jaaaaaaaaaaaaaa weer over DURION
Geplaatst: 09 feb 2005 15:08
jjajajajajajajaja er zijn er meer
ik open er een nieuwe topic over ,hier komt ons verhaal
Hallo,
Ik ga geen lang verhaal neerzetten ,probeer het zo kort maar duidelijk neer te zetten.
wij zijn sinds september 2004 aangesloten bij DURION,(dit ivm de hoge kosten van andere bedrijven ,en met het ook op de korting),wij kregen in november een zeer dreigende brief binnen van een incasso buro of wij even wilden gaan betalen ,Wij gebeld naar durion en het bleek een fout te zijn ,maar ze konden er niets meer aan doen ,ja aan me hoela ,(nadat ik ze toch wel even het een en ander had laten zien per mail ,konden ze er niet onderuuit en hebben de incasso buro op een halt gezet).bij ons gaat alles automatische en we betalen alles netjes optijd.we kregen een beetje rare nasmaak en besloten om alles per direct op te zeggen ,wij nog even netjes de voorwarden bekeken en daar in staat
U kunt
een Overeenkomst die u bij ons heeft afgesloten
altijd opzeggen, mits u dit schriftelijk doet en een
opzegtermijn van 30 dagen aanhoudt.
.
nou komt het wij hebben per 13 december alles netjes per brief opgezegt ,in januarie geen bericht gehad en na een aantal belletjes bleven ze maar zeggen "we zijn er mee bezig "wij op 4 januari nog een aangetekende brief verstuurd ,weer met de zelfde mededeling en met de mededeling dat we het in december al hadden opgezegt.tot op heden niets gehoord ,elke keer als je belt zijn ze er mee bezig(althans het HOOFDKANTOOR) ,inmiddels blijven ze natuurlijk de maandkosten van de rekening afhalen ,nu hebben we al gelezen op internet (radar ,boykot.nl,consumentenbond )dat we niet de enge zijn ,maar op een of andere manier kunnen we niets andes doen dan afwachten ,
dit kan toch niet ,we staan toch sterk ,laat er alsjeblieft iemand zijn die ons de gouden tip kan geven.
heel veel liefs bianca
ik open er een nieuwe topic over ,hier komt ons verhaal
Hallo,
Ik ga geen lang verhaal neerzetten ,probeer het zo kort maar duidelijk neer te zetten.
wij zijn sinds september 2004 aangesloten bij DURION,(dit ivm de hoge kosten van andere bedrijven ,en met het ook op de korting),wij kregen in november een zeer dreigende brief binnen van een incasso buro of wij even wilden gaan betalen ,Wij gebeld naar durion en het bleek een fout te zijn ,maar ze konden er niets meer aan doen ,ja aan me hoela ,(nadat ik ze toch wel even het een en ander had laten zien per mail ,konden ze er niet onderuuit en hebben de incasso buro op een halt gezet).bij ons gaat alles automatische en we betalen alles netjes optijd.we kregen een beetje rare nasmaak en besloten om alles per direct op te zeggen ,wij nog even netjes de voorwarden bekeken en daar in staat
U kunt
een Overeenkomst die u bij ons heeft afgesloten
altijd opzeggen, mits u dit schriftelijk doet en een
opzegtermijn van 30 dagen aanhoudt.
.
nou komt het wij hebben per 13 december alles netjes per brief opgezegt ,in januarie geen bericht gehad en na een aantal belletjes bleven ze maar zeggen "we zijn er mee bezig "wij op 4 januari nog een aangetekende brief verstuurd ,weer met de zelfde mededeling en met de mededeling dat we het in december al hadden opgezegt.tot op heden niets gehoord ,elke keer als je belt zijn ze er mee bezig(althans het HOOFDKANTOOR) ,inmiddels blijven ze natuurlijk de maandkosten van de rekening afhalen ,nu hebben we al gelezen op internet (radar ,boykot.nl,consumentenbond )dat we niet de enge zijn ,maar op een of andere manier kunnen we niets andes doen dan afwachten ,
dit kan toch niet ,we staan toch sterk ,laat er alsjeblieft iemand zijn die ons de gouden tip kan geven.
heel veel liefs bianca