LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door impact »

Beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald, Idaho!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Idaho »

Zo is het maar net Impact..............laten we maar zeggen: zalig zijn de simpelen van geest......... :wink:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Toen bleek dat deze topic gevaar inhield voor dexia heeft eerst TROS RADAR de hele topic verwijderd (waarschijnlijk (?) op aandringen van dexia) maar toen er vragen gesteld werden door forumbezoekers over deze topic is het weer teruggeplaatst, zgn. met verwijdering van het 'chatgedrag'.

dan maar de volgende truck toepassen moet dexia gedacht hebben:
Geplaatst op 22 Jul 2005 15:25 door Idaho

Ha janneke52, zijn daar medicijnen voor? heb zelf ook een dag met een holter mogen lopen, maar er was niks aan de hand zei de cardioloog.
Geplaatst op 22 Jul 2005 15:49 door Idaho

hmmm zal ook eens informeren bij de huisarts dan, dank!
Geplaatst op 22 Jul 2005 16:04 door Idaho
Voor jou niet meer nodig Idaho, jij hebt toch je rust hervonden?


Rust terug gevonden? Hoezo? Omdat ik wil schikken, ha tussen willen en daadwerkelijk schikken zitten nog een paar maandjes trudy.

Overigens wil ik niet een direct verband leggen tussen mijn klachten en Dexia hoor.
Ik hoorde alleen over die pillen en was enigzins benieuwd.
Als ik zou schikken, dan moet ik nog heel wat duizendjes aan Dexia gaan betalen. Is weer een ander verhaal, vind je niet?


Ja, dat is een heel ander verhaal trudy, maar ik zeg ook niet dat je moet schikken hoor.
Geplaatst op 22 Jul 2005 16:08 door Idaho

We zien wel, ik hou alle opties in ieder geval open.
Geplaatst op 23 Jul 2005 20:01 door Idaho

als je in oktober de uitwerking hebt gekregen teken je pas definitief of je accoord gaat.

Dat dacht ik dus ook O.D. maar het schijnt echt anders te zijn, het is dus zo dat zelfs wanneer je het aanmeldingsformulier al tekent, dat je dan al je ziel aan de duivel hebt verkocht.

Ja vraag me niet hoe of waarom, maar ik heb het uit diverse zeer betrouwbare bronnen.
Overigens, het schijnt dat de advocaten van diverse mensen hier, er nog niet uit zijn, of je dit formulier nu veilig kunt tekenen of niet.
Let wel, we hebben het hier over 1 A4tje, nu is dat wel een heel oppervlak voor een advocaat om te lezen, maar tegen een uurloon van ca 200,= euries zou dat toch zo langzamerhand wel moeten lukken, of niet soms?
Geplaatst op 23 Jul 2005 20:24 door Idaho

Lol, ja Jan Jan, ik heb eindelijk het licht gezien, mijn waarde forumgenoten hebben de grijze waas voor mijn ogen weggeblazen, waarvoor ik ze eeuwig dankbaar ben, kortom ik zie weer scherp, lets say, sharp as a knife.

Dus Jan Jan, let niet op mijn eerdere postings, deze zijn als het ware nog ingegeven door den duivel.

mijn god...............
Geplaatst op 23 Jul 2005 21:04 door Idaho

Zo is het maar net Impact..............laten we maar zeggen: zalig zijn de simpelen van geest......... :wink:
.. en oordeel dan maar zelf ..

overigens is idaho op dezelfde dubiaanse/dexiaanse wijze in alle andere topics aan het "werk".

Idaho / dexia (?) is blijkbaar volledig doorgedraaid .

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ IWEBD,

Hetgeen je stelt m.b.t. Idaho is niet correct.
Zo herinner ik mij dat Idaho en ondergetekende inhoudelijk, op een normale zeker niet als bedreiging op te vatten manier, geen id hoe de moderator van het TrosRadar forum hier op is gekomen...

Dubio daarentegen, met wie ik ook wel eens (heb geprobeerd een) inhoudelijke discussie te voeren, reageerd toch echt anders. Dat doetie overigens wel weer frequent.

Weet je overigens, de meesten in here, de dubieuze personen incluis, bedoelen het, in hun hart, niet zo slecht. Trust me also on this on!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

De macht van het geld is veel sterker dan wij ooit zullen kunnen beseffen.. ons geld, spaargeld, pensioenen, premies, inleg.. is zo'n gigantisch bedrag en dat geeft aan de banken een macht die zelfs onze leiders niet kunnen beheersen en dat is erg gevaarlijk !!!

Het lukt niet zo maar, om rechtzaken tegen je, te traineren !

Als zelfs zalm en duisenberg en donner zich daarmee gaan moeien..
als zelfs die mensen dexia (moeten ?) gaan helpen...

Zelfs tot in detail regeert dexia.. want waarom is woest nu weer gebannen van dit forum? Is woest te gevaarlijk voor dexia...

Wordt de TROS soms ook bedreigd door dexia ??

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Captain-America »

IWEBD,

Hetgeen je stelt komt helaas voor.

Maar vlak niet uit dat ook ons, hen die het recht zoeken en hiervoor, binnen hetgeen de wet en haar kaders ons bied, handelen, uiteindelijk
recht zal toekomen, hoe lang dit ook moge duren!

Mark these words and let's go on with all that we are already do!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door JH »

Mark these words and let's go on with all that we are already do!
Dit forum is puur nederlands in al zijn dom- en dwaasheden, kapiteintje :wink:

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Captain-America »

@ JH,

Da's waar, maar sommige zaken laten zich beter en ook mooier omschrijven in het Engels. Een taal die veel Nederlanders meester zijn, toch?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door JH »

Waarom veel zaken mooier en beter beschrijven, to the point en recht door zee, lijkt mij toch vele malen duidelijk zo niet transparanter captain.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Idaho »

to the point
Lol JH, je neemt het me hoop ik niet kwalijk, dat ik deze wel aardig vind?

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door painter »

Weg met Dexia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Piet »

Inmiddels is het januari 2006 en Dexia blijft maar doorgaan met hun psychologische oorlogsvoering.
Wel zielig bij het gerechtshof Amsterdam vragen om de bekendmaking van het verzoekschrift tot verbindendverklaring van de Duisenberg regeling en de daarbij behorende rechtszaak aan te kondigen via een advertentie in de krant (o.a. het Financieeele Dagblad, een krant die door aandelenlease gedupeerden NIET wordt gelezen!).
Niet, zoals de wet aangeeft, via een persoonlijke brief.
Want zielige Dexia kan toch niet zomaar 300.000 gedupeerden aanschrijven.
Oh nee!!!
Dat kunnen ze wel als er betalingsachterstanden zijn
Dat kunnen ze wel om je te bedreigen met de deurwaarder
Dat kunnen ze wel om je te bedreigen met incasso bureaus
Dat kunnen ze wel om mensen onder druk te zetten om de Duisenberg regeling te accepteren
Dat kunnen ze wel om ongevraagd mede te delen dat je onder de Duisenberg regeling valt
Dat kunnen ze wel om je te bedanken dat je de Duisenberg regeling hebt geaccepteerd, terwijl dat niet zo is!
Dat kunnen ze wel om je mede te delen dat het geld teruggestort is, terwijl je helemaal niet akkoord bent gegaan met deze regeling.


Dexia is nog steeds op ramkoers.

Twee korte stukjes uit e-mails die vandaag binnenkwamen bij PAL:
Dexia bestookt mij met dreigbrieven voor deurwaarder wegens niet hebben betaald van maandelijkse termijnen (gestopt vanaf sept. 2005).
Het wordt mij wel wat heet onder de voeten. Vandag kreeg ik een aangetekende brief van Dexia dat ze mij aanzeggen verkoop effecten en beeindiging overeenkomst .
Ik moet nu binnen 5 dagen betalen. Ik moet even € xxxxx betalen. Wat moet ik nu doen.
Ben je al twee jaar aan het procederen tegen Dexia?
Toch zal Dexia een betalingsherinnering sturen omdat je een betalingsachterstand hebt.
Dexia voelt zich boven alle wetten, regels en afspraken verheven.

Vraagt de advocaat om alle correspondentie via de advocaat te laten lopen, Dexia zal dit niet doen omdat anders het effect van de verschroeide aarde is verdwenen.
Dexia wil geld zien en gaat hiervoor over lijken.
Iemand die ver in de 70 is en alles aan de advocaat overlaat omdat hij geestelijk en lichamelijk kapot zit wordt keer op keer onder druk gezet door Dexia.
Dexia stuurt alle dreigbrieven bewust naar hem en niet naar de advocaat.
We kennen allemaal de slogan: Drank maakt meer kapot als je lief is.
Mijn slogan: Dexia maakt meer kapot als ons lief is!

Wat kunnen we doen tegen deze ramkoers?

De afgelopen jaren heeft bewezen dat Samen staan we sterk geen loze kreet is.
Duizenden zijn gestopt met betalen, duizenden zijn gaan procederen, honderden rechtszaken zijn gevonnist en gewonnen.
De politiek heeft zich ermee bemoeid, de media heeft zich ermee bemoeid.
Gedupeerden durfden ervoor uit te komen dat ze opgelicht, misleid en belazerd waren.
Dexia stond met de rug tegen de muur en is ontzet door De Nederlandsche Bank, de overheid en de judassen van Leaseverlies en Consumentenbond.
De Duisenberg regeling werd door onze strot geduwd.
Onze eigen “belangenbehartigers” Leaseverlies, Eegalease en de Consumentenbond lieten ons in de steek, overgehaald door soortgenoten kozen ze de kant van het geld en de eigen belangen.
Het gevolg was een sterke stijging van het aantal rechtszaken en het opzeggen van het vertrouwen door duizenden aangeslotenen bij Leaseverlies en Eegalease.
Dat deze stichtingen volledig de werkwijze van Dexia hebben gekozen blijkt wel uit het feit dat iemand van deze stichting zei dat er slechts 200 opzeggingen waren binnengekomen!
Volstrekte leugens door deze zogenaamde belangenbehartiger.
Op de website van PAL houdt een teller bij hoeveel brieven er worden verstuurd.

Terug naar wat te doen tegen deze ramkoers van Dexia, die nu ook nog eens wordt gesteund door Leaseverlies.

Stoppen met betalen aan Dexia.
Procederen tegen Dexia om je verloren geld terug te krijgen.
Het schriftelijk opzeggen van je vertrouwen in de stichtingen Leaseverlies en Eegalease om te voorkomen dat de Duisenberg regeling verplicht wordt gesteld voor de Dexia aandelenlease gedupeerden, Leaseverlies zou dit graag verplicht willen stellen, samen met Dexia.
Het aansluiten bij een belangenbehartiger, zoals PAL, die zich tot het uiterste zal verzetten tegen het verplicht stellen van deze regeling.


We keren het tij , nu zijn het de gedupeerden die op ramkoers zijn!

Groeten,
Piet
www.platformaandelenlease.nl

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door D. Idaho »

das weer een verdomd mooi stukkie Piet, alles nog eens mooi op een rijtje gezet! :lol:

Nu nog een paar lezers vinden die deze teksten al geen 1000 keer hebben gelezen en je trekt misschien nog 1 of 2 mensen over de streep om met leaseproces in zee te gaan. :roll:

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door wreker »

Idaho nog niets gehoord zeker.....van je onterechte schikking?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Elias »

Hmmm...deze topic nog weer eens doorgelezen. Is nog steeds erg actueel Piet !

De reacties van JH, Idaho en zijn (verre ?) neef D. Idaho ook :shock: , alleen als verwacht nog steeds vol een en dezelfde negatieve nonses en kunnen zonder probleem worden overgeslagen.
Onvoorstelbaar dat je dit gewauwel dag in, dag uit vol kan ( blijven) houden, wat een verspilde energie....

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door pluutje »

Idaho is naar huis! :idea:
Geplaatst op 26 Jan 2006 20:27 door D. Idaho
-------------------------------------------------------------------------------
Nou Pluutje.....wie weet is het dan ook wel zo voor jou, ieder heeft z'n eigen waarheid tenslotte...

Tot morgen maar weer!
__________________________________________________________________

Geplaatst op 26 Jan 2006 20:29 door pluutje
-------------------------------------------------------------------------------
Dat wel natuurlijk!

SS-Spaarder
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 mei 2005 23:09

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door SS-Spaarder »

Piet,

Weer een goede opsomming van zaken en hiermede weergegeven op welke manier Dexia te werk gaat in Nederland en onze overheid die laat dit maar gebeuren.
Dat dit allemaal zo maar kan in ons land.

Zo als je in een van je topics al vermelde
Er zijn grenzen ook voor Dexia.

Leaseproces heeft een goed antwoord door de post met jaaropgaves terug te sturen naar deze bank.
Alle post die naar de advocaten moet gaan stuurt men wel rechtstreeks naar de gedupeerden.
Schande Zo de zaak te frustreren.

Daarom voor diegene die nog betalen aan Dexia
Neem een advocaat en stop met betalen.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Janny »

Vraagt de advocaat om alle correspondentie via de advocaat te laten lopen, Dexia zal dit niet doen omdat anders het effect van de verschroeide aarde is verdwenen.
Bij mij werkt het wel. ik ontvang geen post meer. al geen 2 jaar.

Janny

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door Piet »

Dexia blijft stug doorgaan met intimidatie en overrompeling.
Al eerder is vermeld dat velen die het Dexia Aanbod hebben getekend een brief krijgen dat ze akkoord zijn gegaan met de Duisenberg regeling en dat ze nog maar ...euro hoeven te betalen.
De acceptgiro zit er al bij.
Trap er niet in!
Je maakt zelf uit of je wel of niet akkoord gaat met de Duisenberg regeling.
Dexia probeert op deze manier gedupeerden te overdonderen in de hoop dat mensen maar tekenen om er vanaf te zijn.
Hetzelfde gebeurt nu met contracten die door gedupeerden worden beëindigt en waar gevraagd wordt om de eindafrekening.
Dexia stuurt geen eindafrekening maar een Vaststellingsovereenkomst voor de Duisenberg regeling.
Eerst die overeenkomst tekenen en dan wordt de eindafrekening gestuurd, zegt Dexia.[/b
Trap er niet in en vraag ALLEEN de eindafrekening en teken de Vaststellingsovereenkomst niet, of je moet het zelf willen!
Dexia probeert op slinkse manier, zoals een goed witte boord crimineel betaamt, je te laten tekenen waarbij je tevens afziet van juridische acties.
Heb je getekend op de Vaststellingsovereenkomst, dan kun je nooit meer naar de rechter stappen.
Denk 2 x na voor je tekent!
Wil je meer weten over wat de Duisenberg regeling voor jou betekent en hoe om te gaan met de Dexia briefwisseling, mail naar [email protected]

Groeten,
Piet

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: Dexia nog steeds op ramkoers deel 2

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Heb je getekend op de Vaststellingsovereenkomst, dan kun je nooit meer naar de rechter stappen.
Denk 2 x na voor je tekent!
Heerlijk gevoel toch, dat je niet naar de rechter hoeft?

Iedereen die op welke wijze dan ook betrokken is bij één van forums inzake aandelenlease denkt echt wel 2x na voordat ze iets tekenen, of zouden er toch nog mensen zijn die "in the blind" tekenen? Die zullen het dan wel nooit leren.

Gesloten