreffende bedrijf mij weer een
email stuurt,
maar ik wil dit toch even melden aan jullie.
Wat kan ik nu het beste doen?