LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom schrijf ik er gemiddeld 50 per maand in dan met mijn organsatie? En dan praat ik puur over Nederland ;-)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

Waarom schrijf ik er gemiddeld 50 per maand in dan met mijn organsatie? En dan praat ik puur over Nederland
Dat hangt van een heleboel zaken af. De belangrijkste daarvan is of je de waarheid vertelt of niet. Andere dingen die zo bij die vraag opkomen zijn over welk bedrijf hebben we het, hoe lang is dat bedrijf al bezig, hoe lang ben jij al bezig, hoeveel tijd steek je erin, wat "beloof" jij die mensen, hoeveel stoppen er ook weer mee en na hoeveel tijd, enzovoorts.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Dat hangt van een heleboel zaken af. De belangrijkste daarvan is of je de waarheid vertelt of niet. Andere dingen die zo bij die vraag opkomen zijn over welk bedrijf hebben we het, hoe lang is dat bedrijf al bezig, hoe lang ben jij al bezig, hoeveel tijd steek je erin, wat "beloof" jij die mensen, hoeveel stoppen er ook weer mee en na hoeveel tijd, enzovoorts
Ik ben ruim 5 jaar actief. Leef ervan maar doe het part-time 20 uurtjes per week. Ik beloof mensen niets! 3-5 jarenplan naast hetgeen je nu doet. Doe je niets/verdien je niets, doe je een beetje/ verdien je een beetje/ doe je veel dan verdien je veel maar wel over een periode van 3-5 jaar. Geen hoge bedragen of snelrijk maar puur tussen de 250-1500 en dat over een periode van 3-5 jaar is dat zeker haalbaar.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

Ik ben ruim 5 jaar actief. Leef ervan maar doe het part-time 20 uurtjes per week. Ik beloof mensen niets! 3-5 jarenplan naast hetgeen je nu doet. Doe je niets/verdien je niets, doe je een beetje/ verdien je een beetje/ doe je veel dan verdien je veel maar wel over een periode van 3-5 jaar. Geen hoge bedragen of snelrijk maar puur tussen de 250-1500 en dat over een periode van 3-5 jaar is dat zeker haalbaar.
20 uurtjes? Dat is wel een halve werkweek hoor. Met 20 uur werken kan iedereen tussen de 250 en laten we zeggen 1000 euro verdienen, met aanzienlijk meer zekerheid. Daarnaast hoef je dan geen kosten te maken. En kom nou niet aanzetten met "dit is passief inkomen", want dat is totale onzin. Of het haalbaar is hangt van een boel factoren af. Die zijn hier al meerdere malen genoemd, maar een aantal daarvan zijn bijvoorbeeld het aantal klanten dat je kunt vinden, de gemiddelde uitgave per klant, het type product (eenmalige aanschaf, dienst of verbruiksgoed) e.d.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Ik stop er 20 uurtjes in Student en leef er samen met mijn vrouw en onze 3 kids fulltime van.
De nieuwe mensen stoppen er 1 tot 5 uurtjes per week in. Goed jij zoekt zekerheid anderen zoeken avontuur. Prima toch ;-)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

Ik stop er 20 uurtjes in Student en leef er samen met mijn vrouw en onze 3 kids fulltime van. De nieuwe mensen stoppen er 1 tot 5 uurtjes per week in. Goed jij zoekt zekerheid anderen zoeken avontuur. Prima toch
Een van de grote problemen, imho, met MLM is het gebrek aan goede informatie. En ook van jou word ik niet veel wijzer. In de vorige berichten heb ik al een aantal vragen gesteld, waarop je geen duidelijk antwoord geeft of kunt geven. Voordat iemand kan inschatten hoe "goed" zijn kansen zijn met MLM zal toch bekend moeten zijn welk product het is, hoe groot de marktpenetratie momenteel is, hoe het marktaandeel er uitziet (voor zowel het product als het merk), welke kosten je zal maken, hoeveel klanten je kunt verwachten, wat de gemiddelde uitgave per klant is, hoeveel tijd je hieraan kwijt zult zijn, hoeveel distributeurs er zijn en waar ze zitten, enzovoorts enzovoorts. Aan wat jij ermee verdient, voor zover al klopt wat je zegt, heb ik niets. Jij bent een ander persoon met andere capaciteiten, woont in een andere omgeving en bent op een ander moment begonnen. De enige garantie die jij mij kunt geven is hoeveel ik kwijt ben aan inschrijfkosten. Je kunt mij niet garanderen dat ik er X mee zal of kan verdienen, en ook niet dat het moederbedrijf over 10 jaar nog bestaat (in verband met het zogenaamd passieve inkomen).

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Klik op onderstaande url en je bent meteen "genezen" van MLM


http://www.skepsis.nl/mlm.html

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Dat 0,7% van de Nederlandse Nikkendistributeurs een redelijk inkomen heeft, is voornamelijk te danken aan de uitgaven en investeringen van de overige 99,3%. De beste klanten zijn de distributeurs zelf. Daarmee wordt duidelijk dat het marketingsysteem een wandelende piramide is, die zich voortbeweegt over drijfzand. Zolang er voortdurend nieuwe distributeurs bijkomen die verleid worden om geld te investeren, blijft de piramide op de been en zal de minuscuul kleine top eraan blijven verdienen.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Een teleurgestelde distributeur schrijft in augustus 2001 dat grote aantallen distributeurs falen in het verkopen van producten. Zij krijgen dan te horen dat ze meer mensen moeten vinden voor hun eigen netwerk. Als je zelf geen goede verkoper bent, gok dan op de bonus die je netwerk oplevert. Volgens de teleurgestelde distributeur heeft Nikken maar weinig echte klanten. Het financiële succes van de enkeling die hoog op de ladder staat, is grotendeels gebaseerd op de aankopen van nieuwe distributeurs die de producten nodig hebben om hun eigen business te starten.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Het is maar goed dat de verkoop tegenvalt, want het is nooit bewezen dat de 'unieke gezondheidsondersteunende producten' ergens goed voor zijn. Op de officiële website van Nikken staat ook bijna niets over de veronderstelde werking. 'Nikkens filosofie is gebaseerd op preventie' heet het. De producten worden op een onschuldige manier aanbevolen: 'Een magnetische halsketting geeft u een energiek en stijlvol voorkomen.'

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Geen hoge bedragen of snelrijk maar puur tussen de 250-1500 en dat over een periode van 3-5 jaar is dat zeker haalbaar.
Dat kan je ook bereiken door een salarisverhoging op je werk, dit bedrag extra binnenkrijgen. Of het voor iedereen haalbaar is durf ik niet te zeggen, maar voor hogeropgeleiden is dit niet zo'n heel erg spannende salarisverhoging, waarmee we weer een bewijs hebben dat mensen met goede banen aan mlm niets hebben.
Goed jij zoekt zekerheid anderen zoeken avontuur. Prima toch
En ook hier zien we weer het unieke van mlm, een stelletje mensen die elkaar nablaten. Jij weet niet wat mensen zoeken. Maar je kan het mooi gebruiken als demagogiek. Avontuur kan je op vele wijzen zoeken. Doch instappen in mlm vanwege de gouden bergen, is geen avontuur doch stomheid.

Tenslotte heeft student26 nog een aantal vragen gesteld die je nog niet hebt beantwoord, waarmee je niets meer doet dan zijn gelijk bewijzen in het punt dat mlm zich kenmerkt door vooral geen info te geven waarmee mensen een geinfomeerde beslissing kunnen nemen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

Dat kan je ook bereiken door een salarisverhoging op je werk, dit bedrag extra binnenkrijgen.
Ik heb zelf de aanname maar gemaakt dat hij/zij bedoelt per maand. Een salarisverhoging van 250 a 1500 euro per maand lijkt mij nogal overdreven :)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nee, niet onmogelijk.
Ik heb in een periode van 18 maanden mijn salaris zien stijgen met 750 euro per maand.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nikken

Ongelezen bericht door student26 »

Nee, niet onmogelijk.
Wel lezen, Maarschalk, ik zei niet dat het onmogelijk is. Maar voor de meesten zal dit gewoon niet zijn weggelegd, zeker niet op korte termijn. Dit kun je eigenlijk alleen maar bereiken door hogerop te komen in een organisatie of door ergens anders te gaan werken. Tenzij je natuurlijk directeur van een energiebedrijf bent, daar blijken de jaarlijkse inkomensstijgingen belachelijk hoog voor te zijn.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Downliners zijn dus de clue tot succes?

In alle andere fora worden leuke sommetjes gegeven, waarin wordt gesteld dat er teveel klanten moeten worden aangetrokken voor een leuk inkomen. MAAR:

Heb je een aantal mensen zo gek gekregen in jouw lijn te gaan zitten, die weer datzelfde proberen, dan komt het geld op gang ja... Maar er is niets moeilijker dan downliners te vinden.

Het grootste geld? Geen productverkoop, alleen maar mensen strikken, jij krijgt nl. ook provisie over wat zij verkopen.

Netkees

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Netkees »

Nikken maakt gebruik van allerlei verkoopmethoden o.a. netwerken
en daar kun je verschillende meningen over hebben. Dat zegt echter niets over de kwaliteit van de producten. Wat mij interesseert is of mensen die ervaring hebben met deze magneettherapie er baat bij hebben. ( belangrijker dan een inkomen van 7500,--)

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

LEVE DE KONINGIN(25JAAR)......LEVE MLM ( 53JAAR)!!!!

MLM REGEERT AL LANGER DAN ONZE TRIX!

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

Dat geeft aan hoe zwak de internationale, europese en nationale wetgeving en controle op het zakenleven is.

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

MLM REGEERT AL LANGER DAN ONZE TRIX!

Overdrijven is een vak.
Fijn dat je nu zelf bevestigt dat MLM-figuren "overdrijvers" zijn!

Gast

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Gast »

dus mlm is een vak en een vak kun je leren!!!!

hoe wordt je metselaar? door het gewoon te doen. stenen pakken, cement ertussen en gaan met die banaan! je wordt geen metselaar om jaren tegen een paar stenen en een zak cement aan te kijken en vervolgens verbaasd zijn dat het geen muurtje wordt!

Gesloten