LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Bij MLM staat de wereld op zijn kop en daar kan student niet mee omgaan. Hoe meer distribiteurs, hoe makkelijker het word.
Dat mag je toelichten. En meteen uitleggen waarom deze intensievere concurrentie in tegenstelling tot iedere andere branche en methode juist bij MLM niet nadelig is.
Jaja, kom maar met bewijs zou ik zeggen
Vertel maar hoe. Ik heb de bul om te bewijzen dat ik ben afgestudeerd en mijn paspoort waarin mijn geboortedatum staat.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Kssst. Terug in je hok jij ;)

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Ok student: hoe meer mensen van je product of dienst hebben gehoord, hoe minder wantrouwen er is, ergo, hoe makkelijker het is om klanten te vinden.

En tjonge, voor een afgestudeerd iemand is het klaarblijkelijk onmogelijk te bedenken dat je die bul en dat paspoort gewoon kunt inscannen en op het net kunt zetten.

Bewijs van middelmatige intelligentie.....

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

Ok student: hoe meer mensen van je product of dienst hebben gehoord, hoe minder wantrouwen er is, ergo, hoe makkelijker het is om klanten te vinden.
Jammer alleen dat de mensen die er al van gehoord zijn zeer waarschijnlijk OF al klant zijn OF al distributeur zijn OF niets van het product willen hebben... Dat had je nou zelf ook wel kunnen bedenken...
En tjonge, voor een afgestudeerd iemand is het klaarblijkelijk onmogelijk te bedenken dat je die bul en dat paspoort gewoon kunt inscannen en op het net kunt zetten. Bewijs van middelmatige intelligentie.....
Dat geldt meer voor jou, aangezien ik dan een scanner zou moeten hebben... En stel dat ik dat zou doen, dan weet ik nu al wat de reactie zou zijn.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt ook vragen om je maandelijkse en/of wekelijkse commisies cheques van je mlm bedrijf hier op de forum te plaatsen.
Niet alleen van je besten maand,maar van het afgelopen 6 maanden.
Maar doen jullie toch niet,want jullie zeer goed in het ontwijken op zo'n vraag. Het is toch niet moeilijk,zeker wanneer mensen sceptisch zijn.
Want jullie zijn toch overtuigd dat het goed geld opbrengt.
Oja vergeet niet alles kosten ervan af te trekken.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

En stel dat ik dat zou doen, dan weet ik nu al wat de reactie zou zijn.
vertel vertel!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

vertel vertel!
Kom op, zet die grijze massa eens aan het werk, en bedenk het zelf!

BTW, in het eerste bericht van deze thread heb ik een vraag gesteld, waarop ik (hoe verwonderlijk toch weer) nog geen antwoord heb gezien.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

MLM WORLD NEWS



MLM ACN Australia Shortest Launch and Shut down in History



The Australian Communications Network Pty Ltd has given undertakings to the Federal Court, Adelaide following Australian Competition and Consumer Commission action.



The ACCC instituted proceedings on Monday, 15 November 2004 against Australian Communications Network Pty Ltd, a seller of telecommunications services, for alleged breaches of the pyramid selling scheme provisions of the Trade Practices Act 1974.



It also instituted proceedings against ACN's managing director, Mr Martin Paech an ACN director; two ACN representatives Mr Keith Janke and Gibbschade Pty Ltd (Gibbschade), and Gibbschade's directors Mr Jonathan Gibbs and Ms Christine Schade.



Ed Note: The link below in a telephone consultant reports ACN’s Managing Director Martin Paech (above) said, “ACN would run under the radar” of Australian MLM Law. This statement means that ACN would not go through the proper registration and clearance process within legal channels. This is Nuts! Save a little money and get busted by the law????



The ACCC alleged that ACN and Gibbschade participated in, promoted and induced or attempted to induce persons to take part in a pyramid scheme in contravention of section 65AAC of the Act, and that Mr Paech, an ACN director, Mr Janke, Mr Gibbs and Ms Schade were knowingly concerned in and/or aided and abetted those contraventions.



The focus of the ACCC's proceedings is the CAN's marketing system. Independent Representatives pay ACN $548 (including GST) and sell those services to consumers. Independent Representatives also have the right to recruit other Independent Representatives. Those Independent Representatives can receive commissions from their personal customers as well as commissions from customers of Independent Representatives they have recruited. In addition, Customer Acquisition Bonuses are paid on the number of qualified Independent Representatives. ACN has co-operated with the ACCC's investigation and provided substantial information about the operation of the scheme. However, ACN disputes the ACCC's allegation that the ACN scheme is in breach of section 65AAC of the Act.



The ACCC is seeking declarations, injunctions, corrective notices, compliance programs for the companies and the individuals, findings of fact and costs. The ACCC also sought an interim injunction that would prevent ACN from accepting payments from participants, which the ACCC alleges are "participation payments" within the meaning of the pyramid selling provisions of the Act, until the hearing and determination of the matter.



The application for interim injunction was heard yesterday in the Federal Court before Justice Brad Selway. As a result of the ACCC application, ACN has given undertakings to the court to the effect that:

all participation payments ACN receives from new Independent Representatives from midnight 23 November 2004 until further order of the Federal Court shall be held in trust



ACN will refund all participation payments received during the above period, plus any interested accrued, should the Federal Court find ACN in breach of section 65AAC, and



ACN will extend the cooling off period, under which new Independent Representatives joining during the above period can request a refund of their participation payment, until further order of the Federal Court. A trial is scheduled in the week beginning 21 February 2005.



Release # MR 264/04

Issued: 24th November 2004



Telecom expert warms about running “under the radar”

http://www.ovum.com/go/content/c,50185



Shortest Launch and Shut down in History

http://www.acninc.com/acn/us/about_us/n ... launch.jsp

Madeleine

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Madeleine »

Bij MLM staat de wereld op zijn kop en daar kan student niet mee omgaan. Hoe meer distribiteurs, hoe makkelijker het word.
Dit is dus echt een domme uitspraak. Hoe meer bakkers er zijn, hoe veel meer brood wij zullen verkopen. Hoe meer slagers er zijn, des te meer vlees zullen wij verkopen. Hoe meer...vul maar in en des te meer geld zullen wij verdienen. Dus.... als er in Nederland 16.000.000 distribiteurs zijn, wordt het steeds makkelijker????? S*kkel. MLM werkt echt niet hoor, jij bent je centjes kwijt. Je praat gewoon na wat jou vertelt is tijdens een bijeenkomst, wij, tegenstanders, weten wel beter.

En het verhaal Australië: is toch oplichterij, zogenaamd een hoofdkantoor maar ze huren een 1/8 verdieping. Sorry, dat je nu nog met dat verhaal komt. Het is een piepkantoortje, is een gebouw dat aan meerder firma's kantoren verhuurd. Zogenaamd HET kantoor van Australië. En daar trappen jullie nog steeds in. Sorry, dom, dom, dom.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Dan lees jij het Financieel dagblad zeker niet Madeleine ;-) Grootste onroerendgoed transactie in 2004 in Amsterdam was de 10 jaar lease van ACN Europe BV te Amsterdam. Wel je huiswerk doen hè!

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Het kantoor is van ACN,en niet van de vertegenwoordigers,
Alles wat ACN uitspaart en ontvangt kunnen ze dat ook.Zeker als het voor hele Europa geldt. Jullie maar zuur verdienen en kosten maken.
Of denk je dat je ook een deel eigenaar bent van de hoofdkantoor voor 400,- euro. Overigens is het kantoor geleast en dan kun je ook een contract maken van 5+5 jaar. ook al ben je over 5 jaar er niet meer.
Amerikanen houden van groot spraken om jullie geloof nog gekker te maken. Ten laatste zij betalen echt geen huur voor 10 jaar.
Dat betalen ze wel elke maand/3 maand. Dat is business voor hun en niet voor jullie.(ja ze noemen het totaal lease bedrag van 10 jaar en dat staat groter)
Dat is fijn vor acn dat acn de grootste contract hebben getekend voor het jaar 2004 in Amsterdam. Wat wil er nog meer over zeggen? Dat je zelf ook zo groot bent of zoveel verdient ,of word je zo groot.?
Wordt eens wakker!! ACN verdient,niet JIJ. Maar het manipulatie is groot binnen acn dat ze het niet door hebben. Vraag eens werkelijk met feiten en over een langere termijn hoeveel een vertegenwooriger verdient heeft. Vraag eens goed naar! Met feiten!!. Ze zijn daar heel slim in. Ja ik weet het ,je collega's zijn allemaal zo aardig en helpende hand en dat menen ze ook. Alleen al dat is al zo erg,want zij zijn ook al besmet.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry hoor maar ik leef van ACN. Heb 2,5 jaar geleden mijn baan kunnen opzeggen ;-) Nu investeer ik mijn ACN geld in onroerendgoed. Gaat dubbel op. Iedere ondernemer zorgt dat ie meerdere bronnen van inkomsten heeft het liefst pasief omdat actief niet werkt.

Slim hè, maar natuurlijk werkt ACN niet joh :-) Wat jij doet werkt blijkbaar niet voor jou maar dat is niet mijn probleem.

Have fun ! Enjoy life !

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Hoeveel klanten heb je gast? Als het zo goed werkt voor je,dan kun je ook vertellen hoeveel klanten je hebt. Met je groot spraak!

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Grootste onroerendgoed transactie in 2004 in Amsterdam was de 10 jaar lease van ACN Europe BV te Amsterdam.
Ik begin hoe langer hoe meer bewondering te krijgen voor mlm-firma's. Hoe is het toch mogelijk dat je de dropveters die jouw investeringen betalen, terwijl je zelf maar een percentage teruggeeft van wat ze zelf hebben aangebracht, zover krijgt dat die er nog trots op zijn ook?
Zou er nou echt nooit een groep mlm-ers de koppen bij elkaar steken en tegen elkaar zeggen: hé, wij zijn goeie verkopers, laten we onze eigen toko opstarten en niet 2+1+1+1+1+5 % (of zo) opstrijken maar gewoon de hele 100% voor ons zelf houden? Je bent ten slotte toch al ondernemer, nu de zelfstandigheid nog...
Laat ik gelijk het antwoord erbij vermelden, voordat er zo'n peabrain zich geroepen voelt: Nee, mlm-ers zijn geen zakenmensen. Veilig bij je baas blijven werken en 15 uur per week proberen bij te beunen. Wat inderdaad ook lukt, 1200 euro per jaar (1,60 per uur). Opleiding niet vereist, dat spreekt sommigen natuurlijk zeer aan. Feitelijk is opleiding zelfs ongewenst, hoe minder hoe beter omdat een kind op de lagere school al 1200 door 750 kan delen, waarmee je al minder geschikt bent voor mlm. Dan nog even regelmatig de peptalk in ontvangst nemen, de voorbeelden aanschouwen van waar je naartoe wil groeien als je anderen zo gek krijgt voor jou te betalen wat je nu bij een ander ziet wat je zelf gefinancierd hebt, en vooral blijven geloven. Geloven dat het systeem tot in het oneindige blijft doorgaan, en geloven in de verhaaltjes die je aan elkaar vertelt. Welkom op onze eerste trip van de nieuwste aanwinst van de white star line, verwachte aankomst de 17e, goede reis.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk mag je mijn klanten aantal weten. Ruim 17.000 op dit moment met een maandelijkse groei van 20%.

Ik opscheppen ? Zou niet durven ;-)

Have fun ! Enjoy life !

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Als je met 20% groeit dan had je in de lijsten moeten staan ,zoals je zelf weet sta jij niet in de lijsten .En met een minimaal groei van 3400 klanten per maand behaal jij het niet in Nederland.Want overigens geen enkele Nederlander op dit moment bereikt. Heb je al bekeken hoeveel klanten er over blijven van de mensen die het niet meer doen? Dan weet je wat er gebeurt in de toekomst van de mensen die nu nog wat doen.Want 98% scheidt er mee uit. En kom mij niet met 1 of 2 voorbeelden aan over de duizenden mensen die het niet hebben.
Ja.dat zijn in jullie ogen de losers.Heb je zelf wel eens afgevraagd als deze mensen allemaal winners waren. Dus net als in jou voorbeeld van 17000 klanten. Zij hebben allemaal minimaal 17000 klanten ,dan was de markt wel heel snel verzadigd. Wanneer er een verzadigen gaat optreden (vele mensen doen het niet) dan brokkelt het langzaam af.

Eigenlijk zoeken jullie zoveel mogelijk losers! Ze doen net genoeg een tijdje er aan mee om je EIGEN netwerk weer door te kunnen bouwen.

Dus wanneer iedereen winners worden is jou netwerk veel eerder aan het afbrokkelen.Alleen had je sneller wat eenmalige bonussen verdient.

Jou residuaal inkomen is rond de 1800,- .nog!
jou groei is een leugen.

Ja het bedrijf groeit misschien met 20% totaal. Met nieuwe landen te openen. Sterker nog in de meesten landen waar zij langer aanwezig zijn en een succes hebben bereikt groeien ze bijna niet meer of erger omzet is er aan het dalen. Ja het bedrijf acn laat alleen de dingen zien wat je graag wilt zien. Sommige gevallen is het misleidend doordat ze in het desbetreffende land een dienst hebben geintroduceerd. Door een nieuwe dienst hebben ze even een nieuwe hype.Maar het bestaande dienst groeit nauwelijks meer.

p.s ja ik weet het door dat je hard werkt en dus groeit ,ontvang je bonussen.Want de vertegenwoordigers kunnen niet van de omzet leven.
(kom niet met je enkele uitzonderingen aan). Je moet mensen inschrijven en dat gaat steeds langzamer zodat je zeer weinig bonussen ontvangt, Een vertegenwoordiger kan niet overleven zonder een netwerk. Dat is jullie grootste probleem. Niet voor acn. Die heeft zijn klanten wel of denk je dat JIJ de eigenaar bent van je klanten.
Als dat zo was ,dan had je wel meer mee mogen doen.Want de algemene voorwaarden van acn zit zo in elkaar dat je bijna niets mag.Sterker nog ,je hebt er niets over te vertellen .(niet voor niks dat er weinig naar buiten komt ,zo willen ze het ook houden)

Waarom,moet je liegen over je eigen groei? Positief blijven? nee het blijft onwaarheid. Hoe lang kun jij dat volhouden. heb je dat zelf niet eens afgevraagd? Alleen omdat je bang bent dat je downline dan HELEMAAL niet meer groeit. Ja in jou geval zal ik blijven liegen.
Maar denk hier wel bij na dat er veel mensen in je downline zeer goedgelovig en vaak aardige mensen zijn die het niet beter weten.Logisch wat zij zijn nog niet zover. Dus vroeg of laat komen zij er achter dat het werkelijk niet zo allemaal loopt. En dat zijn mensen met gezinnen waarbij misschien de partner vaak ruzie om gemaakt wordt omdat die het niet gelooft en meestal ook financieel niet sterk hebben. Toch deze mensen kosten laten maken wat ze eigenlijk niet kon missen.Ja ja wanneer je hogere positie bereikt hebt dan verdien je het allemaal wel terug.....niet bij nadenken dat voor deze mensen steeds moeilijker wordt en natuurlijk de kosten hoger worden.
acn zegt niet voor niets(ze passen wel op wat ze zeggen) het is een eenmalige opportunity. Niet morgen maar nu! Precies waar ik mee wil beeindigen,wat gebeurt er met de mensen die als laatste zijn begonnen.

Ja jij hebt die mensen een zeer grote geloof mee gegeven en jou eigen zakken zijn wel gevuld! Denk er eens goed over na en bekijk eens de andere kant als je dat nog kan. Ja het is nu zo leuk!! logisch want het zijn bijna allemaal dezelfde soort mensen bij elkaar en dat geeft veel lol. en waarom zullen ze het zeggen dat zij allemaal bij elkaar weinig verdienen. jaja. we leren zoveel. Wat, om te liegen?
Je bent toch begonnen om het geld,waar het uiteindelijk omdraait ook in jullie presentaties.(als ze maar beginnen,heb je weer een lijst van 100 namen).

P.s ik ben een vertegenwoordiger die nog elke week op de hoofdkantoor te amsterdam binnen komt.Maar dan met een totaal andere reden...maar dat had je al door ,denk ik.Misschien ben ik je downline/upline. Veel succes.

Vertegenwooridger Noord-holland.

Noord-holland

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Noord-holland »

p.s het enigste manier om het te voorkomen dat het afbrokkelt is dat de vertegenwoordigers zelf een inkomen kunnen opbouwen zonder een een netwerk MOETEN op te bouwen om een redelijk inkomen op te bouwen. Maar acn wilt graag een netwerk zodat zij zo groot mogelijk markt gebied krijgen met minimale kosten. (grow,grow...met het netwerk)Het is ook natuurlijk het enigste manier hoe een vertegenwoordiger zijn/haar geld kan verdienen. De vertegenwoordiger wordt helemaal blind gemaakt met de grote bonussen die KUNNEN bereikt worden.Maar dat bereikt 99% niet ,zo is dat wel gemaakt dat zeer moeilijk bereikbaar is.Natuurlijk weten ze dat,Sterker nog het bedrijf drijft financieel op geld.Jaja het wordt allemaal mooier. Kan ook als je financieel niet weet waar je het aan moet uitgeven.
Alleen jammer voor de mensen die allemaal mee zijn gestopt(hoeften ze ook,geen commissies te betalen) en voor de nieuwelingen is het allemaal mooier geworden. Maar goed ook,want in een markt te zitten waarbij de voorgangers het besmet hebben omdat zij het niet beter wisten en heb ik nog niet gesproken over de verzadiging.

Tot ziens in Barcelona. We krijgen mobiel:).......

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Ken je me dan Noord Holland ;-) Mijn netwerk is niet alleen actief in Nederland maar in 14 ACN landen.

Spreek me eens aan op het hoofdkantoor dan doen we een "bakkie"

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Dan lees jij het Financieel dagblad zeker niet Madeleine Grootste onroerendgoed transactie in 2004 in Amsterdam was de 10 jaar lease van ACN Europe BV te Amsterdam. Wel je huiswerk doen hè!
Goh, dat zou ik graag na willen zoeken?
Welke dag stond het in het FD?

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

We krijgen mobiel:).......

Ow...
Dat roepen acn-ers al een jaartje of 3. Is het gas al gearriveerd? Het is 5 jaar geleden dat ik op het kantoor in Amsterdam te horen kreeg dat gas e.d. op korte termijn verhandelbaar werd. :?

Gesloten