| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat zijn de gevolgen van het niet betalen....
-
Arjan
Wat zijn de gevolgen van het niet betalen....
Geachte mensen,
Ik ben een student en heb dus weinig geld,
in juni loopt mijn winstverdriedubbellaar af en zoals ik het nu bekijk heb ik een schuld van bijna 8.000 euro
nu is dus mijn vraag wat zijn de gevolgen als ik deze schuld moet betalen en het niet doe..??
Arjan
Ik ben een student en heb dus weinig geld,
in juni loopt mijn winstverdriedubbellaar af en zoals ik het nu bekijk heb ik een schuld van bijna 8.000 euro
nu is dus mijn vraag wat zijn de gevolgen als ik deze schuld moet betalen en het niet doe..??
Arjan
-
toet
Re: Wat zijn de gevolgen van het niet betalen....
Arjan ik wil je niet bang maken maar bij de eerste aanmaning was het bedrag al meer dan drie duizend gulden meer.toet
-
bb
Re: Wat zijn de gevolgen van het niet betalen....
Veel meer geld betalen en een negatieve BKR status. Konkreet betekend dit: geen mobiel abonnement, alleen een prepaid telefoon, de komende tig jaar geen hypotheek of andere leningen, aleen een IBG-lening kan en bekend staan als wanbetaler bij alle overheidsinstanties. SOmmige bedrijven checken zelfs je BKR-status bij een sollicitatie!! Je kan beter een betalingsregeling treffen om niet je hele toekomst weg te gooien!! SUcces!!